Hij kreeg ook nog een mooi compliment van zijn kopman:quote:markrenshaw1What a day ! Hot, hard, up and down all day. We set Cav up perfect today, text book stuff boys. I hit the wind 500 out... Perfect sprint !
quote:"Uiteindelijk was het moeilijkste nog
om uit het wiel van ploegmaat Renshaw
te komen. Hij is een van de snelste
renners ter wereld", sprak Cavendish.
Die foto die je gisteren van hem postte is echt TE tofquote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef Coin het volgende:
Hutarovich is vandaag 179ste geworden. Door een valpartij kwam hij op 7 minuut 14 op Cavendish binnen. Hierdoor heeft hij zijn laatste plaats in algemeen klassement verstevigd!
Beppu zit nu ook maar mooi mee voorin.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef Leatherface het volgende:
35 Fumiyuki Beppu (Jpn) Skil-Shimano
Goed resultaat voor de Japanner. Hij heeft vandaag hard moeten werken voor kopman Kenny van Hummel en reed zelf naar een verdienstelijke 35e plaats. Wel moet gezegd worden dat zijn landgenoot Arashiro het aanzienlijk beter deed met eenn 5de positie.
Hayden zat zoals altijd weer goed op te letten vandaag en miste de slag uiteraard nietquote:26. ROULSTON Hayden 9 CERVELO TEST TEAM 5h 01' 35" + 00' 11"
Moest meteen aan je denken toen ik het zag.quote:
Hij mag vandaag ook de rode lantaarn overdragen aan Alan Perez, misschien dat er nu een last van zijn schouders valt en daardoor woensdag de massasprint gaat winnen. Hopelijk zit hij er in Parijs er hetzelfde bij als op deze foto:quote:42. HUTAROVICH Yauheni 104 FRANCAISE DES JEUX 5h 02' 05" + 00' 41"
Hij heeft ook echt zo'n fraaie slavische kop.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Coin het volgende:
Yauheni werd vandaag keurig 42ste, net achter Vande Velde en net voor Koldo Fernandez.
[..]
Hij mag vandaag ook de rode lantaarn overdragen aan Alan Perez, misschien dat er nu een last van zijn schouders valt en daardoor woensdag de massasprint gaat winnen. Hopelijk zit hij er in Parijs er hetzelfde bij als op deze foto:
[ afbeelding ]
Hup Yauheni!
Wat was er gebeurd met onze Kazachstaanse toendrabikkel?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef Falco het volgende:
Contador had dan weliswaar één waaier gemist op Armstrong, mijn adoptierenner Dmitri Muravyev had er wel meerdere gemist. Op 13 minuut 49 kwam hij vandaag als laatste over de streep
. Hij heeft beterschap beloofd.
Hij was zich aan het sparen voor de TTT van vandaag. Als Kazachs smeermiddel probeert hij de kampen Armstrong en Contador weer aan elkaar te smeden en dat kan alleen als ie vandaag de stenen uit de straat gaat rijdenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd met onze Kazachstaanse toendrabikkel?
Olie uit de barre gronden van de Kaspische laagvlaktes? (briljante landschappen daar trouwensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij was zich aan het sparen voor de TTT van vandaag. Als Kazachs smeermiddel
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Olie uit de barre gronden van de Kaspische laagvlaktes? (briljante landschappen daar trouwens)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
Ducrot en Dijkstra zijn echt een paar ballen gehakt, ik had z'n naam al doorgestreept op m'n blaadje, blijkt ie helemaal niet uitgevallen te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
quote:TheDPate: The team was amazing today. This guy... not so much.
En ook dát is Koen hé!quote:Wat een baaldag. In een valpartij met 4 renners van onze ploeg zijn we mn kamergenootje Rooijakkers verloren. Ik ben niet gevallen gelukkig.
Dat lijkt me ook logisch, aangezien hij niet is gestartquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Evgeni Petrov is nog niet in beeld geweest geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |