abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70694882
Ongelooflijk dat dit kan! De zwaarste straf voor deze debiel!

Het verbaasd me eigenlijk ook niks dat die 'duitser' eigenlijk uit rusland kwam, heel duitsland zit er vol mee. Ze hebben een opa die duits was ofzo, maar in Duitsland blijven ze gewoon russisch praten etc.
en russen zijn over het algemeen veel racistischer dan duitsers...
pi_70694997
Waarom mag die vrouw trouwens eigenlijk haar gezicht bedekken in een rechtszaal? Beetje vreemd?
pi_70695020
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:47 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik denk dat er wat gevoelsverschil bij het woord is dan. Ik zie het als een classificatie van een bepaald type misdrijven, net zoals een crime passionel of een politieke moord. Het is dan aan de rechter om het motief te laten meewegen in het vonnis.
Ga nou maar eerst eens die episode van southpark kijken, praten we daarna verder
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70695068
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef slaapvaak het volgende:

Het verbaasd me eigenlijk ook niks dat die 'duitser' eigenlijk uit rusland kwam, heel duitsland zit er vol mee. Ze hebben een opa die duits was ofzo, maar in Duitsland blijven ze gewoon russisch praten etc.
Je bent zelf ook een vieze racist door gelijk alle russen over één kam te scheren.

Is het trouwens toeval dat die kerel 18 keer heeft gestoken? Even gelet op de initialen van Adolf Hitler en hun plaats in het alfabet.
  Donald Duck held maandag 6 juli 2009 @ 11:59:48 #30
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70695116
Wat een amateuristische beveiliging dan zeg. Ten eerste al een mes mee kunnen nemen en dan ook nog eens 18x steken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 6 juli 2009 @ 12:00:51 #31
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70695168
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ga nou maar eerst eens die episode van southpark kijken, praten we daarna verder
Het is me allang duidelijk dat anderen hier specifieke connotaties bij dat woord hebben hoor. Dat zal ik voortaan wel in m'n achterhoofd houden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70695326
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een amateuristische beveiliging dan zeg. Ten eerste al een mes mee kunnen nemen en dan ook nog eens 18x steken.
Dat steken kun je in een seconde of 5 gedaan hebben anders hoor.
pi_70695615
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:04 schreef Maverick_tfd het volgende:

Dat steken kun je in een seconde of 5 gedaan hebben anders hoor.
We herinneren ons dit topic nog: Psychopaat steekt vrouw neer op straat in Rotterdam.
pi_70695653
Het is te hopen dat deze dader zwaar bestraft wordt voor zijn daad. Levenslang opsluiten zo'n idioot.
Verder is en blijft dit vooral een incident en zou ik niet weten waarom deze daad moet meewegen in keuzes om de boerka/niqaab te verbieden.
pi_70695678
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef slaapvaak het volgende:

Het was vast zo een autochtone achterlijke christenfundamentalist.
pi_70695694
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef isogram het volgende:
Het is te hopen dat deze dader zwaar bestraft wordt voor zijn daad. Levenslang opsluiten zo'n idioot.
Verder is en blijft dit vooral een incident en zou ik niet weten waarom deze daad moet meewegen in keuzes om de boerka/niqaab te verbieden.
Hij zal wel weer 18 jaar cel krijgen denk ik.
pi_70695955
Ik geloof dat dit een vertaling is van het Duitse artikel:
quote:
Husband of Egyptian killed in German court tells of anger
Posted : Mon, 06 Jul 2009 08:17:45 GMT
Author : DPA
Category : Europe (World)
News Alerts by Email ( click here )
Europe World News | Home

Berlin - The husband of an Egyptian woman stabbed to death in a German court described Monday how he was unable to help his wife fend off the attacker. "Marwa is dead and I couldn't save her," Elwy Okaz, 32, told the mass-circulation newspaper Bild in the hospital where he is recovering from wounds suffered in the frenzied attack.

His wife, Marwa el-Shirbini, 31, was stabbed 18 times by a German man of Russian descent as she was about to give evidence against him in an appeal case in Dresden.

She was three months pregnant with the couple's second child.

Okaz suffered serious injuries to his lungs and liver in the July 1 attack, and was also shot in the leg by a policeman who tried to overpower the assailant.

"I'm so angry that the policeman's bullet hit me and not the killer," said, Okaz, a researcher at the Max Planck Institute.

Prosecutors are preparing murder charges against the attacker, whom they described as "a fanatical racist."

The man had earlier been fined 750 euros (1,050 dollars) for insulting El-Shirbini at a playground in 2008. She filed charges after he called her a "terrorist," apparently because she was wearing a headscarf.

El-Shirbini's 3-year-old son, Mustapha, who witnessed the knife attack, is being looked after by relatives in Germany.

The woman's body was flown home to Egypt on Sunday evening so she could be buried in her home town of Alexandria.
http://www.earthtimes.org(...)-tells-of-anger.html
  Donald Duck held maandag 6 juli 2009 @ 12:30:24 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70696224
In de eerste plaats natuurlijk ook al absurd dat die man terecht moest staan, alleen maar omdat hij iemand 'terrorist' noemde.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70696362
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
In de eerste plaats natuurlijk ook al absurd dat die man terecht moest staan, alleen maar omdat hij iemand 'terrorist' noemde.
Gewoon recht praten.
pi_70696461
18 keer neergestoken stond ze alle keren ook weer op
Never into somethin'
pi_70696595
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:34 schreef IHVK het volgende:

Gewoon recht praten.
Wel leuk om een keertje te lezen na enkele jaren hier op Fok! het gezeik van moslims te hebben moeten aanlezen die proberen goed te praten als één of andere moslims extremisten organisatie weer eens een aanslag heeft gepleegd. Ik hoop dat ze dit topic eens goed doorlezen.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:42:51 #42
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70696626
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:21 schreef Meh7 het volgende:
Ik geloof dat dit een vertaling is van het Duitse artikel:
[..]

http://www.earthtimes.org(...)-tells-of-anger.html
Niet helemaal, maar de inhoud overlapt wel sterk. De term Russlanddeutsche wordt echter niet goed vertaald. Het is eerder een Rus met Duitse voorouders dan een Duitser met Russische voorouders. Ruslandduitsers zijn de afstammelingen van Duitsers die vroeger naar het Oosten zijn geëmigreerd om daar een soort van ‘kolonies’ te stichten. Je vindt zo typische Duitse stadjes tot ver buiten het huidige Duitsland (en ook het toenmalige Duitse keizerrijk). Zo ligt midden in Roemenië Sibiu, dat een typisch Duits stadje is. Ook nu heb je in Siberië nog een paar autonome Duitse gemeenten. Hoe dan ook, mensen die kunnen aantonen dat ze van zulke Duitse emigranten afstammen worden ‘Volksdeutsche’ genoemd, en dat geeft ze recht om in Duitsland te wonen en een Duits paspoort te krijgen Marokko is er niets bij. .

Deze dader is blijkbaar zo'n persoon. Deze groep heeft zo z'n eigen problematiek in de Duitse samenleving omdat velen niet goed Duits spreken, en louter om economische motieven naar Duitsland trekken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:42:52 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70696627
Dat zoontje heeft het dus zien gebeuren? Vreselijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_70696839
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net zoals die kinderen die een bom zien ontploffen die door moslimsextremisten is geplaatst. Zoals bijvoorbeeld: http://www.rnw.nl/nl/nede(...)g-op-kerk-filipijnen
pi_70697081
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
wow
pi_70697140
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gewoon recht praten.
Hoezo, het is ook belachelijk dat als iemand zo'n ingepakt geval een "terrorist" noemt een boete krijgt.
Wat hij daarna deed valt niet recht te praten. Hij zal ook nooit meer vrij komen neem
ik aan.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70697183
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef SanJuanDePasto het volgende:
18 keer neergestoken stond ze alle keren ook weer op
Zwarte humor.
Ik moest lachen.
pi_70697223
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef buachaille het volgende:

[..]

Net zoals die kinderen die een bom zien ontploffen die door moslimsextremisten is geplaatst. Zoals bijvoorbeeld: http://www.rnw.nl/nl/nede(...)g-op-kerk-filipijnen
Wat heeft dit hier nu weer mee maken

Dan kunnen we de kinderen die amerikaanse bommen zien vallen in irak en afghanistan er ook nog bij halen.

Even on topic

Triest verhaal weer. Deze dingen gebeuren helaas in de maatschappij als er iets mis gaat bij sommige mensen met hun relatie. Niets aan te doen, dat de dader door het gerecht maar veroordeeld mag worden.
pi_70697308
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat heeft dit hier nu weer mee maken

Dan kunnenw e de kiundern die amerikaanse bommen zien vallen in irak en afghanistan er ook nog bij halen.

Even on topic

Triest verhaal weer. Deze dingen gebeuren helaas in de maatschappij als er iets mis gaat bij sommige mensen met hun relatie.

Heb je OP wel gelezen?
pi_70698047
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze hebben het over hate crime, maar "hate crimes" bestaan helemaal niet en zullen ook nooit bestaan.
Het motief kan zeker een rol spelen in de strafmaat, daarom is het niet ongewoon om te categoriseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')