Niets gehoord, maar ik woon dan ook zo goed als in Duitsland. En net even gestofzuigd, dus daar komt dat zielige droeftoetertje niet bovenuit.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
Hey, de sirenetest is laat deze maand.
Ik lust ze wel in de sla enzo maar om zo te eten vind ik het maar een flauwe bedoelingquote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Limburger en geen tomaten lusten. Jij hebt het zwaar
Beetje peper erbij en klaar! Tomatensap is ook al zo lekkerquote:Op maandag 6 juli 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lust ze wel in de sla enzo maar om zo te eten vind ik het maar een flauwe bedoeling
tis ook niet dat ik het echt vies vind, maar dan geef mij maar een goede jus d´orangequote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje peper erbij en klaar! Tomatensap is ook al zo lekker
Dan maar weer een dubbel big mac menu en een krat bier vanavondquote:Op maandag 6 juli 2009 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is gezond, dus mag niet vansonja
als je maar in plaats van de chips eierkoeken eetquote:Op maandag 6 juli 2009 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar weer een dubbel big mac menu en een krat bier vanavond
Kijk eens in de bezemkast.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
En mijn eten is er nog steeds niet.. vreemd, want normaal zijn ze toch wel op tijd
heb gebeld, is onderwegquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
En mijn eten is er nog steeds niet.. vreemd, want normaal zijn ze toch wel op tijd
Het is er al lang hoor. ALleen niet bij jouquote:Op maandag 6 juli 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
Blijkbaarquote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is er al lang hoor. ALleen niet bij jou
Dat lijkt me nou echt smerigquote:Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, brinta met verse aardbeien.
Want?quote:
Je fokt ook tijdens het werk, dus dit is compensatiequote:
De combinatiequote:
Prima weg te happen, de aardbeien zijn vers, dus al zoet. En niet zo'n hele kom brinte, maar 100 ml melk of zo. Brinta tot aan de nok toe vol in een kom is alsof je een cementwagen eetquote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De combinatie
Aardbeien zijn echt lekker, maar met brinta
En brinta hoef ik eigenlijk ook niet meer.
joh, zelfs ik hoor hemquote:Op maandag 6 juli 2009 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets gehoord, maar ik woon dan ook zo goed als in Duitsland. En net even gestofzuigd, dus daar komt dat zielige droeftoetertje niet bovenuit.
Jij stofzuigt nietquote:
Truequote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je fokt ook tijdens het werk, dus dit is compensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |