KZ=kleinzusje, een forumuser hier van wie de favoriete speler Andy Roddick is.quote:
Brenda Schultz en Michiel Schapers wonnen ooit met 29-27quote:Op zondag 5 juli 2009 20:49 schreef -0- het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste gamestand ooit behaald in de 5e set?
Ik vind Federer eigenlijk wel vaker arrogant overkomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:42 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal, dus het kan soms een beetje bot klinken wat ie zegt, terwijl hij eigenlijk wat anders bedoeld.
Iemand zit met me te fokkenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
KZ=kleinzusje, een forumuser hier van wie de favoriete speler Andy Roddick is.
Normaal altijd op FOK te vinden maar niet gezien deze middag
Wat Szura zegt kloptquote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Iemand zit met me te fokken![]()
Weer OT: Nogmaals wat een geweldige finale. Roddick had ik deze titel gegund.
En terecht, als meest succesvolle aller tijden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind Federer eigenlijk wel vaker arrogant overkomen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef TubewayDigital het volgende:
had het andy ook wel gegund, wat een gevecht hebben ze er van gemaakt, niet normaal, ben ogm gewoon in slaap gevallen.
Ow, ik dacht ook dat het geen grap was. Er waren geen smileys en ik weet zeker dat er mensen zijn die dat echt vinden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef jij nou hulde aan zo'n trieste reactie op een overduidelijke grap
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Brenda Schultz en Michiel Schapers wonnen ooit met 29-27
Juist omdat er mensen zijn die dat echt vinden postte ik datquote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, ik dacht ook dat het geen grap was. Er waren geen smileys en ik weet zeker dat er mensen zijn die dat echt vinden.
Eens! en ik vind Federer gezien zijn status alles behalve arrogant eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef navigator het volgende:
En mag je misschien een beetje arrogant over komen als je 15!!!! Grand Slams hebt gewonnen!!! Al vind ik het persoonlijk nogal meevallen.
Typisch Nederlands om daar dan weer over te vallen.
Nee, KZ is kleinzusje, een van de gezelligste users van dit forum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |