Hmm, tja, daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Snaren vervangen, gewoon aan beginnen. NIet te bang zijn om iets te verkloten eigenlijk, leer je het meeste van. (dat zeg ik mensen ook altijd over werken met computersquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:12 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat als je net begint met gitaar spelen je graag een winkel wilt hebben in de buurt met personeel dat je vragen kan beantwoorden. Ik weet nog wel wat ik de eerste keer snaren moest vervangen en dat je dan wel aardigzo kijkt. Dan wil je wel even naar de winkel om te vragen hoe en wat en dat ze ook sneller geneigd zijn je te helpen als je daar ook je gitaar en de rest koopt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Volgens mij blinken die niet uit in kennis over akoestische gitaren..
Hier hetzelfde, zoveel mogelijk zelf doen... behalve het afvijlen van frets heb ik laten doen in de winkel, dat vond ik zelf net iets te link om aan te beginnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, tja, daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Snaren vervangen, gewoon aan beginnen. NIet te bang zijn om iets te verkloten eigenlijk, leer je het meeste van. (dat zeg ik mensen ook altijd over werken met computers) Ik ga niet voor elke scheet naar de winkel eigenlijk, dan moet er al écht iets mis zijn en zelfs dan probeer ik het eerst zelf te fixen of uit te zoeken. Er bestaat tegenwoordig zoiets handigs als internet
![]()
Muzikaza in Roermond heeft overigens ook wel aardig wat akoestische gitaartjes hangen, maar weet niet in wat voor klasse je zoekt en in welke regio.
klantvriendelijkheid van de feedback is niet erg hoog maar ze hebber er wel veel en het is dicht bij mij in de buurt dus daarom ga ik er heenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:12 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat als je net begint met gitaar spelen je graag een winkel wilt hebben in de buurt met personeel dat je vragen kan beantwoorden. Ik weet nog wel wat ik de eerste keer snaren moest vervangen en dat je dan wel aardigzo kijkt. Dan wil je wel even naar de winkel om te vragen hoe en wat en dat ze ook sneller geneigd zijn je te helpen als je daar ook je gitaar en de rest koopt.
Edit:
Feedback in Apeldoorn werd ik zelf niet blij van. Ik moest daar een medewerker achter zijn hyves weg trekken en bij elke vraag die ik stelde rende hij snel naar zijn computer toe en kwam 5 minuten later terug. Ik had nogal wat vragendus dat duurde erg lang. Toen wou ik de V50 meenemen en hij had alleen nog het demo model zonder tas,stem apparaat , plectrums enz. en hij wou me maar liefst een 10tje korting geven
![]()
. Althans dat is mijn ervaring , daarna er ook nooit meer geweest.
Natuurlijk wel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:45 schreef DrD00m het volgende:
Ik heb hem pas sinds een maand (of 2). Dan ga ik niet mijn garantie verspillen door dat ding open te schroeven
Ik zou je dolgraag helpen, maar ik hoef echt geen transistor Marshall, sorryquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag meer nieuwe aanmaningen gekregen
Toe nou
[TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack
Ja ubervetquote:
fuckin briljantquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja ubervet![]()
![]()
![]()
Klantenservice, NEE wij betalen je door ons gesloopte gitaar niet
Klant, Ok dat is jou beslissing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klant Schaak MAT![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kost United Airline zo ongelooflijk veel klanten dat loopt in de honderduizenden dollars![]()
![]()
![]()
Ultime P0wn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |