Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toequote:
Maar verder??quote:
whehehequote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoerenkots, ik post 1 keer... gelijk weer nieuwe maken
je kan het ook emailenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toe
[..]
Maar verder??
you have the skillzorzquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Hoerenkots, ik post 1 keer... gelijk weer nieuwe maken
Ben niet meer zo "bij" kwa videokaarten, WL kan je daar wel wat over vertellen denkquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm uploaden gaat niet zo lekker daar naar toe
[..]
Maar verder??
ik welquote:Op maandag 6 juli 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meer.....
zo das er ook uit
als je snel bent kun je nog bbqen , vanmiddag komt de regenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel
zo meteen maar is ff pompje van fontein schoonmaken en daarna maar eeeeeeeeeh ....
19 Juli pasquote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je snel bent kun je nog bbqen , vanmiddag komt de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
welke van de ...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:51 schreef tripack het volgende:
he he ik ben er![]()
ik stond in de file bij rotterdam
bijna allemaalquote:
geluk bij een ongelukquote:Op maandag 6 juli 2009 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
bijna allemaal![]()
nee op de a16toen ik eindelijk bij het terbregseplein was aangekomen ben ik maar via gouda gereden
anders was ik nu nog niet op me werk
niet dat ik daar veel had kunnen doenvlak voordat ik binnenkwam hebben ze een netwerkprobleem opgelost
![]()
je moet ook niet voorop staan hehquote:Op maandag 6 juli 2009 10:51 schreef tripack het volgende:
he he ik ben er![]()
ik stond in de file bij rotterdam
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
19 Juli pas
WOEI,
Whitelightning,
Er is weer kans voor jou, je grootste idool is weer vrijgezel
Kun je haar mee uit vragendie is toch lesbisch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
weet nietquote:
kolere die zit aardig in mekaarquote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
vind die foto wel knap op nu.nl
op 1 rijbaan staan 3 vrachtwagens waarvan 1 met de neus naar de verkeerde kant
http://www.nufoto.nl/foto(...)ns-in-rotterdam.html
kut collega aanwezig ?quote:
Ja, helaaaasch wel!quote:
haha dus aan het aftellenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, helaaaasch wel!
Deze week nog, daarna heeft hij vakantie... en ik dus rust!
.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, helaaaasch wel!
Deze week nog, daarna heeft hij vakantie... en ik dus rust!
Zkr weten!quote:
gewoon op de muur gaan turvenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten!
Ik moet me deze week dus gewoon rustig zien te houden, daarna overleeg ik het wel weer ff als hij er niet is!Hij komt op een maandag terug, en dan ben ik weer vrij!
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!quote:
of je zet er nu 5 streepjes neer.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versierenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Achter hem hangt een "white board", goed plan man, thx!
Nog beter plan, lekker demonstratief doen ook he!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of je zet er nu 5 streepjes neer.
en dan om 12:00 haal je er 1 voor de helft weg
en zo verder
als hij vraagt waarvoor zeg je gewoon:Countdown tot feest los barst
Dan ga ik koffie voor hem halen enzo.... zou hij de hint snappen denk je? whehehehequote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versieren
we hebben alle ramen open staan, dus het is aangenaamquote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, is het bij jullie ook zo warm/benauwd?
ook mooi jahquote:Op maandag 6 juli 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan! en op de laatste dag dat hij moet werken, slingers op hangen, en zn stoel versieren
Ik mag mijn raam niet meer opendoen, want buiten is het warmer dan binnenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben alle ramen open staan, dus het is aangenaam
tjah zelfde als bij de brw haha echt irriquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag mijn raam niet meer opendoen, want buiten is het warmer dan binnen
Baas heeft het net als mij altijd warm, net beide alle ramen hier opengezet... stukken beter zo!
Mensen snappen niet dat wind/toch een afdeling cooler maakt...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah zelfde als bij de brw haha echt irri
daar is nog gekker.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat wind/toch een afdeling cooler maakt...
Daar ook?
Klinkt bekend, hier ongeveer het zelfde whehehehe.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar is nog gekker.
Na de verbouwing zou er topdownkoeling zijn. dat moest inhouden dat overal zelfde temp was enzo en dat je lekker kon werken. MAAR wel alle ramen en deuren moeten dicht anders werkte het niet.
Maar goed, buiten 25 graden was het op kantoor met alles dicht 30 graden dus gooide we alles open en was het snel koeler.
Wij een mail naar de technische dienst:
Jah hij kan maar tot 5 graden koeler luchten dan buiten.
wij keken elkaar zo aan van: ehm buiten 25 graden hier 30 graden .....
maar goed, heel systeem werkt niet dus iedereen gooit alles alsnog open haha
Het is nog ochtend hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
ik heb niet eens goedemorgen kunnen zeggen
Whehehe, wel opletten hequote:
haha inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hier ongeveer het zelfde whehehehe.
Geef mij die wind en die tocht maar hoor!
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehe, wel opletten he
Oja, ben aardig wat langs je huis geweest trouwens dit weekend hahaha
(veel met de bus naar de stad geweest enzo)
downloaden?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
vrije dagen zijn niet goed voor je schijfruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |