Als dat de situatie was geweest na de val had ik me toch wel heul ernstig zorgen gemaaktquote:
Thanks maar eigenlijk is de pijn bij iets breken vrij snel over. Als het eenmaal in het gips zit is het alleen ongemakkelijk met je dagelijkse dingen uitvoeren maar de pijn is weg. Mijn meneer klaagt meer op het momentquote:Op maandag 6 juli 2009 10:23 schreef Syrena het volgende:
w00t DML, je pols breken!Hoop dat het snel beter gaat met je. En met de meneer
Hangt ervan af wat ik ervoor terug krijg.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:24 schreef cyclechick het volgende:
heeft er iemand een samenvatting voor me? ik was niet echt van plan om 4 dagen terug te lezen
Leer mij zieke meneren kennenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks maar eigenlijk is de pijn bij iets breken vrij snel over. Als het eenmaal in het gips zit is het alleen ongemakkelijk met je dagelijkse dingen uitvoeren maar de pijn is weg. Mijn meneer klaagt meer op het moment
hahaha ik kan niet eens tellen hoe vaak ik die vega enchilladas heb geserveerd vroegah toen ik nog als rockchickie daar achter de bar stondquote:Op maandag 6 juli 2009 10:26 schreef Syrena het volgende:
Ik was gister in Utrecht. Wat een leuke stad is het tochLekker geshopt, minder lekker gegeten (vegetarische enchiladas bij de Stairway=afrader).
En net van een IT-collega het aanbod dat hij mijn laptop dualboot wil maken, zodat ik met Linux kan oefenen.
Maakt het nieuws dat mijn telefoon nog niet leverbaar is en ze ook niet weten wanneer dan wel weer wat goed
Het is als het goed er net weer af als ik op vakantie ga dus die paar weken komen we ook wel doorquote:
En mijn zus maar roepen dat er een nieuwe kaart wasquote:Op maandag 6 juli 2009 10:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hahaha ik kan niet eens tellen hoe vaak ik die vega enchilladas heb geserveerd vroegah toen ik nog als rockchickie daar achter de bar stond![]()
Vik; hangt er vanaf wat je ervoor terugkrijgt?![]()
Als je nou een heeeele goede samenvatting geeft, misschien wel een kusje
oh wel fijn dat je er op vakantie weer van verlost bent!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is als het goed er net weer af als ik op vakantie ga dus die paar weken komen we ook wel door
Was het net zo gaaf als het op de teletekst leek?? Ik heb elke dag even bijgelezen op de Belgische teletekst en gisteren een klein stukje Prodigy gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Ik begrijp in ieder geval dat de pols van DML gebroken is? dat is nogal klote, ik hoop dat het gips er snel af kan!!
nu ga ik mezelf maar eens grondig schoonboenen
Ik heb gemerkt dat er op die vraag nooit een antwoord komt. Nu weet ik waarom. Het is gewoon teveel!!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:24 schreef cyclechick het volgende:
heeft er iemand een samenvatting voor me? ik was niet echt van plan om 4 dagen terug te lezen
De poes was beledigdquote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Arme DML.![]()
Alles ok met de poezel?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet nog bijlezen, maar ik heb de fimpjes die erbij horen(er is ook een eh offciele DVD van). En sinds vorige week komt ie op Canvas met deze reis. Ik weet alleen niet meer op welke dag.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De poes was beledigdmaar was al lang weer achter vogeltjes aan terwijl ik nog op de grond lag.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De poes was beledigdmaar was al lang weer achter vogeltjes aan terwijl ik nog op de grond lag.
Hihihi muts!! We hebben gisteren al minstens 10 dingen tegen elkaar gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:54 schreef P.F het volgende:
Co ik heb het nog niet gezegd:
Je bent weer terug!
Jaquote:Op maandag 6 juli 2009 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Was het net zo gaaf als het op de teletekst leek?? Ik heb elke dag even bijgelezen op de Belgische teletekst en gisteren een klein stukje Prodigy gezien
Ja weet ik, maar dat had ik nog niet gezegdquote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi muts!! We hebben gisteren al minstens 10 dingen tegen elkaar gezegd.
Over UI's gesproken... ik zei toch laatst (toen was jij op vakantie Coquote:Op maandag 6 juli 2009 10:53 schreef conleche het volgende:
Greys en Progje haal ik door elkaar lately. Iets met dezelfde kleuren in UI's.
Je bent weer terug!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat er op die vraag nooit een antwoord komt. Nu weet ik waarom. Het is gewoon teveel!!
Ze waren op Rock Werchter in België, waar CC'tje is geweest. Nu zijn ze weer weg natuurlijkquote:
Ik zie iedereen geloof ik, behalve Aknynke. Ik weet dat ze een goudvis heeft of iig had. Ik denk die vis er nu maar bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Over UI's gesproken... ik zei toch laatst (toen was jij op vakantie Co) dat ik sommige UI's niet zie thuis op mijn laptop? Toen had ik de instellingen anders gezet, toen zag ik Viev d'r McArmy UI wel en nu zit ik op mijn werk en zie ik nog bij het meerendeel geen enkele UI staan. Bij jou dus ook niet Co en bij Leintjuh, Syrena, VMW, Viking en Moblo zie ik ook niets. Toch gek, dat ik het op meerdere computers heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |