Je toompje wat doe je.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanochtend als cadeautje. Ik bloedde wel een beetje.
Leeg !quote:
ben ook redelijk leeg A.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:39 schreef Joene het volgende:
H,
ROTTERDAM - Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Schoonmoeder is zaterdag overleden.quote:
Sterfbed vanaf 10 aprilquote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
onverwacht? Of 'zat het er aan te komen'?
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Joene het volgende:
ik duw je in je rolstoel de gracht in A
wel even zorgen dat je niet van die Auping kussens hebt.. die ademenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik had je al gecondoleerd J. Maar nogmaals.
Ik zet het hier even neer voor de zekerheid. Mocht ik op m'n sterfbed komen te liggen en het ziet er kudt uit allemaal. Duw me dan maar een kussen op m'n harses.
Ja bedankt hoor Sylquote:Op maandag 6 juli 2009 11:05 schreef Foxy-lady het volgende:
@ B-DLang zal die leven, lang zal die leven in de gloriaaaa, hierperdepiep hoeraaaa
Gefeliciteerd met je je 16e verjaardag *smak, smak. smak*
@ Joene sterkte in deze kutweek
Ik mag eerst J.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Joene het volgende:
ik duw je in je rolstoel de gracht in A
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.quote:
dan issie een heksquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.
Dealquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.
Ja want niemand weet je naamquote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je hebt mijn geheime identiteit verklapt!
ik weet je naam H.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hijfsik weet het , je bent vriendjes met 1 van mijn hyves vriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Dat moet dan maar in het echt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
Wrom nie JK? Zo kan ik je toch nooit krabbelen.
heb je jeuk aan je zak ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moet dan maar in het echt.
jij mij blijkbaar ook nietquote:
Soms.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:16 schreef Joene het volgende:
heb je jeuk aan je zak ?
ik hoop dat ik dat donderdag niet heb.quote:
Kijk maar bij LARSquote:
Gewoon je zak met Nivea insmeren van te voren.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef Joene het volgende:
ik hoop dat ik dat donderdag niet heb.
Als ik daar sta in zo een kerk met mn knappe pak an.
mag het ook met zwitsal ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon je zak met Nivea insmeren van te voren.
whehehehehquote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Zwitsal billenzalf, helpt ook vast wel tegen een jeukende zak.
Kan ik dan meisjes vragen of ze aan mn zak willen ruiken ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:23 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
En nog een pluspunt: Je zak ruikt naar frisse babybilletjes
Je kan het altijd vragen J., maar of ze het dan ook doen.......quote:Op maandag 6 juli 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan ik dan meisjes vragen of ze aan mn zak willen ruiken ?
Celine heeft frisse billetjesquote:Op maandag 6 juli 2009 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Frisse babybilletjes..
Ik heb één keer een luier verwisseld van mijn neefje, maar dat was alles behalve fris..
Zou jij het doen ?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je kan het altijd vragen J., maar of ze het dan ook doen.......
whahahahaquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:55 schreef Houzer het volgende:
Heb ik zolang liggen pitten dat iedereen dood is?
Gelukkig hebben we de foto's nog ?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Tally het volgende:
Hi! Een berichtje vanuit Kroatië. Nu zonnig en warm. Vanmiddag regenachtig
We zijn hier sinds een uur of 16:00. En straks nog even een verslagje tikken.
Nu eerst ETEN!!!! Ik heb namelijk honger. Maar moet me eerst nog even verders aankleden.
In alleen een rokje kon ik het poepsjieke hotelrestaurant nie in denk ik
Daar heb ik geen foto's van gemaakt Joentjequote:
Ja godver. Ik ben hier nog geen dag man!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef Joene het volgende:
Verdomme Tal ! ik wachtte nog wel op hete bed scenes in croatia deel 1
Hij zit toch wel in zn string in de zon T. Dan hoeft alleen die maar uit je weet toch.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver. Ik ben hier nog geen dag man!
Geef me ff tijd. Ik moet mijn vent uit de broek lullen remember
Hij in zijn string in de zon?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij zit toch wel in zn string in de zon T. Dan hoeft alleen die maar uit je weet toch.
ik bedoel natuurlijk de ouderwetse speedo zwemslip zoals elke man dat hoort te dragenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij in zijn string in de zon?Ik weet niet wat voor ondergoed jij draagt J. maar als mijn man in een string de badkamer uit komt zetten ga ik scheiden.
Niet alleen de badkamer trouwensals hij uberhaupt in zo'n ding rond huppelt.
Hij heeft een heerlijk kontje maar een string is niet voor kerels! Voor mijn kerels!
Check!quote:
Slapen ?quote:
Nog voorkeur?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:29 schreef Houzer het volgende:
Tering vannacht tot 3 uur zitten bieren en alles in de tiun met virenden.
Schiet me af
Jij wil me wel erg graag dood hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog voorkeur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of anders
[ afbeelding ]
afspraken zuigenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik moet mijn afspraak voor straks nog voorbereiden.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef Joene het volgende:
kan je een beetje goed pijpen eigenlijk moblo ?
Vrijgezellig ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef Houzer het volgende:
Vanavond maar eens op tijd mn rukbunker in.
De laatste keer dat ik me heb gerukt kan ik mij niet meer herinnneren.Alleen vind ik rukbunker nog steeds een treffende benaming voor mijn bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
Dan is het toch een SexArena ipv een Rukbunker men of woon je al zolang samen dat je meer rukt dan neukt.
Goed punt.quote:
Ms is ff spoelen met water beter dan ofzo.quote:
Heej ik wil jou in je bek neuken tot je gaat kosten hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef Jarno het volgende:
GVD is die Houzert weer eerst ofzo? Ik wil wel dat je eerst even met Listerine aan de gorgel gaat dan alvorens door te schuiven, Mo.
houd je vriend niet van open relaties , of ben jij niet zo pijpgraag dat je ff een rondje oldbies doet ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten alleen dat 'het' nog regelen vrees ik
Moeten een OUG beginnen of wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten alleen dat 'het' nog regelen vrees ik
Maar maak er geen gewoonte van.quote:
Puike tip J.quote:
Al die OUseries tot nog toe zijn een groot succes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moeten een OUG beginnen of wat?
Oldbies Uitwisselings Gangbang
Ik weet ook niet of we het nu met 2 tientjes gaan redden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Al die OUseries tot nog toe zijn een groot succes.
ik bedank ff , zo een druiper is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat is het probleem, ik bijt door
het is een tik
maargoed, ik denk dat ik Sylvana wel voor jullie kan regelen
Maar we kunnen het dan wel met een tientje de man af J!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedank ff , zo een druiper is het ook niet.
naja in alkmaar doen ze voor 35 pijpen en neuken J.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of we het nu met 2 tientjes gaan redden.
Frikandelletje speciaal vind ik meer dan zat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar we kunnen het dan wel met een tientje de man af J!
Ik zou het niet weten J.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
naja in alkmaar doen ze voor 35 pijpen en neuken J.
Voor een buskaart moet het al lukken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar we kunnen het dan wel met een tientje de man af J!
Of een fanta en een gevulde koek.quote:
Eiwitrijk voedsel is het helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het is crisis, dat kind is blij als ze wat warms binnen krijgt.
ik heb het van horen zeggen J je ken het wel.quote:
is zij van Smirnoff generatie ?quote:
Legaal of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ze is even oud als m'n zusje geloof ik?![]()
en die pijpen voor ?quote:
J je geld wat doe je.quote:
Het dreigt een weinig informatief topic te worden zo!quote:
Tally , ligt wrs te neuken in een hotelbed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Waar is Tally als je d'r nodig hebt
bleuh.. het schijnt dat ik zo maar 's moet gaan werken... Prachtige Manuals en HTML-helps in elkaar draaien
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het dreigt een weinig informatief topic te worden zo!
quote:
kijk is een klein stukje naar beneden !quote:
Pong!quote:
Ja precies, dat gemiep over sex werd wel een beetje eentonig zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef Joene het volgende:
ik denk ik geef het topic ff een andere wending J.
Lichaamssappen.quote:
Desnoods.quote:
Ik denk het niet J, want als je dan de fles openmaakt komt zo een kutlucht je tegemoed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
Verkopen ze het ook gebottled in 1,5L flessen zo ondertussen?
Misschien is het wel lekker bij de Hollandse Nieuwe ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk het niet J, want als je dan de fles openmaakt komt zo een kutlucht je tegemoed.
Kijk, een naam hebben we ook al!quote:
Alle beetjes helpen dus laat de rest vooral bijdragen J.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Joene het volgende:
Nou nu nog iemand die veel vocht produceert Tal ! waar ben je?
Die ligt elders vocht te produceren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Joene het volgende:
Nou nu nog iemand die veel vocht produceert Tal ! waar ben je?
Gewoon zo in een jampotje of wat?quote:
Geeft niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef Joene het volgende:
ik krijg mn mobieltje niet gesynced.
en ik weet al helemaal niet hoe je je twitter berichtje ook op je hyves krijgt.
ik zat te denken aan een Silo J. Ik bouw zo een vacuumpomp voor vrouwen om , die plaats ik dan en dan zo via het slangetje de silo in. Dat tapt makkelijker af ?quote:
Tssk je gaat toch niet voor een fooi werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, zal ik solliciteren op een baan die max. ¤55.000,- betaalt?
das wel voor de minima JK.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sjees JK. En je huis in Frankrijk dan?!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet eens zoveel meer dan de helft, dus zeg 30K?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dacht ik ook al.
Voor the record, nu verdien ik niet eens zoveel meer dan de helft.
De helft meer van 55k is toch bijna 80k JK.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dacht ik ook al.
Voor the record, nu verdien ik niet eens zoveel meer dan de helft.
Het is een functie bij zo een ontwikkelaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
Sjees JK. En je huis in Frankrijk dan?!
Welke sloeber heeft er tegenwoordig nog een huis in frankrijk J, das echt 1940-45 hoor.quote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef Houzer het volgende:
Niet eens zoveel meer dan de helft, dus zeg 30K?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef Joene het volgende:
De helft meer van 55k is toch bijna 80k JK.
Je uitkering is nog meer
Nee toch? Dat was toch projectontwikkeling in R'dam?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Welke sloeber heeft er tegenwoordig nog een huis in frankrijk J, das echt 1940-45 hoor.
Ik zou lekker de bijstand in gaan, heul de dag niks doen voor hetzelfde geldquote:
Waarna dat liedje werd ontwikkeld van R'dam Kstad in de oorlog lag je plat ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was toch projectontwikkeling in R'dam?
De aanbesteding is toen naar een Duitse organisatie gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was toch projectontwikkeling in R'dam?
ik dacht dat stedenbouw wel redelijk verdiende JK.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is wel het voordeel van voor architectenbureau's werken, je verdient zo weinig dat je nooit veel terugvalt in inkomen als je achter de kassa gaat zitten of thuis in de bijstand.
Verdammt nochmal!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
De aanbesteding is toen naar een Duitse organisatie gegaan.
Wat voor opleiding heb je daarvoor genoten om functie te kunnen beoefenen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is wel het voordeel van voor architectenbureau's werken, je verdient zo weinig dat je nooit veel terugvalt in inkomen als je achter de kassa gaat zitten of thuis in de bijstand.
Daarvoor heb ik maar 10 jaar gestudeerd bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Houzer het volgende:
Wat voor opleiding heb je daarvoor genoten om functie te kunnen beoefenen?
Zeker weer de marokkanen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat R'dam plat is gegooid door de Duitsers.!
42,5 JK. inclusief vakantietoeslag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat harken jullie zoal binnen?
Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten trouwens, dan weet ik andermaals zeker dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in mijn leven.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:01 schreef Joene het volgende:
42,5 JK. inclusief vakantietoeslag.
Als je te chicken bent om je echte loon neer te tijpen wel ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:02 schreef Jarno het volgende:
Is 'te weinig' ook een valide antwoord?
J. jij verdient het meest van ons allemaal dus gooi het maar op tafel.quote:
Tis te weinig hoor JK.quote:
Van mij ook ja, maar die bonus wordt bijna nooit uitgekeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Dat van mij is ex vakantie en bonus.
Ook niet dat je dan wat blikjes boontjes meekrijgt ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef Joene het volgende:
Bonus doen we niet aan in de groente fabriek.
blikjes in een versbedrijf is vrij onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook niet dat je dan wat blikjes boontjes meekrijgt ofzo?
en daarvoor moet je pijpen en slikken ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Houzer het volgende:
60K vast.
3% Bonus van de jaar omzet.
Jaarlijkse dividend uitkering van mijn aandeel in telecom store.
Volgens mij kost dat je meer H.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef Houzer het volgende:
Mijn inkomsten uit mijn dj carriere zijn verwaarloosbaar.
Niet slecht voor een schoolverlater.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Joene het volgende:
Max 35 per maand J. en je kan nog groeien dus toch niet slecht opzich.
School??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef Armageddon het volgende:
60K!? Hoe oud ben je H? En waar heb je op school gezeten?
Are you tokking to me?!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zit jij in de ziekenhuis CAO, J?
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Jarno het volgende:
Are you tokking to me?!
It is I!quote:
Ik heb vooral veel geluk gehad, als ik mijn baan verlies moet ik denk ik ook een hoop inleveren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, mien frollie verdient ook. Samen zitten we zo ongeveer op niveau van Houzert.
Met d'r jesters.quote:
En dan huur je ons allemaal in!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Houzer het volgende:
Mijn doel is om links en rechts te gaan investeren in bedrijven en te gaan leven van de dividend uitkeringen.
Dan peer ik hem naar Thailand en begin mijn eigen beachbar.
Volgens teh int0rwebz wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:16 schreef Jarno het volgende:
It is I!
En FWG is niet alleen ziekenhuizen he.
Whehehe, rammelen haar eierstokken al?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
Mien frollie werkt btw in de kinderopvang, als groepsleidster.
12 jankende kutkinderen heel de dag vermaken
teh Interntz is rong!quote:
Er zal genoeg gelachen worden dan, dat is zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
jij mag de mannelijke gasten entertainen J.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehehe, rammelen haar eierstokken al?
Want dat gaat sowieso een keer gebeuren.
Die global warming shit schijnt toch wel om zich heen te grijpen H.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Mijn standpunt blijft: Zodra er palmboomen groeien op de noordpool beginnen we aan kinderen.
Dan gok ik dat opeens "de pil niet onfeilbaar" blijkt oid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
Helaas wel ja
Mijn standpunt blijft: Zodra er palmboomen groeien op de noordpool beginnen we aan kinderen.
Weer die 3% he! Fascinerend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan gok ik dat opeens "de pil niet onfeilbaar" blijkt oid.
Met een Dyson kan je een hoop regelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan gok ik dat opeens "de pil niet onfeilbaar" blijkt oid.
Of zoals de dochter van F-L d'r stiefpa. Pil vergeten. Zwanger. Kerel boos. Huis uitgetrapt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zogeheten onbetrouwbaarheid van de pil komt gewoon door die vrouwen die hem "vergeten" omdat ze persé een kind willen maar niet mogen van hun vent.
En dan hopen ze maar dat-ie wel een leuke pappa wordt als het gebroed er eenmaal is.
*denkt*quote:
Ik ben ook maar HAVO he.quote:
Ja geloof het wel. gelukkig heb jij wel gestudeerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat niet gewoon de stiefzus van F-l?
NEEquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat niet gewoon de stiefzus van F-l?
Oh, ze is dus stom?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:58 schreef Foxy-lady het volgende:
NEE
(naja technische gezien wel)
Maar NEE
Nou het zit zo: Ik noem mijn stiefvader ook niet echt mijn stiefvader omdat ik vind dat hij dat niet is maar hij noemt mij wel zijn dochter we zeggen stiefvader omdat het makkelijker is voor andere mensen zodat ze weten over wie we het hebben hij is dus gewoon de vriend van mijn moeder al een jaar of 11 maar wel Arma zijn schoonvaderquote:
Het is gewoon een grote incest bendequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nou het zit zo: Ik noem mijn stiefvader ook niet echt mijn stiefvader omdat ik vind dat hij dat niet is maar hij noemt mij wel zijn dochter we zeggen stiefvader omdat het makkelijker is voor andere mensen zodat ze weten over wie we het hebben hij is dus gewoon de vriend van mijn moeder al een jaar of 11 maar wel Arma zijn schoonvader.:P
Snappie?
Beetje te doen ze zonder interpunctie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |