Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toequote:
Maar verder??quote:
whehehequote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoerenkots, ik post 1 keer... gelijk weer nieuwe maken
je kan het ook emailenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toe
[..]
Maar verder??
you have the skillzorzquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoerenkots, ik post 1 keer... gelijk weer nieuwe maken
Ben niet meer zo "bij" kwa videokaarten, WL kan je daar wel wat over vertellen denkquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toe
[..]
Maar verder??
ik welquote:Op maandag 6 juli 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meer.....
zo das er ook uit
als je snel bent kun je nog bbqen , vanmiddag komt de regenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel
zo meteen maar is ff pompje van fontein schoonmaken en daarna maar eeeeeeeeeh ....
19 Juli pasquote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je snel bent kun je nog bbqen , vanmiddag komt de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
welke van de ...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:51 schreef tripack het volgende:
he he ik ben er![]()
ik stond in de file bij rotterdam
bijna allemaalquote:
geluk bij een ongelukquote:Op maandag 6 juli 2009 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
bijna allemaal![]()
nee op de a16toen ik eindelijk bij het terbregseplein was aangekomen ben ik maar via gouda gereden
anders was ik nu nog niet op me werk
niet dat ik daar veel had kunnen doenvlak voordat ik binnenkwam hebben ze een netwerkprobleem opgelost
![]()
je moet ook niet voorop staan hehquote:Op maandag 6 juli 2009 10:51 schreef tripack het volgende:
he he ik ben er![]()
ik stond in de file bij rotterdam
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
19 Juli pas
WOEI,
Whitelightning,
Er is weer kans voor jou, je grootste idool is weer vrijgezel
Kun je haar mee uit vragendie is toch lesbisch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
weet nietquote:
kolere die zit aardig in mekaarquote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
vind die foto wel knap op nu.nl
op 1 rijbaan staan 3 vrachtwagens waarvan 1 met de neus naar de verkeerde kant
http://www.nufoto.nl/foto(...)ns-in-rotterdam.html
kut collega aanwezig ?quote:
Ja, helaaaasch wel!quote:
haha dus aan het aftellenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, helaaaasch wel!
Deze week nog, daarna heeft hij vakantie... en ik dus rust!
.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, helaaaasch wel!
Deze week nog, daarna heeft hij vakantie... en ik dus rust!
Zkr weten!quote:
gewoon op de muur gaan turvenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten!
Ik moet me deze week dus gewoon rustig zien te houden, daarna overleeg ik het wel weer ff als hij er niet is!Hij komt op een maandag terug, en dan ben ik weer vrij!
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!quote:
of je zet er nu 5 streepjes neer.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versierenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!
Nog beter plan, lekker demonstratief doen ook he!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of je zet er nu 5 streepjes neer.
en dan om 12:00 haal je er 1 voor de helft weg
en zo verder
als hij vraagt waarvoor zeg je gewoon:Countdown tot feest los barst
Dan ga ik koffie voor hem halen enzo.... zou hij de hint snappen denk je? whehehehequote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versieren
we hebben alle ramen open staan, dus het is aangenaamquote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, is het bij jullie ook zo warm/benauwd?
ook mooi jahquote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versieren
Ik mag mijn raam niet meer opendoen, want buiten is het warmer dan binnenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben alle ramen open staan, dus het is aangenaam
tjah zelfde als bij de brw haha echt irriquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag mijn raam niet meer opendoen, want buiten is het warmer dan binnen
Baas heeft het net als mij altijd warm, net beide alle ramen hier opengezet... stukken beter zo!
Mensen snappen niet dat wind/toch een afdeling cooler maakt...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah zelfde als bij de brw haha echt irri
daar is nog gekker.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat wind/toch een afdeling cooler maakt...
Daar ook?
Klinkt bekend, hier ongeveer het zelfde whehehehe.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar is nog gekker.
Na de verbouwing zou er topdownkoeling zijn. dat moest inhouden dat overal zelfde temp was enzo en dat je lekker kon werken. MAAR wel alle ramen en deuren moeten dicht anders werkte het niet.
Maar goed, buiten 25 graden was het op kantoor met alles dicht 30 graden dus gooide we alles open en was het snel koeler.
Wij een mail naar de technische dienst:
Jah hij kan maar tot 5 graden koeler luchten dan buiten.
wij keken elkaar zo aan van: ehm buiten 25 graden hier 30 graden .....
maar goed, heel systeem werkt niet dus iedereen gooit alles alsnog open haha
Het is nog ochtend hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
ik heb niet eens goedemorgen kunnen zeggen
Whehehe, wel opletten hequote:
haha inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hier ongeveer het zelfde whehehehe.
Geef mij die wind en die tocht maar hoor!
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehe, wel opletten he
Oja, ben aardig wat langs je huis geweest trouwens dit weekend hahaha
(veel met de bus naar de stad geweest enzo)
downloaden?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
vrije dagen zijn niet goed voor je schijfruimte
quote:
Ga je ooit je kop nog eens laten zien trouwens?quote:
Nooit CS4 kunnen starten, was toen geen goede crack voorquote:Op maandag 6 juli 2009 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
ehm droxz, adobe photoshop CS4 extended beetje goede shit om pics aan te passen enzo ?
ok, maar denk wel mee uit voeten kan ?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nooit CS4 kunnen starten, was toen geen goede crack voor![]()
(gebruik nu nog gewoon CS3)
Via Usenet?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar denk wel mee uit voeten kan ?
dan ga ik die ook maar ff downloaden ...
Nu al The Broken in download,
Hitzone gold
en dan ook maar cs4
via usenet jahquote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Via Usenet?![]()
Als je fotosoep kent, kan je overweg met elke versie hoor hahaha
Hitzone... je bent toch geen 14 meer?
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hitzone... je bent toch geen 14 meer?
Kan je mij aangeven als die CS4 wel werkt? Dan weet ik dat ik die ook even moet binnenhengelenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
via usenet jah
ok, heb inderdaad wel vaak meegewerkt
En nee, maar staan soms wel lekkere nummers op haha
dan geef ik jou de nzb wel door via msnquote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je mij aangeven als die CS4 wel werkt? Dan weet ik dat ik die ook even moet binnenhengelen![]()
hahahaha, was ook meer als grapje he
ik gebruik thuis al maanden cs4quote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je mij aangeven als die CS4 wel werkt? Dan weet ik dat ik die ook even moet binnenhengelen![]()
hahahaha, was ook meer als grapje he
heb je al een voorgaande bios geprobeert crazy-m ? ik weet niet of je een beta bios hebt geprobeert, maar die kunnen problemen veroorzaken. ik ben vd week toevallig ook weer terug gegaan naar een oudere versie, omdat mn pc niet op wilde opstarten met een overclockquote:Op maandag 6 juli 2009 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz. Idee ???
heb laatst een keer een bios update gedaan.
Sinds die tijd werkt mijn bluetooth muis in games niet lekker.
hij vertrraagd echt heel erg.
Bouw je de verbinding opnieuw dan doet hij het weer goed.
In windows zelf nergens last van.
- Drivers al verwijderd opnieuw geinstalleerd
- Games opnieuw geinstalleerd zelfde resultaat
Puik plan Crazy!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan geef ik jou de nzb wel door via msn
ik ook niet!quote:
hmm lees nu op tweakers dat bekend probleem is met de Logitech laser mx5000quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al een voorgaande bios geprobeert crazy-m ? ik weet niet of je een beta bios hebt geprobeert, maar die kunnen problemen veroorzaken. ik ben vd week toevallig ook weer terug gegaan naar een oudere versie, omdat mn pc niet op wilde opstarten met een overclock
op zich valt dat best nog wel mee, ik had ooit lotr extended editions gedownload. dat was 80gb hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Puik plan Crazy!
p.s
Kwam gisteren een bluray box tegen, 55 gig!
Ik ben/was wel een erg actieve gamer, dus om mee te beginnen.... Why the fusk.. neem je een blauwtand muis als je wil gamen?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz. Idee ???
heb laatst een keer een bios update gedaan.
Sinds die tijd werkt mijn bluetooth muis in games niet lekker.
hij vertrraagd echt heel erg.
Bouw je de verbinding opnieuw dan doet hij het weer goed.
In windows zelf nergens last van.
- Drivers al verwijderd opnieuw geinstalleerd
- Games opnieuw geinstalleerd zelfde resultaat
Dat toetsenbord is cool, maar die muisquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
zal ik de mx5500 gaan kopen![]()
* Crazy-M kijkt naar droxz haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
blauwe tand sneller dan draadloosquote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben/was wel een erg actieve gamer, dus om mee te beginnen.... Why the fusk.. neem je een blauwtand muis als je wil gamen?![]()
- Welk OS?
- Staat de slaapstand van je blauwtand (device) niet toevallig aan?
- Bios als eens compleet terug gezet naar defailt (bios -> reset dafailt, reboot, safe -> reboot)
- Al een vorige versie van je bios geflashed?
Dit zijn de eerste dingen waar ik naar zou kijken.
p.s
Ook andere blauwtand dingen aan je pc hangen?
ja doe datquote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zal vanavond even de specs van dat ding plaatsen... heb het gewoon druk
Wat doen ze me aan
It has been donequote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe datje kan het plaatje ook mailen zoals ik had gezegd
draadloze muizen zijn gewoon kansloos tegen bedrade muizenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ff eten,
en btw droxz,
met draadloze muis knal ik online nog de meeste afMerk geen vertraging namelijk haha
Je merkt GEEN vertraging?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ff eten,
en btw droxz,
met draadloze muis knal ik online nog de meeste afMerk geen vertraging namelijk haha
whhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
[..]
Voor jou een hoi zonder hartje!
Hai!
het had pas raar geweest as ik dat opeens wel kreegquote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
[..]
Voor jou een hoi zonder hartje!
Hai!
En dan niet ff bellen ofzo hequote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik sliep pas rond half 4, was echt te warm hahahaha
Krijg je boze droxzquote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
het had pas raar geweest as ik dat opeens wel kreeg![]()
jah idd en mijnquote:
Telefoon is leeg, had geen zin om mijn oplader te zoekenquote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd en mijnook
dat willen we niet
call of dutyquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
draadloze muizen zijn gewoon kansloos tegen bedrade muizen![]()
wat voor spel speel jij online ?
Droxz, daag jij hem eens uitquote:
Hoor ik weer een uitdaging?quote:
damn... moeten eerst alle ramen dicht van de glazenwasser is tie nog niet langs geweest... ik stik hier zowatquote:
Niet? Jammerquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd en mijnook
dat willen we niet
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Telefoon is leeg, had geen zin om mijn oplader te zoeken![]()
* Droxz.nl pakt telefoon uit tas... ja... hij is echt leeg!
Sorry, ben niet zo gezellig vandaag, misschien vanavond weerquote:
sorry ik ben het niet met je eensquote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
draadloos is idd slecht. maar laser via bleutooth is gewoon net zo goed als bedraad
Zoals WL al aangeeft, ik ben het ook niet met je eensquote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ik heb ook in clan gezeten draadloos
ligt aan de muis
draadloos is idd slecht. maar laser via bleutooth is gewoon net zo goed als bedraad
Online man, ALTIJD goedkoper!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
pffft hadden niks bij de dixons
wat is dat voortaan een kut winkel haha
ga maar online bestellenff rustig kijken wat voor iets
tjah, meningen verschillenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik ben het niet met je eensbedraad pwnz
hoor ik daar een weddenschap van een kratje bier ?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals WL al aangeeft, ik ben het ook niet met je eens
Zou dan graag eens tegen je willen spelen![]()
(ook een keer met WL gedaan, was gezellig!)
al wel tijdje niet meer gedaanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals WL al aangeeft, ik ben het ook niet met je eens
Zou dan graag eens tegen je willen spelen![]()
(ook een keer met WL gedaan, was gezellig!)
Ik heb wel op een redelijk nivo zitten gamen, ken maar erg weinig mensen die op een redelijk nivo spelen met een droodloos muisjequote:
hhahahaha, dan komt het meer neer op een battle, dan om de verschillen met muizen te testen...quote:Op maandag 6 juli 2009 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoor ik daar een weddenschap van een kratje bier ?![]()
ik heb het wel op mn pc staan, maar al jaren niet gespeeld hahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hhahahaha, dan komt het meer neer op een battle, dan om de verschillen met muizen te testen...
Maar ik ben altijd wel in voor een uitdaging in b.v COD4 hoor!
(tijd niet gedaan trouwens... COD staat niet eens meer op mijn pc)
Ik game op mijn pc helemaal niet meer, en speel zo af en toe eens op die PS3.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het wel op mn pc staan, maar al jaren niet gespeeld hahahaha
ik game tegenwoordig niet vele meer, ok dat is ook omdat mn vid kaart in de RMA zit haha
maja mooi moment om gta4 op de ps3 wat meer te spelen, anders hapt dat ding alleen maar stof
ik heb wel arma2 pas gekocht, is een vecht simulatie. erg moeilijk, elke toets op je toetsenbord betekent dan wat.
jawel hoor, speel af en toe nog l4d. heb erg veel games op steam gekocht laatste half jaar. mega goeie dealsquote:Op maandag 6 juli 2009 14:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik game op mijn pc helemaal niet meer, en speel zo af en toe eens op die PS3.
Sinds ik weer een nieuw spel heb (UFC) ben ik soms weer te vinden op de PS3
Speel je trouwens ook geen L4D meer?![]()
Damn, dat is dus echt geen spel voor mij! hahaha
Ik heb gisteren al zitten gooien met mijn PS3 controller omdat ik bepaalde moves van UFC niet voor elkaar kreeg
Tegenwoordig gaat het allemaal wel makkelijk ja daaro, bewoon dingen beloven en niets waarmaken... en dan komt er een nieuw deel ?! Ik heb echt kapot gelegen om dat L4D trouwensquote:Op maandag 6 juli 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel hoor, speel af en toe nog l4d. heb erg veel games op steam gekocht laatste half jaar. mega goeie deals
ze hebben l4d wel goed verneukt trouwens, content die niet komt wat ze beloofd hadden, l4d2 komt er aan, en custom maps zijn niet downloadbaar.
kut valve
UFC ziet er erg bruut uitis alleen niets voor mij, ik vind Streetfighter 4 leuker ben ik bang
kijk das goed om te horen, het is echt een geniaal spel hoor. zeker als je met een aantal bekenden speelt, en als iedereen een microfoon heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het allemaal wel makkelijk ja daaro, bewoon dingen beloven en niets waarmaken... en dan komt er een nieuw deel ?! Ik heb echt kapot gelegen om dat L4D trouwens
Een klein beetje door jou, ben ik dat spel gaan spelen trouwens hahaha
Dat spel moet je alleen niet te vaak doen, en echt ALLEEN met bekende mensen op b.v Ventrilo/Teamspeakquote:Op maandag 6 juli 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das goed om te horen, het is echt een geniaal spel hoor. zeker als je met een aantal bekenden speelt, en als iedereen een microfoon heeft![]()
die versus is echt geniaal, lig af en toe helemaal dubbel
haha ja iddquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat spel moet je alleen niet te vaak doen, en echt ALLEEN met bekende mensen op b.v Ventrilo/Teamspeak
Dat ik voor het eerst versus speelde... geniaal gewoon! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
waar komen al die ventjes nou toch vandaan.... STERFFFFFFFFF!![]()
Ik vind het mooi aan dat spel dat echt alles gaat om het samenspelen. Je kan een goede gamer zijn, of een groep goede gamers, maar zonder teamwork gaat het echt niet lukken binnen L4D
gewoon de cheatcode vd anihilator invoerenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
pfft zit op vliegveld rond te crossen @gta4
nergens vliegtuig of helikopter die ik kan jatten
heb 4 sterren
cheats is voor pussysquote:Op maandag 6 juli 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon de cheatcode vd anihilator invoeren
en waarom gebruikte je no geen cheats dan??quote:
omdat ik zonder cheats kanquote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef tripack het volgende:
[..]
en waarom gebruikte je no geen cheats dan??![]()
als je cheats gebruikte was je nu snel minder dood gegaanquote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik zonder cheats kan
Kom er net achter dat ik nog 1 missie moet doen
of de deal, of de revange ....
tsss, stond gewoon een muur in dew wegquote:Op maandag 6 juli 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je cheats gebruikte was je nu snel minder dood gegaan
die muur staat er al een jaar hahaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tsss, stond gewoon een muur in dew weg
jah iddquote:Op maandag 6 juli 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die muur staat er al een jaar haha
nog even geduld voordat je die gast op zn bek slaat. je mag zo naar huisquote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Damn, ik sta (alweer) op een kookpunt...
sommige mensen moeten ze gvd een telraam geven!
Deze keer ging het om eindgebruikersquote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even geduld voordat je die gast op zn bek slaat. je mag zo naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze keer ging het om eindgebruikers
heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stelletje n00bs
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ach, als er niets fout ging... had ik geen baan gehad whehehehquote:
precies, daar zit ook wel weer wat inquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach, als er niets fout ging... had ik geen baan gehad wheheheh
Nog een uurtje!
"hij"?quote:
hetquote:
Ik snap er geen sarsslet van, waar hebbie het nou over?quote:
photosoep 4quote:Op maandag 6 juli 2009 17:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik snap er geen sarsslet van, waar hebbie het nou over?
Thx m8!quote:
heb je hem al binnen ?quote:
goeie avond lynquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef lynda het volgende:
een tvp plaatsen heeft voor mij niet zoveel zin meer..
Photoshop op werk, heerscht keihard de pan uitquote:
hehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Photoshop op werk, heerscht keihard de pan uit
Eeen heule goede morgen trouwensquote:
Goedemorgenquote:
Een comateuze patiënt was gisteren nog actiever dan dat ik wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha beller,
ondanks dat het dinsdag is, goed weekend gehad?
is dat een goed of slecht teken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een comateuze patiënt was gisteren nog actiever dan dat ik was
Heb een heeul leuk weekend gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat een goed of slecht teken?
Jij ook mag ik hopen?quote:
Kijk dat is altijd goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor! lekker rustig aangedaan
Niet altijd danquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi nee, af en toe moet er ook wel wat gebeuren hoor
gelukkig heeft het weekend meerder dagenquote:
Dat is zeker zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gelukkig heeft het weekend meerder dagen
beste combi is een dag wat doen en een dag lekker rustig aan!
ik stem voor om de werkweek om te ruilen met het weekendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker zoKan je de ene dag weer even bijtanken
Dat is een heel goed planquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik stem voor om de werkweek om te ruilen met het weekend
preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is een heel goed planHebben we immers tijd genoeg om leuke dingen te doen
Meh geen flauw idee, weg leuke gedachtequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe gaan we dat voor elkaar krijgen
dat dusquote:
neeheee altijd positief blijven hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh geen flauw idee, weg leuke gedachte
whehequote:
Ja ehr... help me dan een beetjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeheee altijd positief blijven he
uhm ik en jou helpenquote:
Niks mis mee toch om mij te helpenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm ik en jou helpen
ik bel je werkgever wel even
met ingang van vandaag geldt de nieuwe grtdojw wet: werkweek en weekend zijn bij deze omgedraaid
vriendelijk verzoek beller nu naar huis te laten gaan!
hey , en de rest dan ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm ik en jou helpen
ik bel je werkgever wel even
met ingang van vandaag geldt de nieuwe grtdojw wet: werkweek en weekend zijn bij deze omgedraaid
vriendelijk verzoek beller nu naar huis te laten gaan!
oke daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niks mis mee toch om mij te helpen![]()
![]()
En hopelijk vinden ze het een grandioos idee
Je weet toch wel waar ik werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke daar heb je gelijk in![]()
moet ik wel een telefoonnummer ofzo hebben anders belt het zo moeilijk
tuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar ik werk![]()
En ik heb altijd gelijk
Arnhem dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik dat![]()
weet geloof ik alleen je werkwoonplaats zeg maar
nee daar zit wat inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hadden jullie al voorgestemd dan?
Hear hearquote:
ik geniet echt van de regen op dit moment. oke oke, ik had liever in mn bed gelegen, maar je kan niet alles hebbenquote:
het regent idd best hardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geniet echt van de regen op dit moment. oke oke, ik had liever in mn bed gelegen, maar je kan niet alles hebben
achjah dan hoef je iig niet te werkenquote:
heerlijk hehquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
oew gerommel![]()
lijkt well of het alweer 's avonds is
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijk heh![]()
nu nog onweer erbij, en ik gooi de popcorn in de magnetron
ik dacht laat je maar in die waanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Arnhem dus
En wat leuk dat je nog weet dat ik altijd gelijk heb![]()
jah vandaag welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Crazy-M !
je bent vandaag toch wel aan het werk heh ?
lol, had het kunnen wetenquote:
we hebben eindelijjk regen hier, met onweerquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben eindelijjk regen hier, met onweer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wheheh ik heb geen idee hoe het hier isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
haha er is zoveel regen gevallen, dat alles weer uit de putten komt zetten, alles loopt over.
idd hier staat het raam ook open, echt heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ik heb geen idee hoe het hier isik zit aan de achterkant van het gebouw... wel ff het raam opengegooit
lekker die frisse wind
dan zit ik weer bij de brwquote:
Dat doe je wel vakerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht laat je maar in die waan
jij waant graagquote:
plaatje doet nietquote:
en dan ook foto PRECIES op goede moment hahaquote:
hehe iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
en hij houdt zn hand ook zo mooi om hoog
net of dat wat oplost..
tot morgenquote:
Wat een held, die knakker in die vrachtwagenquote:
Is erg leuk om te doenquote:
Bushokjes doen het vaak goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, jah elke keer als ik door heen rijd staat er niemand
die zijn bij ons allemaal van die inhammenquote:
Hmm dat is wel jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die zijn bij ons allemaal van die inhammen
scooter werk ook aardig als je door flinke plas heen gaatquote:
Als ik dus op het station iemand door een plas zie racen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
scooter werk ook aardig als je door flinke plas heen gaat![]()
paar jaar terug was het dus takke weer en ik reed naar school met 2 vrienden. We komen zo langs een station en de hele straat was ondergelopen en wij denken full speed er door crossen![]()
komt er net zon vrouw van de trap naar de stoep lopen![]()
shoef shoef shoef die was ook wel nat daarna
ik had echt zo hard gefietst, die gast uit die wagen getrokken, en met zn kop door dezelfde plas laten glijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een held, die knakker in die vrachtwagen
dan weet je bij deze genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik dus op het station iemand door een plas zie racen....
Dan roep ik zkr dat ik geen zin meer heb!quote:
dat weet ik ook heeeeeeeeeel zeker hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan roep ik zkr dat ik geen zin meer heb!
Ik kom hier langs en het is gelijk doodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat weet ik ook heeeeeeeeeel zeker haha
al heel de dag rustig hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier langs en het is gelijk dood
Vannacht genoeg regen gehad hier!quote:
Go figurequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier langs en het is gelijk dood
je mag wel een beetje van ons hier hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
ik wil regen !!!!
Sletquote:
Same herequote:
hahaha, blood is echt van de oude school... neem aan die shooter?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here
Morgen Blood spelenZit toch op kantoor
Jupquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, blood is echt van de oude school... neem aan die shooter?
Zo maar weer ff UFC doen!
Hoezo, is er een nieuwe versie uit ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JupMet een verbeterde texture pack
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik hier games kon spelen zeg
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]godver zeg................. ik vroeg me al af of je je ps3 had meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, is er een nieuwe versie uit ofzo?
[..]Zijn verbeterde textures (in vergelijking met het origineel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik pleur wat minder (persoonlijke sjit) op fok!, maar ben idd niet thuisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver zeg................. ik vroeg me al af of je je ps3 had meegenomen![]()
![]()
Dat klinkt grappig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn verbeterde textures (in vergelijking met het origineel)
oh oké, hoop wel dat alles goed met je gaat dan, klinkt behoorlijk dramatischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik pleur wat minder (persoonlijke sjit) op fok!, maar ben idd niet thuis
misschien kan je ook wel verbeterde .dll ,s downloaden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn verbeterde textures (in vergelijking met het origineel)
Valt mee hoor, zie je PMquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh oké, hoop wel dat alles goed met je gaat dan, klinkt behoorlijk dramatisch![]()
maar goed, ik ga vanavond GTA4 maar weer s doen, ben met die missie, dat je 2 bikers moet vermoorden
Abandonware volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt grappig!
Kan ik die ergens in de Eweka winkel vinden?
haha, ja natuurlijk de rocket lauchner , ik had het kunnen weten hahahahhaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee hoor, zie je PM
Die missie vond ik echt klote trouwens!
Heb die gasten toen maar met een rockenlauncher gesloopt.... moet mijn "ego" in GTA hooghouden he!
Sambal bai?quote:
als het abandonware is kan je het vast wel ergens downloadenquote:
Die missie ken ik nog goed jah, zelfde reden, kreeg die gasten niet doodquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja natuurlijk de rocket lauchner , ik had het kunnen weten hahahahha
ja ik heb er eentje met smg vanaf de motor kapot geknald, daarna crashte ik , heb toen de ps3 maar uitgezet hahaha
Met abandonware wordt verouderde software bedoeld. Het woord is een samentrekking van het Engelse werkwoord to abandon (wat "verlaten" betekent) en software. Het gaat meestal om oude computerspellen voor DOS en spelcomputers.quote:
Thx, maar dit is de versie uit:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het abandonware is kan je het vast wel ergens downloaden
hier misschien ? kan niet kijken nl http://www.abandonia.com/games/103/Blood.html
Hoezo, na droxz zn pm gelezen te hebben, kan dat nog steedsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef lynda het volgende:
Hoi
Voordat iedereen gaat denken dat het wat is tussen droxz en mij
Schatje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef lynda het volgende:
Hoi
Voordat iedereen gaat denken dat het wat is tussen droxz en mij
Wou u een rotschop hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo, na droxz zn pm gelezen te hebben, kan dat nog steeds
hahhahaa, nee das gemeen![]()
Lekkah Lekkahquote:
Dat is de versie jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het abandonware is kan je het vast wel ergens downloaden
hier misschien ? kan niet kijken nl http://www.abandonia.com/games/103/Blood.html
Zo erg stalk ik je niet, en ik kan heul niet buitenspelen!quote:
motor rijden is wel simpel hoor hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die missie ken ik nog goed jah, zelfde reden, kreeg die gasten niet dood
Ik ben ook al niet zo'n held in motor rijden hahahaha
Daarom, pak gewoon die rocks... hahahaha
whehe, dat hoeft ook weer nietquote:
Ik heb niet zo'n geweldig pols, en dan met zo'n PS3 controllers... vind het maar lastigquote:
laatste missie is ook met motorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n geweldig pols, en dan met zo'n PS3 controllers... vind het maar lastig
Kate wil ik voor het einde van het spel even flink uitwonenen hahahahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laatste missie is ook met motor
o en WL, Kate heb je nodig in laatste deel van spel
Is dat dat wijf die je steeds neukt maar je ziet er niets van? hahahahahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kate wil ik voor het einde van het spel even flink uitwonenen hahahah
geen idee, ik heb alleen dat wijf gehad (michelle) die eigelijk agente is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is dat dat wijf die je steeds neukt maar je ziet er niets van? hahahahah
Ik heb dat wijf een paar keer dood gereden trouwensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laatste missie is ook met motor
o en WL, Kate heb je nodig in laatste deel van spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |