Ik wel driequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk een eigen auto.
surrealistische humor heerscht
Moet je The Wheel Of Time van Robert Jordan eens proberenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat zijn bij mij eigenlijk de enige boeken die een beetje doorlezen.
Die serie van Stephen King?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Cynic het volgende:
Ik begin telkens opnieuw in The Dark Tower.
Moet toch weer eens een ander boek regelen
yup. Ben er nu voor de derde keer in begonnen.quote:
Dat eerste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Omdat je hem telkens uitleest, of omdat je de moed opgeeft
Dan lig je 1 keer voor op mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
yup. Ben er nu voor de derde keer in begonnen.
Dat is toch die gigantische serie? Daar moet ik ook nog eens aan beginnen.quote:
10 euro 5 euro voor je ziel...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Valvestate kopen? Dean V's? Marshall 8040? Een huis? Mijn ziel?
Niet genoeg aan je 2 banen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Valvestate kopen? Dean V's? Marshall 8040? Een huis? Mijn ziel?
Je kunt beter wat in de buurt zoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef UnrealMarc het volgende:
ik wil binnenkort even op zoek naar een nieuwe akoestische gitaar. Nu wil ik er zoveel mogelijk op 1 dag uitproberen zodat ik ze goed kan vergelijken. Nu vroeg ik me af wat nou de grootste gitaarwinkel van Nederland is?
Wat is dat toch met garantie en gitarenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Je kunt beter wat in de buurt zoekengarantie en vragen stellen gaat dan een stuk makkelijker
een erg leuk gitaartje is een Ibanez V50 of een V70
ik heb zelf een V50 en ben er een jaar later nog niet op uitgekeken
Bij Nederland Muziek in Almere hebben ze er eentje staan voor 4500 euro. Valt me nog mee, ik had hem duurder verwacht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wankers!![]()
Zeker een leuke amp, maar vast onbetaalbaar!
Valt inderdaad nog alles mee!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij Nederland Muziek in Almere hebben ze er eentje staan voor 4500 euro. Valt me nog mee, ik had hem duurder verwacht.
1 baan, die dubbele was slechts een weekje.quote:
Feedback.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:15 schreef UnrealMarc het volgende:
ik wil binnenkort even op zoek naar een nieuwe akoestische gitaar. Nu wil ik er zoveel mogelijk op 1 dag uitproberen zodat ik ze goed kan vergelijken. Nu vroeg ik me af wat nou de grootste gitaarwinkel van Nederland is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |