Dat eindequote:Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Deze al gezien? Vooral het eind zijn verjaardag.
joe jackson + cell phone numberquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
ah
Ik wil met kist.. anders ga ik ff dat telefoonnr zoeken van die pa van micheal...
10 xquote:
En dan trots zijn op hem omdat ie haar heeft mishandeldquote:Op zondag 5 juli 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
ik blijf die joe jackson een kneusje vinden.
La toya over joe jackson. Ze beweert hier bij jensen dat zij van joe moest getuigen tegen MJ in die abuse case.
joe jackson's wenkbroauwen staan zo asociaal hoog...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef sunny16947 het volgende:
Toch een vreemde familie. Op een van de homevideo's krijgt Joe Jackson een boot van Michael. Omdat hij zo van vissen houdt.
Robijn heb je al bericht gekregen?quote:
Volgens mij heeft ze de hoogste stem van de hele familie... dan lijkt michael jackson nog wel mee te vallen ..quote:Op zondag 5 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:"neverland for sale?"
-BULLSHITNot true.
Right, dat hebben we gezien
Volgens mij van der man Gordon niet van Joequote:Op zondag 5 juli 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
ik blijf die joe jackson een kneusje vinden.
La toya over joe jackson. Ze beweert hier bij jensen dat zij van joe moest getuigen tegen MJ in die abuse case.
Ik vind dr irritant. Waarom weet ik niet. En zien we allemaal de neus?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:10 schreef Treezz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de hoogste stem van de hele familie... dan lijkt michael jackson nog wel mee te vallen ..
Ik verstond/begreep van Joe.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij van der man Gordon niet van Joe
Ik kan er maar elf vindenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef wapwip het volgende:
Wow, je ziet ook echt hoe hij naar ziekenhuizen ging, en naar orphanages om daar kinderen speelgoed te brengen enzo, dat wist ik dus niet. Hij zegt dan zelf ook, media wil alleen slecht nieuws, kan me ook niet herinneren dat dit ooit op tv is geweest. Heel die docu is me compleet onbekend. Wel super zeg, en 50 delen ofzo![]()
ik leer een hele andere super grappige mj kennen
ik ookquote:
Ach, als MJ zelf zijn vader kan vergeven, wie zijn wij dan om haatdragend te zijn? We kennen de beste man natuurlijk ook niet en hij is stokoud. Ook voor hem is het een tragedie dat zijn kind, en dan ook nog "the golden child" zoals MJ zelf beweerde dat zijn vader hem zag, is overleden.quote:
Ik geloof er geen flikker van dat hij het een tragedie vindt eigenlijk. Ja, ws omdat hij nu MJ niet meer kan plukkenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:20 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ach, als MJ zelf zijn vader kan vergeven, wie zijn wij dan om haatdragend te zijn? We kennen de beste man natuurlijk ook niet en hij is stokoud. Ook voor hem is het een tragedie dat zijn kind, en dan ook nog "the golden child" zoals MJ zelf beweerde dat zijn vader hem zag, is overleden.
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar nu doe je ongeveer hetzelfde als wat "de media" met MJ doen/deden. Het is nogal een beschuldiging die je uit, en ik denk dat het een ongefundeerde beschuldiging is. Niet nodig, wat mij betreft, om de nabestaanden dusdanig te bashen. Laten we ervan uit gaan dat de man net als iedere andere ouder het geen pretje vindt zijn kind te begraven. Da's wel zo netjes.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van dat hij het een tragedie vindt eigenlijk. Ja, ws omdat hij nu MJ niet meer kan plukken
Ik doevan hem
Ik ook, iemand in het vorige topic zei 50, maar ik zie er ook maar 11, waarvan volgens mij de laatste 4 dubbel. Gaat goed met dit topic en nummersquote:
precies. me-ning.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Shitney het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn mening, maar nu doe je ongeveer hetzelfde als wat "de media" met MJ doen/deden. Het is nogal een beschuldiging die je uit, en ik denk dat het een ongefundeerde beschuldiging is. Niet nodig, wat mij betreft, om de nabestaanden dusdanig te bashen. Laten we ervan uit gaan dat de man net als iedere andere ouder het geen pretje vindt zijn kind te begraven. Da's wel zo netjes.
Of ie nou wel of niet aardig is, doet niet echt terzake, toch? Je eigen kind begraven gun je je ergste vijand niet.
Michael Jackson +- nummer 19, waar we het precieze aantal topics niet meer wetenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik ook, iemand in het vorige topic zei 50, maar ik zie er ook maar 11, waarvan volgens mij de laatste 4 dubbel. Gaat goed met dit topic en nummers![]()
Ik stel voor vanaf nu, als iemand in dit topic nummers noemt, er het woord "ongeveer" voor te zetten
Zoals ik al zei: iedereen heeft recht op zijn mening. De mijne is dat ik het niet netjes en onnodig vind om een dergelijke mening te uiten over iemand die je niet kent. Maar even goede vrienden verder hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. me-ning.
van mij. Dus ik vind bovenstaande post ergens, en daar blijf ik bij.
Ik ook niet.quote:
gelukkigquote:Op zondag 5 juli 2009 21:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar even goede vrienden verder hoor.
ook nietquote:
quote:
ach maakt niet uit, we kijken hier niet op een paar miljoenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef sunny16947 het volgende:
sorry het zijn er inderdaad 11. Maar de poster heeft 51 filmpjes gepost.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef wapwip het volgende:
[..]
ach maakt niet uit, we kijken hier niet op een paar miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |