Dat eindequote:Op zondag 5 juli 2009 20:26 schreef sunny16947 het volgende:
Deze al gezien? Vooral het eind zijn verjaardag.
joe jackson + cell phone numberquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
ah
Ik wil met kist.. anders ga ik ff dat telefoonnr zoeken van die pa van micheal...
10 xquote:
En dan trots zijn op hem omdat ie haar heeft mishandeldquote:Op zondag 5 juli 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
ik blijf die joe jackson een kneusje vinden.
La toya over joe jackson. Ze beweert hier bij jensen dat zij van joe moest getuigen tegen MJ in die abuse case.
joe jackson's wenkbroauwen staan zo asociaal hoog...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef sunny16947 het volgende:
Toch een vreemde familie. Op een van de homevideo's krijgt Joe Jackson een boot van Michael. Omdat hij zo van vissen houdt.
Robijn heb je al bericht gekregen?quote:
Volgens mij heeft ze de hoogste stem van de hele familie... dan lijkt michael jackson nog wel mee te vallen ..quote:Op zondag 5 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:"neverland for sale?"
-BULLSHITNot true.
Right, dat hebben we gezien
Volgens mij van der man Gordon niet van Joequote:Op zondag 5 juli 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
ik blijf die joe jackson een kneusje vinden.
La toya over joe jackson. Ze beweert hier bij jensen dat zij van joe moest getuigen tegen MJ in die abuse case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |