Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een onzin zeg. Denk je nou echt dat Federer die mensen heeft gevraagd om hem te feliciteren.Lijkt me dat Sampras of Tiger dat heeft overlegd met Nike en dat ze die anderen erbij hebben gevraagd.
Precies, lijkt me dat je daar een marketing/pr-afdeling voor hebt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
Is er eigenlijk een onderwerp waar je niet tot op het bot verzuurd over bent?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....
Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Die vind je aantrekkelijker zeker?quote:
Mja, wel erg grote woorden om op te hangen aan één gemiste volley imo... Federer heeft ook genoeg breakpoints laten liggen, komt dat ook doordat hij zich ongemakkelijk en zenuwachtig voelde, of telt dat feit gewoon niet meer mee als je de wedstrijd hebt gewonnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
Pijnlijke woorden van Becker over Roddick. Waarschijnlijk gewoon waar, maar het klinkt wel hard als je het leest:
'Writing in The Telegraph, three-time Wimbledon champion Boris Becker believes the final was Roddick’s to lose. “Federer would not have come back from two sets down. But at that crucial moment, Roddick stopped believing. It is the few grains of doubt, or just not being comfortable in that situation, which makes all of the difference. The same can be said of the fifth set. Roddick was one point away from serving for his first Wimbledon title in that last set, but he couldn't take it. Federer only needed one championship point, which tells you everything. He only broke Roddick's serve in the last game of the match. That is percentage tennis."'
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet dat gaan in huize Federer.
Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.
Hoe vol van jezelf moet je wel niet zijn als je dat doet. Toen was nog niet eens zeker dat Nadal zou afhaken
Dus?? Een voetbalploeg plant een kampioensfeest toch ook? En rreclames staan altijd klaar bij bijzondere sportprestaties. Er is natuurlijk altijd een goede kans dat Federer het toernooi gaat winnen, en aangezien dit een legendarische zou zijn is het volkomen logisch dat daar iets op wordt voorbereid. Zeker omdat het commercieel interessant is, want daar gaat het natuurlijk vooral om. Nike wil het ook uitbuiten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.
Tuurlijk niet manquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.
Wie vind je dan niet saai en waarom niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Federer net niet arrogant genoeg, met te weinig uiterlijk vertoon. Zelfs zijn gedoe met jasjes en zo komt altijd zo geforceerd over, alsof iemand anders het heeft bedacht en hij het tegen zijn zin moet uitvoeren. Ik ben net geen fan omdat ik 'm zo dodelijk saai vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |