Dan was ie een jaar of 19 toen ze het over hem had, zat ie toen al bij Rabo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Ensaf het volgende:
Hij is zevenentwintig en ging naar het Jacob-Roelandslyceum in Boxtel!
Vanaf 2002 bij de continental-ploeg. Misschien als junior ook nog daarvoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan was ie een jaar of 19 toen ze het over hem had, zat ie toen al bij Rabo?
Dat kan hier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik vragen aan Koen stellen?
quote:Morgen rij ik mijn thuiswedstrijd, een groot gedeelte van de etappe gaat over mijn trainingsgebied, ik heb er erg veel zin in!
quote:Wow, i'm so close to home right now. This is giving me so much motivation for tomorrow! Its funny what this can do to you.
quote:I've been looking forward to today. We don't pass my hometown of Palamós but we get real close. Trainingroads, here i come!
Let op mijn woorden, dit wordt de dag van Koen!quote:If i didnt have enough motivation yet, Johan Cruyff just visited us in the bus!!
Dat zijn Ensaf grapjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat ie net te KORT komt voor de etappezege !
HAHAHAHHAHAHA. SNAPPEN JULLIE UM !!
Waarschijnlijk houdt hij van een kort maar krachtige OP.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Waarom is dit topic nog niet voorzien van een fatsoenlijke OP met gegevens, prestaties en foto's van de Kort ?
Ge hebt Gelijk! (haha, dat allitereert!)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Waarom is dit topic nog niet voorzien van een fatsoenlijke OP met gegevens, prestaties en foto's van de Kort ?
Zufrieden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg Ensaf....
Dat dacht men ook van Voeckler.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef Bartoli het volgende:
Koen gaan we zeker zien maar de etappe winnen no-way
Zolang het maar ER is kan ik dat wel hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Falco het volgende:
Koen de Kort In bed now, watching nip tuck on my laptop. Will be another interesting stage in the mountains tomorrow!
Voor het slapen gaan nog een of andere ziekenhuisdrama-serie kijken. Zo is Koen dus ook
.
Hij luisterde ook naar metalmuziek. Wel uitgebreide interesses.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Falco het volgende:
Koen de Kort In bed now, watching nip tuck on my laptop. Will be another interesting stage in the mountains tomorrow!
Voor het slapen gaan nog een of andere ziekenhuisdrama-serie kijken. Zo is Koen dus ook
.
quote:Long day in the saddle, apart from a minor crash in Andorra la Vella i had a good day. Saved some energy for coming days!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |