Ik denk niet dat je mag klagen als je 9e wordt in een etappe in de eerste Tour die je rijdt. En het was natuurlijk de bedoeling dat hij Kenny van Hummel naar voren zou brengen. Als dat goed was gegaan, was hij zelf lager geëndigd.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef groenen het volgende:
Hij had veel talent, maar is veel te snel tevreden net zoals deze topic maker.
Kortom:quote:Watching the last episode of Californication before I have to leave to the start of the 3rd stage. Will be nice and hot again!
Ensafquote:Op zondag 5 juli 2009 19:17 schreef Ensaf het volgende:
Koen, niet voor niets de beste Nederlander in het puntenklassement!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Maar, Koen van dan Kort zijn, je krijgt hem niet Klein!quote:Wat een baaldag. In een valpartij met 4 renners van onze ploeg zijn we mn kamergenootje Rooijakkers verloren. Ik ben niet gevallen gelukkig.
Koen, Koen, hies our men,quote:Getting ready to start the stage. Lets hope we can continue like monday and forget about yesterday.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Ensaf het volgende:
Kan een mod de titel veranderin in "Zoon van een oud-lerares van De_Ananas #1" ?
Bedankt.
Dan was ie een jaar of 19 toen ze het over hem had, zat ie toen al bij Rabo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Ensaf het volgende:
Hij is zevenentwintig en ging naar het Jacob-Roelandslyceum in Boxtel!
Vanaf 2002 bij de continental-ploeg. Misschien als junior ook nog daarvoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan was ie een jaar of 19 toen ze het over hem had, zat ie toen al bij Rabo?
Dat kan hier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik vragen aan Koen stellen?
quote:Morgen rij ik mijn thuiswedstrijd, een groot gedeelte van de etappe gaat over mijn trainingsgebied, ik heb er erg veel zin in!
quote:Wow, i'm so close to home right now. This is giving me so much motivation for tomorrow! Its funny what this can do to you.
quote:I've been looking forward to today. We don't pass my hometown of Palamós but we get real close. Trainingroads, here i come!
Let op mijn woorden, dit wordt de dag van Koen!quote:If i didnt have enough motivation yet, Johan Cruyff just visited us in the bus!!
Dat zijn Ensaf grapjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat ie net te KORT komt voor de etappezege !
HAHAHAHHAHAHA. SNAPPEN JULLIE UM !!
Waarschijnlijk houdt hij van een kort maar krachtige OP.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Waarom is dit topic nog niet voorzien van een fatsoenlijke OP met gegevens, prestaties en foto's van de Kort ?
Ge hebt Gelijk! (haha, dat allitereert!)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Waarom is dit topic nog niet voorzien van een fatsoenlijke OP met gegevens, prestaties en foto's van de Kort ?
Zufrieden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Dat dacht men ook van Voeckler.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef Bartoli het volgende:
Koen gaan we zeker zien maar de etappe winnen no-way
Zolang het maar ER is kan ik dat wel hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Falco het volgende:
Koen de Kort In bed now, watching nip tuck on my laptop. Will be another interesting stage in the mountains tomorrow!
Voor het slapen gaan nog een of andere ziekenhuisdrama-serie kijken. Zo is Koen dus ook
.
Hij luisterde ook naar metalmuziek. Wel uitgebreide interesses.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Falco het volgende:
Koen de Kort In bed now, watching nip tuck on my laptop. Will be another interesting stage in the mountains tomorrow!
Voor het slapen gaan nog een of andere ziekenhuisdrama-serie kijken. Zo is Koen dus ook
.
quote:Long day in the saddle, apart from a minor crash in Andorra la Vella i had a good day. Saved some energy for coming days!
Wat wilt u weten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik vragen aan Koen stellen?
Geen sterallures voor Koen. Hij beantwoord gewoon vragen van fans.quote:@merlijn123 geen familie maar het zou echt een hele eer zijn mocht hij mij eens 'verstrippen'. Ik ben wel een fan!
@Piterr erg leuk boek om te lezen ja, toen zat ik nog niet bij Skil maar wie weet komt er een vervolg
@TeamQuickStep ok, geen probleemBedankt voor de steun allemaal!
@LiekeHanegraaf Door de late finish, dan reis naar hotel en massage eten we meestal pas rond 9 uur of later, dan kan ik niet vroeg slapen.
Maar wacht! Er is meer! Noem het maar een samenvatting:quote:De Pyreneeën zitten erop en ik schrijf dit stukje vanuit het hotel in Limoges, zo'n 500 kilometer van de finish van vandaag.
Na de finish hebben we snel in de bus gedoucht en zijn we met bussen van de organisatie naar het vliegveld gebracht, daar aangekomen konden we vrijwel meteen overstappen in het vliegtuig en vlogen we naar Limoges. Daar aangekomen stonden andere bussen ons al op te wachten en werden we naar het hotel gebracht. Echt goed georganiseerd en voor een transfer van 500 km kon het haast niet beter.
Dan de etappe zelf, een relatief korte rit met 2 mythische bergen erin, de Aspin en de Tourmalet. Korte etappes zijn gevaarlijk om buiten tijd binnen te komen aangezien de tijdslimiet altijd een percentage is van de tijd van de winnaar, maar eigenlijk was ik daar niet bang voor.
De eerste 50km waren min of meer vlak en er werd erg hard gereden, er kwam ook een groepje vooruit te rijden maar op de Aspin werd er veel vol gekoerst. Ik begon ongeveer halverwege de klim en toen ik met nog 5km te gaan naar de top Cavendish en Boonen erdoor zag zakken heb ik me ook laten lossen om in de bus te komen. Dat gebeurde dus ook en ik kwam in een aanzienlijke bus terecht. We reden rustig de rest van de Aspin op en we kwamen in de afdaling nog bijna terug.
De Tourmalet hebben we vervolgens echt heel rustig opgefietst, we hadden immers tijd genoeg. En dus ook genoeg tijd om te genieten van de mooie bergen en natuurlijk de enorme rijen enthousiaste fans. Geweldig om door een haag van mensen een berg op te rijden, iedereen weer bedankt voor de aanmoedigingen, het was mooi om mijn naam weer zo vaak te horen.
In de afdaling en het vlakke stuk na de afdalingen reden we met alle renners in onze groep samen die op het einde echt heel groot was geworden, zo'n 60 man denk ik. We kwamen dus weer netjes binnen tijd binnen. Ook Kenny is nog binnen tijd binnengekomen, wat heeft die jongen weer gevochten vandaag, de hele dag alleen gereden en dan nog finishen, knap hoor!
Morgen de rustdag al is dat maar relatieve rust, een training van 2 uur staat op het programma met aansluitend een pers uurtje.
Vanaf overmorgen komen er voor mij en de ploeg een paar mooie dagen aan waarin we zeker Skil-Shimano van voren zullen zien!!
Groeten Koen
Kortom: Koen de Kort komt er wel!quote:From tomorrow on you can expect me and the whole team in the frontline again.
quote:@Im4tun8 haha, Kenny killed himself. Thats pure geniusHe's got 7 stitches in his knee aparently but otherwise he's okay...
about 7 hours ago from UberTwitter in reply to Im4tun8@kaitibell haha, how did u manage to say the same thing at the same time on twitter?
about 7 hours ago from UberTwitter in reply to kaitibellFinished in time again today, was tough again with the rain and steep climbs. Oh, and Kenny went down fighting...
about 7 hours ago from UberTwitter @stevendejongh beetje late reply, maar Albert had echt last van zn maag. Gaat wel al beter dus laten we hopen dat hij het haalt.
about 15 hours ago from UberTwitter in reply to stevendejonghHad a great sleep in this beautiful place. Now getting ready to leave to the start. Very, very tough stage today.
about 15 hours ago from UberTwitter What a beautiful place this is and a great hotel. I'm enjoying every minute out here. Lets hope i can enjoy tomorrows race as well.
1:37 PM Jul 21st from UberTwitter Survived another alpine stage today. Two massive mountains and dangerous descents but i made it.
9:49 AM Jul 21st from UberTwitter Very tough day today, this will hurt right from the start...
1:22 AM Jul 21st from UberTwitter @avanheertum ik hoorde het vandaag... Gecondoleerd. Ik ben blij dat ik haar nog even heb gezien. Sterkte!
1:24 PM Jul 20th from UberTwitter in reply to avanheertum@TeamQuickStep je hebt ook gelijk. Ach, nog een nachtje en morgen zijn we weer weg. Dat is wel het mooie van de tour!
12:36 PM Jul 20th from UberTwitter in reply to TeamQuickStep@Aartjan i wish i could but without internet its impossible to use skype, haha.
12:32 PM Jul 20th from UberTwitter in reply to Aartjan@Im4tun8 oh yeah, i'll call her nowI dont mind if the rooms arent great but if the service sucks that gets me really upset.
12:30 PM Jul 20th from UberTwitter in reply to Im4tun8My girlfriends call couldnt get forwarded to the room of the hotel. Just to get an impression of hotel quality...
12:23 PM Jul 20th from UberTwitter What is it with our hotels on the restdays? Ony half closing shutters, no curtains, no aircon. Anyway, restday is here...
12:55 AM Jul 20th from UberTwitter Thanks for all the support on twitter and on the road today. It was absolutely awesome.
2:02 PM Jul 19th from UberTwitter @JohndenBraber rit ging wel, wilde graag meezitten maar dat lukte helaas niet, het begin was erg lastig maar verder ging het wel!
2:01 PM Jul 19th from UberTwitter in reply to JohndenBraberRT @kaitibell: http://bit.ly/rYgQi cool video footage of our hero KvH
1:21 PM Jul 19th from UberTwitter
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat is ook het enige. Had toch meer van hem verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |