Sinouh is gewoon de batti van jol opkkeren. Verder vind ik Verhoeven een kneus zon dikke gast heeft toch geen uitstraling waar ajax op zit te wachten...de voetbalt straks met een pak arena cards in zn broekzak zodat ie in de rust snel een broodje kan gaan halen. Verder denk ik dat ajax zich niet blind moet staren op die bruine beer uit amerika...allemaal leuk die duels die hij pakt maar hij hoeft bij ajax in 27 van de 34 wedstrijden amper duels uit te vechten en dan vrees ik dat hij voetballend ondermaats is, hij en oleguer centraal...... dan kunnen we beter met de lange bal gaan voetballenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:20 schreef rompompom het volgende:
Verhoeven is een prima optie als nr.3, eventueel zelfs als nr. 2 mocht Vermeer/Stekelenburg weggaan. Ik denk dat-ie het interessant vindt voor het geld en ook omdat dit z'n jeugdliefde is wellicht? In ieder geval heeft hij samen met Platje Volendam bijna in de eredivisie gehouden (hoewel hij natuurlijk ook z'n mindere momenten heeft gehad).
100% beter dan Sinouh in ieder geval.
Zie mijn edit.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig. Maar hij moet nou niet Ajax als schuldige aanwijzen voor zijn bespottelijke opmerkingen. Getuigt van zwakte.
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
. Verder vind ik Verhoeven een kneus zon dikke gast heeft toch geen uitstraling waar ajax op zit te wachten...de voetbalt straks met een pak arena cards in zn broekzak zodat ie in de rust snel een broodje kan gaan halen.
Ik vind oprecht dat Ajax niet verkeerd heeft gehandeld. Munsterman gaat dingen roepen als 'biedingen van Ajax zullen we blijven weigeren'. Als Elia dan toch naar Ajax wil, moet hij zelf maar zorgen dat dat kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Maar gezien de ervaringen met Suarez en Silva die ik heb gehad, ben je als subtopper-fan snel geneigd dit verhaal als zoete koek te slikken natuurlijk.
Er zal vast wel het e.e.a. omtrent het verhaal van Elia waar zijn, het praten met de pers over Munsterman was al zwak, maar roep dan gelijk ook in dat interview wat Ajax jou gevraagd heeft en niet als je transfer naar een ander rond is.
Geweldig vond ik hem overigens nooit, maar goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat vonden velen hier geweldig en nu is Elia een lul.
In mijn ogen gewoon een mentaal zwakke speler die te makkelijk de pers opzocht en nu nog even natrapt naar oa Ajax, zit vast wel een kern van waarheid in beide van zijn verhalen.
Dus als er morgen een club komt voor Suarez en Ajax werkt niet binnen 2 dagen mee, dan accepteer je het dat die club Luis gaat vragen om eens lekker vervelend te gaan doen binnen de club?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind oprecht dat Ajax niet verkeerd heeft gehandeld. Munsterman gaat dingen roepen als 'biedingen van Ajax zullen we blijven weigeren'. Als Elia dan toch naar Ajax wil, moet hij zelf maar zorgen dat dat kan.
Is er dan een belofte gedaan aan Suarez dat hij mag vertrekken?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus als er morgen een club komt voor Suarez en Ajax werkt niet binnen 2 dagen mee, dan accepteer je het dat die club Luis gaat vragen om eens lekker vervelend te gaan doen binnen de club?
Of als Juve dit zou vragen aan Zlatan?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus als er morgen een club komt voor Suarez en Ajax werkt niet binnen 2 dagen mee, dan accepteer je het dat die club Luis gaat vragen om eens lekker vervelend te gaan doen binnen de club?
Stel er komen boden van verschillende clubs. Laten we zeggen, het zijn AC Milan, Barcelona en Arsenal.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je kunt overdrijven. Maar als de onderhandelingen in een ver stadium zijn, een speler zelf heel graag wel wil EN de afspraak heeft dat hij weg mag vind ik het niet vreemd dat de kopende club de speler wijst op het feit dat hij toch ook zelf iets moet forceren.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou ja, dat over die merchandise is op zich wel een logische verklaring.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
Ik geloof niet zo in dat Real verhaal eerlijk gezegd.
Er is geen belofte gedaan aan Elia dat hij mocht vertrekken. Hij mocht vertrekken indien er een club kwam met een bod dat goed genoeg was. En niemand weet wat een goed genoeg bod was. Blijkbaar was dat pas het laatste HSV bod.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is er dan een belofte gedaan aan Suarez dat hij mag vertrekken?
Totaal niet te vergelijken dus
Dan is het inderdaad een heel ander geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Stel er komen boden van verschillende clubs. Laten we zeggen, het zijn AC Milan, Barcelona en Arsenal.
Als Ajax dan zegt "hij mag best weg, maar naar Barcelona niet!!!!!!!!!!!!!!!!1111111", snap ik het best als Barcelona tegen Luis zegt "knul, als je naar ons wil, regel even met de clubleiding dat dat kan".
Dat was een bod van 9.2 miljoen terwijl het om een bedrag van 8 miljoen ging wat de afspraak was.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er is geen belofte gedaan aan Elia dat hij mocht vertrekken. Hij mocht vertrekken indien er een club kwam met een bod dat goed genoeg was. En niemand weet wat een goed genoeg bod was. Blijkbaar was dat pas het laatste HSV bod.![]()
Dat was inderdaad niet netjes nee maar we weten toch allemaal dat voetballers alleen aan zichzelf denken.quote:En het gaat niet om de belofte, maar om het feit dat er gezegd werd dat het niet zo erg is dat een speler zijn transfer wilde forceren op verzoek van een club. Ik vraag me af hoe erg het vervolgens is als het een speler van je eigen club betreft.
Kan me niet voorstellen dat jullie het allemaal zo professioneel vonden van bijvoorbeeld Ibrahimovic of de broertjes de Boer.
Niemand weet wat die afspraak precies inhield. Waar staat precies dat het bod 8 miljoen moest zijn? Volgens mij heb ik Munsterman dat nooit zien bevestigen en in deze "soap" (die uiteindelijk best snel geregeld is) weet je inmiddels echt niet meer wie de meeste waarheid in pacht heeft, Elia?, Ajax?, Munsterman?, Angstgegner??quote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was een bod van 9.2 miljoen terwijl het om een bedrag van 8 miljoen ging wat de afspraak was.
[..]
Dat was inderdaad niet netjes nee maar we weten toch allemaal dat voetballers alleen aan zichzelf denken.
Suarez zal niet anders zijn.
Zal wel een teleurstelling zijn in de vorm van een of andere 3e keeper.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:15 schreef Silaz het volgende:
Vanmiddag maar eens checken wie ze uit de hoge hoed toveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |