Hier ook alweer afgelopen. Onweer trekt nu richting Aduard/Groningen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
flitsen wel gezien maar veel bomen om t huis dus kan niet ver kijken. maar word al minder vlgns mij
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:03 schreef i2Them2 het volgende:
Ging hard hier vanavond. Waarschijnlijk een wallcloud op de plaat, maar zeker een leuke shelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de rest van de week dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:12 schreef IkWilbert het volgende:
GFS berekend een stuk minder neerslag voor vandaag... hopelijk word het geen grote sof vandaag...
Voor de rest van de week niet zo heel veel veranderd, behoorlijk wat buien als ik het zo zie.quote:
Sufquote:Op maandag 6 juli 2009 09:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Voor de rest van de week niet zo heel veel veranderd, behoorlijk wat buien als ik het zo zie.
Nee, het blijft aan de "lage" normale kant voor Nederaland... graadje of 20 gemiddeld genomen. Aan de kust een stukje koeler.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
SufAls er dan maar wat onweer bij zit.
Op de lange termijn nog geen temperatuurherstel in zicht?
Dat zit er de komende tijd niet in... Eind deze maand zit er een lichte stijging aan te komen maar dat is nog erg ver weg en ik ben bang dat dit weer weggepoetst gaat worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef Frutsel het volgende:
KejHeb volgende week vakantie, weliswaar in eigen land en zit ik niet op 30+ waarden te wachten, maar graadje of 25 en droog zou wel leuk zijn
Kom maar richting Rotterdam. Hier valt geen druppel en het is hartstikke benauwd.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef Frutsel het volgende:
KejHeb volgende week vakantie, weliswaar in eigen land en zit ik niet op 30+ waarden te wachten, maar graadje of 25 en droog zou wel leuk zijn
Benauwd is ook niet alles en zal me baas leuk vinden, R'dam is nog wel een stukkiequote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom maar richting Rotterdam. Hier valt geen druppel en het is hartstikke benauwd.
Dank jequote:Op maandag 6 juli 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Benauwd is ook niet alles en zal me baas leuk vinden, R'dam is nog wel een stukkie
geweldige signature trouwens![]()
Nogmaals cape zegt niet allesquote:Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Radio-silence het volgende:
CAPE van 18:00 uur
[ afbeelding ]
CAPE van 21:00 uur
[ afbeelding ]
Zijn de twee meest gunstige voor vandaag, ben benieuwd of we wat gaan merken van de Estofex level 1 waarschuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |