Je toompje wat doe je.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanochtend als cadeautje. Ik bloedde wel een beetje.
Leeg !quote:
ben ook redelijk leeg A.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:39 schreef Joene het volgende:
H,
ROTTERDAM - Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Schoonmoeder is zaterdag overleden.quote:
Sterfbed vanaf 10 aprilquote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
onverwacht? Of 'zat het er aan te komen'?
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Joene het volgende:
ik duw je in je rolstoel de gracht in A
wel even zorgen dat je niet van die Auping kussens hebt.. die ademenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik had je al gecondoleerd J. Maar nogmaals.
Ik zet het hier even neer voor de zekerheid. Mocht ik op m'n sterfbed komen te liggen en het ziet er kudt uit allemaal. Duw me dan maar een kussen op m'n harses.
Ja bedankt hoor Sylquote:Op maandag 6 juli 2009 11:05 schreef Foxy-lady het volgende:
@ B-DLang zal die leven, lang zal die leven in de gloriaaaa, hierperdepiep hoeraaaa
Gefeliciteerd met je je 16e verjaardag *smak, smak. smak*
@ Joene sterkte in deze kutweek
Ik mag eerst J.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Joene het volgende:
ik duw je in je rolstoel de gracht in A
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.quote:
dan issie een heksquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.
Dealquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Als die dan boven komt drijven , duw ik hem wel weer naar beneden.
Ja want niemand weet je naamquote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je hebt mijn geheime identiteit verklapt!
ik weet je naam H.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hijfsik weet het , je bent vriendjes met 1 van mijn hyves vriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Dat moet dan maar in het echt.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
Wrom nie JK? Zo kan ik je toch nooit krabbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |