Ach kom op, Federer is altijd heel galant in dat soort dingen. Je hebt net een slopende partij gespeeld, zit vol met emotie, zit nog met je hoofd in die wedstrijd en dan moet je 'on the spot' een verhaaltje opdissen. Absoluut geen arrogantie imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
Don't be sad, i lost Queens and a Wimbledon finale as well. Heel erg te vergelijken ook met de Roddick situatie.... jezus...wat verliest die gast aan sympathie bij mij.
15 keer. Denk maar eens na waarom zo vaakquote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoeveel keer ga je nog zeggen dat KZ dit heeft gemist? Keertje of 4?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
Gewoon ontzettend moe, denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook zo. Het is alleen het gevoel wat sprak uit zijn woorden, of in ieder geval wat ik van kon opmaken. Ik vond Rod heel sportief Fed complimenteren met zijn spel en ik vond Fed een beetje neerbuigend overkomen at first.
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi horloge heeft Federer om. Rolex neem ik aan. Niet echt mijn merk maar dit vind ik geloof ik wel mooi.
Om te weten hoe laat het is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarom doet die die altijd meteen na de wedstrijd metteen om eigenlijk?
Voor de sponsor (of was het een grap?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Reclame, sponsors, daar krijgt 'ie een hoop centjes voorquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Ga lekker in een bosje voor haar huis liggen ofzo...
quote:
Maar hij werd er toch maar netjes op gepakt door Roddickquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef pfaf het volgende:
Wat een gezeik over die ongelukkige uitspraak van Fed.
Net Wimbledon gewonnen na een vier uur durende titanenstrijd en dan wordt er verwacht dat je zomaar even een eloquente speech geeft in niet eens je moedertaal....
Ik ook. Speelde veel te passief.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |