abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70690186
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een onzin zeg. Denk je nou echt dat Federer die mensen heeft gevraagd om hem te feliciteren. Lijkt me dat Sampras of Tiger dat heeft overlegd met Nike en dat ze die anderen erbij hebben gevraagd.
Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 6 juli 2009 @ 09:55:26 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70691379
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Het zal zeker geen idee van Federer zelf zijn geweest. Nou denk ik ook niet dat Sampras en Woods.naar Nike gestapt zijn, maar dat het eerder door de reclameafdeling van Nike geinitieerd is.
Precies, lijkt me dat je daar een marketing/pr-afdeling voor hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_70691880
Top-wedstrijd! Jammer dat Andy weer verloor, had het hem dit maal wel gegund.
Ik was niet thuis en had net de 4e set gezien toen ik van Bergen op Zoom naar Schiedam moest rijden. Ik bad tot de goden dat de wedstrijd tot 9-9 ofzo zou doorgaan zodat ik het einde nog kon zien :p
  maandag 6 juli 2009 @ 10:25:26 #204
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70692108
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....

Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Is er eigenlijk een onderwerp waar je niet tot op het bot verzuurd over bent?
  maandag 6 juli 2009 @ 11:09:10 #205
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70693395
Ja, Rafael Nadal
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70693739
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, Rafael Nadal
Die vind je aantrekkelijker zeker?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 6 juli 2009 @ 11:24:07 #207
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70693884
Pijnlijke woorden van Becker over Roddick. Waarschijnlijk gewoon waar, maar het klinkt wel hard als je het leest:

'Writing in The Telegraph, three-time Wimbledon champion Boris Becker believes the final was Roddick’s to lose. “Federer would not have come back from two sets down. But at that crucial moment, Roddick stopped believing. It is the few grains of doubt, or just not being comfortable in that situation, which makes all of the difference. The same can be said of the fifth set. Roddick was one point away from serving for his first Wimbledon title in that last set, but he couldn't take it. Federer only needed one championship point, which tells you everything. He only broke Roddick's serve in the last game of the match. That is percentage tennis."'
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 6 juli 2009 @ 11:25:54 #208
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70693953
Boris Becker stond bekend om zijn intelligentie?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 juli 2009 @ 11:28:18 #209
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70694024
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
Pijnlijke woorden van Becker over Roddick. Waarschijnlijk gewoon waar, maar het klinkt wel hard als je het leest:

'Writing in The Telegraph, three-time Wimbledon champion Boris Becker believes the final was Roddick’s to lose. “Federer would not have come back from two sets down. But at that crucial moment, Roddick stopped believing. It is the few grains of doubt, or just not being comfortable in that situation, which makes all of the difference. The same can be said of the fifth set. Roddick was one point away from serving for his first Wimbledon title in that last set, but he couldn't take it. Federer only needed one championship point, which tells you everything. He only broke Roddick's serve in the last game of the match. That is percentage tennis."'
Mja, wel erg grote woorden om op te hangen aan één gemiste volley imo... Federer heeft ook genoeg breakpoints laten liggen, komt dat ook doordat hij zich ongemakkelijk en zenuwachtig voelde, of telt dat feit gewoon niet meer mee als je de wedstrijd hebt gewonnen?
  maandag 6 juli 2009 @ 11:30:28 #210
127004 maril
Smeetsfan
pi_70694103
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Die vrouw van Federer is degene die dat soort dingen regelt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 6 juli 2009 @ 11:32:32 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70694187
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:

[..]

Hoe moet dat gaan in huize Federer.

Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.

Hoe vol van jezelf moet je wel niet zijn als je dat doet. Toen was nog niet eens zeker dat Nadal zou afhaken
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 6 juli 2009 @ 11:39:38 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70694449
kleinzusje nog steeds niet gespot in dit topic?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70694490
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoe moet dat gaan in huize Federer.

Dit soort dingen, van die voorbedrukte jasjes en reclamespots worden echt lang van tevoren voorbereidt. Gaat een paar weken tot maand overheen.

Hoe vol van jezelf moet je wel niet zijn als je dat doet. Toen was nog niet eens zeker dat Nadal zou afhaken
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70694624
Leer er nou maar mee leven. Sport is per definitie een alpha business.

Zelfverheerlijking, imponeren en uiterlijk vertoon horen er gewoon bij.

Niks menselijks is tennissers vreemd.
  maandag 6 juli 2009 @ 11:45:13 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70694630
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dus?? Een voetbalploeg plant een kampioensfeest toch ook? En rreclames staan altijd klaar bij bijzondere sportprestaties. Er is natuurlijk altijd een goede kans dat Federer het toernooi gaat winnen, en aangezien dit een legendarische zou zijn is het volkomen logisch dat daar iets op wordt voorbereid. Zeker omdat het commercieel interessant is, want daar gaat het natuurlijk vooral om. Nike wil het ook uitbuiten.

Maar goed, als je graag wilt vinden dat Federer arrogant is kun je alles uiteraard negatief uitleggen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70694781
Om me even in Hofstede-termen uit te drukken:

Sport is competitie, een uiting van masculiene cultuur. Al helemaal wanneer het een individuele sport betreft. Feminien gedrag zou daarbij haaks staan op drive om te winnen. Je kunt dit als een provocatie zien, net als al die celeb vriendjes in de ereloges, maar die psychologische spelletjes horen er nu eenmaal bij. Het mentale aspect speelt een grote rol, en als je op die manier jezelf een psychologisch voordeel kunt geven, of je tegenstander een gevoel van achterstand, laat de gemiddelde sporter dat niet na.
pi_70694966
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef maril het volgende:

[..]

Tuurlijk niet man
  maandag 6 juli 2009 @ 11:58:05 #218
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70695053
Heeft niets met psychological warfare te maken omdat dit pas geobenbaard werd toen de 15e zege ook daadwerkelijk een feit was.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70698871
Je kunt ook gewoon zeggen dat je jaloers bent dat die Spaanse dopehond niet gewonnen heeft, Klopkoek.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:50:04 #221
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_70698945
Beetje late reactie, maar ik heb gisteren ook weer zitten genieten van Federer was wel even bang dat ie zou verliezen, maar hij is niet voor niets da boss natuurlijk

Sneu voor Roddick wel, maarja...
  maandag 6 juli 2009 @ 13:56:45 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70699223
Ik vind Federer net niet arrogant genoeg, met te weinig uiterlijk vertoon. Zelfs zijn gedoe met jasjes en zo komt altijd zo geforceerd over, alsof iemand anders het heeft bedacht en hij het tegen zijn zin moet uitvoeren. Ik ben net geen fan omdat ik 'm zo dodelijk saai vind.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:30:36 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70700466
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Federer net niet arrogant genoeg, met te weinig uiterlijk vertoon. Zelfs zijn gedoe met jasjes en zo komt altijd zo geforceerd over, alsof iemand anders het heeft bedacht en hij het tegen zijn zin moet uitvoeren. Ik ben net geen fan omdat ik 'm zo dodelijk saai vind.
Wie vind je dan niet saai en waarom niet?
  maandag 6 juli 2009 @ 15:12:21 #224
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70701998
Roddick, die is kleurrijker, extravaganter, heeft veel meer humor.

Agassi en Ivanisovic waren ook interessanter dan die saaie Sampras, Becker dan die brave Edberg.

Die vage, moeilijk te omschrijven x-factor. Die hebben sommigen gewoon veel meer dan anderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 juli 2009 @ 15:47:07 #225
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70703432
Michael Jordan was ook onuitgesproken, liet zich net als Federer volbehangen met slavernij-spullen vanuit Oregon, en brabbelde net als Federer binnensmonds.

Hebben blijkbaar allebei iets.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')