Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.quote:
quote:
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oeeei, dat is wel bijdehand, die vijftien
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Hoezo? Hij heeft dat vorig jaar ook meegemaakt tegen Nadal en dit jaar op de AO ook, dus hij weet natuurlijk wel wat Roddick doormaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:39 schreef Visionist_069 het volgende:
"Don't be sad ... " wat een kut reactie van Federer.
Misschien een shirt van Cruijffquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Benieuwd of hij ook een jasje met '14' had liggen in geval hij zou verliezen.
Mwah, dat ie meteen begon over z'n eigen nederlaag vorig jaar was wel wat raar... Maar ach, wat verwacht je ook na zo'n slopende marathon partij. Ik vond het al knap dat ze nog een samenhangend verhaal wisten te houdenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond je dan niet sportief aan Federers reactie? Hij prees Roddick, bedankte Sampras. Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Ja, maar dat is toch ook zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat "don't be sad" en het stukje dat hij weet hoe het voelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |