ze gaat toch dood hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kate wil ik voor het einde van het spel even flink uitwonenen hahahah
jah das grappig heb ik wel es bij een vriend gespeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
welk eiland zit dat beeld ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
Ik + Heli = NO GOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')quote:
komt heul FOK! uit de kastquote:
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher hebquote:
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')
kom niet in die kaarsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
geeft niet, ik pik je wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Of als ik er halverwege al uit springquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher heb
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niet, ik pik je wel op
we moeten trouwens echt weer een keer spelen.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of als ik er halverwege al uit spring
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staart![]()
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in leven
Nee, alleen jij!quote:
Ja die ja, daar kan je dus inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hoort hem ook nog wat sociale aspecten bij te brengenquote:
Ej zo ben ik heul niet WELquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |