Dat zei Eltingh van de week geloof ik ook bij Net 5. "Als Haarhuis en ik weer zouden gaan dubbelen en weer wat trainen zouden we nog best ver komen bij de heren."quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Szura het volgende:
GSM Haarhuis/Eltingh 7-6 6-4.
Zaten leuke punten bij![]()
Volgens mij zouden ze nog best goed meekomen in het huidige circuit.
Ik vind het niet terecht. Hij maakt soms ook van die opmerkingen dat hij vindt dat ie nauwelijks tegenstand krijgt, terwijl dit wel weer laat zien dat dat dus echt niet altijd opgaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
En terecht, als meest succesvolle aller tijden.
Tot de finale stelde de tegenstand toch niet al te veel voor. Eén setje in een tie-break verloren.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het niet terecht. Hij maakt soms ook van die opmerkingen dat hij vindt dat ie nauwelijks tegenstand krijgt, terwijl dit wel weer laat zien dat dat dus echt niet altijd opgaat.
Zou je denken? Ik dacht dat Federer dat na de finale snel even had bedacht, toevallig een zelfklevende 1 en een zelfklevende 5 in bijpassende kleuren in zijn tas had en die er na de finale even snel op had geplakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[...]
Storender vond ik dat jasje met die '15' erop. Die is natuurlijk allang voorbedrukt en voorgeprepareerd geweest. [...]
De goede man ging de finale spelen om zijn 15e (!!!) Grand Slam te winnen!! Als je zo groot ben dat op het punt staat dat te bereiken mag je van mij een cijfertje op je jasje laten drukken om het bijzondere karakter van de finale te benadrukken. Het is niet zo dat hij al juichend met een vlag met nummer 15 het centre court op kwam omdat hij het klusje wel even ging klaren... Als hij die instelling zou hebben had hij het nooit gewonnen vandaag tegen een super spelende Roddick!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
Storender vond ik dat jasje met die '15' erop. Die is natuurlijk allang voorbedrukt en voorgeprepareerd geweest. Dáár sprak pas arrogantie vanuit.
Het was gewoon reëel dat Federer zou winnen. Dat jasje had het daglicht niet gezien als hij had verloren. Denk alleen niet dat Federer er rekening me had gehouden dat het zo ongelooflijk spannend zou worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Feit is dat zo'n jasje met een 15 erop wel erg gratuit is als je de baan op gaat. Het is bijna de Goden verzoeken. Helaas brachten de Goden geen vloek over Federer af.
Het is trots zijn op een record waarvan het behalen een heel reële mogelijkheid was.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
Zelfverheerlijking is het, niets anders. En dan ook nog zelfverheerlijking vooraf.
Inlijsten, deze post.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
Vond andy vanaf de bassline erg goed. Hij was daar zeker niet de mindere van Fed. Echter tennis is niet alleen maar bassline spel en dan blijkt maar weer dat Fed toch meer gevoel heeft dan Andy. Terechte winnaar.
Nou, hij heeft het niet gewonnen met zijn gevoel hoor. Hij heeft gewonnen omdat Roddick moe werd (wegens die zware kwartfinale en halve finale). Ze waren tot de laatste game gewoon gelijkwaardig wat mij betreft.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:
Vond andy vanaf de bassline erg goed. Hij was daar zeker niet de mindere van Fed. Echter tennis is niet alleen maar bassline spel en dan blijkt maar weer dat Fed toch meer gevoel heeft dan Andy. Terechte winnaar.
Ga je gang.quote:
Mooie foto inderdaad (ze hadden blijkbaar geen foto van Emersonquote:
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het niet gewonnen met zijn gevoel hoor. Hij heeft gewonnen omdat Roddick moe werd (wegens die zware kwartfinale en halve finale). Ze waren tot de laatste game gewoon gelijkwaardig wat mij betreft.
precies het is echt dat stukje gevoel wat hij heeft en andy niet, heel simpel.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.
Nieuwe NIKE reclame:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |