quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:41 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wat is dat toch met garantie en gitaren

Wat voor garantie heb je daarvoor nodig eigenlijk? Zo ongeveer alles wat kapot kan gaan is zelf eenvoudig te fixen. Mocht er nu écht iets mis gaan (kans is klein) dan is dat ritje toch niet zo'n probleem? En hoezo gaat vragen stellen makkelijker bij iemand in de buurt dan iemand verder weg

Geven ze verder weg andere antwoorden

Ik heb overigens een V70 en het is een aardig gitaartje voor beginners of af en toe wat op te raggen (na wat afstelwerk), maar ben je wat verder zou ik toch net een stapje verder kijken
Het gaat mij er meer om dat als je net begint met gitaar spelen je graag een winkel wilt hebben in de buurt met personeel dat je vragen kan beantwoorden. Ik weet nog wel wat ik de eerste keer snaren moest vervangen en dat je dan wel aardig

zo kijkt. Dan wil je wel even naar de winkel om te vragen hoe en wat en dat ze ook sneller geneigd zijn je te helpen als je daar ook je gitaar en de rest koopt.
Edit:
Feedback in Apeldoorn werd ik zelf niet blij van. Ik moest daar een medewerker achter zijn hyves weg trekken en bij elke vraag die ik stelde rende hij snel naar zijn computer toe en kwam 5 minuten later terug. Ik had nogal wat vragen

dus dat duurde erg lang. Toen wou ik de V50 meenemen en hij had alleen nog het demo model zonder tas,stem apparaat , plectrums enz. en hij wou me maar liefst een 10tje korting geven

. Althans dat is mijn ervaring , daarna er ook nooit meer geweest.
[ Bericht 18% gewijzigd door InTheDarkness op 09-07-2009 09:30:57 ]