ze gaat toch dood hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kate wil ik voor het einde van het spel even flink uitwonenen hahahah
jah das grappig heb ik wel es bij een vriend gespeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
welk eiland zit dat beeld ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
Ik + Heli = NO GOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')quote:
komt heul FOK! uit de kastquote:
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher hebquote:
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')
kom niet in die kaarsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
geeft niet, ik pik je wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Of als ik er halverwege al uit springquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher heb
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niet, ik pik je wel op
we moeten trouwens echt weer een keer spelen.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of als ik er halverwege al uit spring
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staart![]()
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in leven
Nee, alleen jij!quote:
Ja die ja, daar kan je dus inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hoort hem ook nog wat sociale aspecten bij te brengenquote:
Ej zo ben ik heul niet WELquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Er is een verschil tussen gamen en real lifequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hoort hem ook nog wat sociale aspecten bij te brengen
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!quote:
Gast al langquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!
Toen snapte ik nog niet zo veel van GTA, dus dat moet nog heul veul beter kunnen hoor!![]()
Oja:
WL, heb je nou al eens een headset?
Bellert: Heb je nou al een werkende headset?
sinds ik mijn kamer heb zitten verbouwen heb ik mijn headset niet meer gezien eigenlijkquote:
kom wel in de onderste deel tot tshirt, maar kan niet tot aan die kop klimmenquote:
Daarom moet je ook die heli pakken en hoger landen, daar kan je naar binnen bia een deur en via een trap recht op hoog tot aan de "top"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom wel in de onderste deel tot tshirt, maar kan niet tot aan die kop klimmen
uhm zie boven! kortom NEE!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!
Toen snapte ik nog niet zo veel van GTA, dus dat moet nog heul veul beter kunnen hoor!![]()
Oja:
WL, heb je nou al eens een headset?
Bellert: Heb je nou al een werkende headset?
stap maar bij WL in, ik zet je af op het hoogste gebouw wat er is hahahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daarom moet je ook die heli pakken en hoger landen, daar kan je naar binnen bia een deur en via een trap recht op hoog tot aan de "top"
met mijn lange blonde harenquote:
net zoals in css toen der tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehehe, muppet server bedoel zkr?quote:
ok vanavond fdf testen ';)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Even opgezocht:
Heart of Liberty
Het is mogelijk om met een helikopter bij een ingang van het eigenlijke beeld te komen. Naast deze deur hangt een bordje met de tekst "No Hidden Content this way" ("Geen verborgen zaken hier"). Binnen kun je een trap op klimmen, waarmee je bij een gigantisch geketend kloppend hart komt. Dit hart heeft al snel de bijnaam gekregen "The Heart of Liberty".
&
Statue of Happiness
(Doorverwezen van Blijheidsbeeld)
Het Blijheidsbeeld.
Het Statue of Happiness is een enorm standbeeld op Happiness Island in Liberty City. De naam vertaalt zich als het Blijheidsbeeld. Het standbeeld is uiteraard een persiflage van het Statue of Liberty, oftewel het Vrijheidsbeeld, in New York. In plaats van een brandende toorts heft het beeld een kop koffie in de lucht. Het beeld werd in 1886 door Frankrijk aan de Verenigde Staten geschonken ter gelegenheid van de honderdjarige "verlossing van de Britse keuken en spelling", oftewel de onafhankelijkheidsverklaring.
Aan de voet van het Blijheidsbeeld ligt een kleding-pickup. Wanneer je hier in loopt krijg je een T-shirt met de opdruk "Happiness Is" op de voorkant, en "Land" op de achterkant ("Happiness Island", maar ook "Happiness is land", oftewel "geluk is landgoed").
Als Jimmy Pegorino of Dimitri Rascalov aan het einde van de verhaallijn naar Happiness Island vlucht voor Niko Bellic, worden ze door Niko aan de voet van het beeld vermoord.
Ik hoor je vriendin nog roepen "3pack!~3pack! gooi je haar los!"quote:
ja en geen flauw idee meer eigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe, muppet server bedoel zkr?![]()
Ik heb aardig gespeeld die tijd jah hahaha
Wat was je Nick daar eigenlijk als ik vragen mag?![]()
Ik spreek nog wel wat mensen van die tijd, en een paar spelen daar nog steeds volgens mij.quote:
sjitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hoor je vriendin nog roepen "3pack!~3pack! gooi je haar los!"
die maat van je heeft iig een goeie nickquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel wat mensen van die tijd, en een paar spelen daar nog steeds volgens mij.
Ik speelde altijd samen met een maatje van me, Duvel.... die gast was vaak beter dan ik![]()
Stond je in de top20, of speelde je gewoon voor de fun?
Ik hoef niet uit te leggen dat die nickname komt omdat hij hier vaak kwam en.... *zie plaatje*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die maat van je heeft iig een goeie nick![]()
[ afbeelding ]
Dat doet lyn ook bij jou ... dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
sjitze vertelt jouw ook alles aan jouw
nou als het kan om professionele gamer te worden, zou ik het zo doen. heb het alleen niet in me haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te leggen dat die nickname komt omdat hij hier vaak kwam en.... *zie plaatje*![]()
Die gast werkt niet en heeft dus teveel tijd om te gamen... daarom is hij beter geworden dan ik
Als ik met Duvel was blijven spelen... het ging niet slecht zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als het kan om professionele gamer te worden, zou ik het zo doen. heb het alleen niet in me haha.
maar kijk naar die fatality gast, krijgt al zn zooi gratis
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat valt heul mee!![]()
Lieverd, schatje... natuurlijk kom ik jou kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |