abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70685531
En Obama zal toch voor de support die zijn voorganger gaf aan Israel gaf kiezen

En ik verwacht en eis dat de Nederlandse regering deze defensieve actie steunt en anders zal Geert hun er wel toe dwingen.
to the point!
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 23:19:37 #27
145738 superworm
is erbij
pi_70685543
http://www.thedailyshow.c(...)term=Behind+the+Veil

De andere kant: het 'gewone' Iraanse volk, zoals geportretteerd door Jason Jones van de Daily Show in de week vóór de verkiezingen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_70685642
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:44 schreef remlof het volgende:
Hmm, vage uitspraak van Biden... Lijkt loodrecht op het beleid van Obama te staan.
Het was al langer bekend dat Biden een zionist is.

ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
pi_70685654
Dus die Neda enzo waren om ons zoet te houden?

alu=hoedje weer opdoet
pi_70685888
ahhh de VS laat Israel de hete kolen uit het vuur halen, ben benieuwd hoe ze reageren als Iran terugslaat.

wel hoop ik dat ze snel aanvallen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_70685950
Zo dom kan Israël niet zijn, toch? Toch?
  zondag 5 juli 2009 @ 23:38:27 #32
14281 KomMaar
I've got the power
pi_70686225
Syrie en Hezbollah zullen zeker niet toekijken
pi_70686268
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:38 schreef KomMaar het volgende:
Syrie en Hezbollah zullen zeker niet toekijken
Als Iran valt dan zijn hun en Hamas ook gemeld.
to the point!
pi_70686395
Wat een domme uitspraak..
pi_70686487
Ik zeg jullie 1 ding: al gaan ze iran weer op een idols-achtige wijze bombarderen zoals ze destijds in irak deden..... Ik kom er mijn nest niet voor uit!
Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde, als ze tijdens die iran bombardementen die oude irak tapes zouden afdraaien, zou niemand het merken!

Sowieso is het nieuws van de laatste tijden om te janken, iedere ramp die je er voorbij ziet komen, is al meerdere malen vertoond, wel is waar op een andere locatie, maar het slappe gelul dat weken over die ramp gaat is altijd hetzelfde
Laat er in godsnaam weer eens iets origineels in de wereld gebeuren! Laat ze die Al Aqsa moskee plat gooien, dat zou pas televisie wezen mensen!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70686499
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef Shoombak het volgende:
Onderbouw dat eens .,
to the point!
  zondag 5 juli 2009 @ 23:55:21 #37
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_70686837
Israël denkt zeker dat ze steun zullen krijgen van Obama.
pi_70686879
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:42 schreef Shoombak het volgende:
de VS wil heel graag dat Israel de aanval doet zelf kunnen ze het niet omdat ze tot hun strot in irak zitten, Waar ik benieuwd naar ben is het vervolg, kan me niet voorstellen dat Iran dat zonder slag of stoot zal laten gebeuren.

gaat de VS en of de VN ze helpen? i hope so
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_70686923
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef Ixnay het volgende:
Israël denkt zeker dat ze steun zullen krijgen van Obama.
Die krijgen ze ook. Obama heet gelukkig geen Dries van Agt of Gretta Duisenberg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70687474
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef JohnDope het volgende:
Ik zeg jullie 1 ding: al gaan ze iran weer op een idols-achtige wijze bombarderen zoals ze destijds in irak deden..... Ik kom er mijn nest niet voor uit!
Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde, als ze tijdens die iran bombardementen die oude irak tapes zouden afdraaien, zou niemand het merken!

Sowieso is het nieuws van de laatste tijden om te janken, iedere ramp die je er voorbij ziet komen, is al meerdere malen vertoond, wel is waar op een andere locatie, maar het slappe gelul dat weken over die ramp gaat is altijd hetzelfde
Laat er in godsnaam weer eens iets origineels in de wereld gebeuren! Laat ze die Al Aqsa moskee plat gooien, dat zou pas televisie wezen mensen!
tis allemaal niet heftig genoeg voor jou begrijp ik?

inelkaar zakkende torens waren in ieder geval heftiger dan welke moskee dan ook die plat gaat.

nog niet genoeg van genoten ?

pak dan een boek over de tweede wereld oorlog. bijvoorbeeld mein kampf

nog niet heftig genoeg? pak er dan de bijbehorende filmbeelden bij.
pi_70687498
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:15 schreef licmeinIuI het volgende:

[..]

tis allemaal niet heftig genoeg voor jou begrijp ik?

inelkaar zakkende torens waren in ieder geval heftiger dan welke moskee dan ook die plat gaat.

nog niet genoeg van genoten ?

pak dan een boek over de tweede wereld oorlog. bijvoorbeeld mein kampf

nog niet heftig genoeg? pak er dan de bijbehorende filmbeelden bij.
Herhaling, van de herhaling, van de herhaling!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70687632
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:47 schreef beertenderrr het volgende:
Het begin van het einde is nabij
Welnee, oorlog is de normaalste zaak van de wereld in het Midden Oosten. In het beste geval kunnen wij er zelfs van profiteren. Zo lang we beide kanten evenredig helpen zit het ethisch allemaal wel snor.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_70687846
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 06-07-2009 08:38:22 ]
pi_70688187
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 06-07-2009 08:39:15 ]
pi_70688719
Ik dacht dat hij tegen oorlog was?
pi_70688813
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:14 schreef F04 het volgende:
Ik dacht dat hij tegen oorlog was?
Obama = Bush 2,0
pi_70689452
Geen enkel weldenkend land zal de soepjurken daadwerkelijk steunen. Tenzij men wil worden teruggebombardeerd naar het stenen tijdperk.
to the point!
  maandag 6 juli 2009 @ 06:46:36 #48
3542 Gia
User under construction
pi_70689536
Als Iran niet wil praten met US over hun nucleaire programma, kan ik me voorstellen dat Amerika niet ingrijpt als Israel aanvalt.

Zie het als twee kinderen en de meester. Kind 1 (israel) klaagt bij de meester dat kind 2 (Iran) hem bedreigd heeft met een wapen. De meester vraagt aan kind 2 of die inderdaad dat wapen heeft, en dus de bedreiging serieus moet nemen, maar kind 2 wil dat niet zeggen.
Tja, als dan kind 1 gaat vechten, uit voorzorg, kan ik me voorstellen dat de meester niet ingrijpt.
Had kind 2 zijn wapen maar af moeten geven.
pi_70689554
quote:
Op maandag 6 juli 2009 06:46 schreef Gia het volgende:
Als Iran niet wil praten met US over hun nucleaire programma, kan ik me voorstellen dat Amerika niet ingrijpt als Israel aanvalt.

Zie het als twee kinderen en de meester. Kind 1 (israel) klaagt bij de meester dat kind 2 (Iran) hem bedreigd heeft met een wapen. De meester vraagt aan kind 2 of die inderdaad dat wapen heeft, en dus de bedreiging serieus moet nemen, maar kind 2 wil dat niet zeggen.
Tja, als dan kind 1 gaat vechten, uit voorzorg, kan ik me voorstellen dat de meester niet ingrijpt.
Had kind 2 zijn wapen maar af moeten geven.

Idealiter zou een goede meester kind 2 dwingen het te vertellen en het desnoods straf
geven om te voorkomen dat kind 1 gaat vechten. Nu trekt de meester er zijn handen vanaf.
Slechte meester dus.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70689559
Het is zelfs zo dat Israel een huursoldaat is voor de belangen van de VS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')