Ik vond wiskunde ook niks.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
Bah, nee, vierendelen lijkt me ook niks.
Yes.Was Rapa Nui een ohjaatje?quote:
Die van Per Seconde Wijzer? Kan niet op de naam komen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat was eerder een 'Weer iets geleerd'.
Welke quizmaster viert volgende week maandag zijn 53e verjaardag?
Heb je nog lang de tijd te bedenken wat voor cadeau je Kees Driehuis zal geven als hij 58 wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Die van Per Seconde Wijzer? Kan niet op de naam komen.
Het is een online quiz natuurlijk, om die reden laat ik nooit vragen open, maar iedereen is vrij daar anders over te denken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef De_Hertog het volgende:
Vragen die mensen niet weten moet je gewoon open laten voor later. Rapa Nui wist ik wel,
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nog lang de tijd te bedenken wat voor cadeau je Kees Driehuis zal geven als hij 58 wordt.
(Ergens in december)
Maar dat gaat dan meer om mensen die een vraag gesteld hebben en dan offline zijn toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef De_Hertog het volgende:
Vragen die mensen niet weten moet je gewoon open laten voor later. Rapa Nui wist ik wel,
Mee eens. Als iedereen vragen open laat wordt het een warboel.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is een online quiz natuurlijk, om die reden laat ik nooit vragen open, maar iedereen is vrij daar anders over te denken.
Hangt er van af, maar ik vind een kwartiertje toch wel kort.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan meer om mensen die een vraag gesteld hebben en dan offline zijn toch?
Goed genoeg.Eigenlijk Bruschettaquote:
Ik niet.Een beetje vaart mag er wel inzitten.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik vind een kwartiertje toch wel kort.
Ben ik met je eens, het is een online quiz. Je doet het met die mensen die aanwezig zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik niet.Een beetje vaart mag er wel inzitten.
Als je er al 20 minuten over mag doen een nieuwe vraag te stellen is een kwartier, waarin ook nog geraden wordt, toch vrij kort. Vooral ook omdat veel mensen toch aardig in de buurt zaten.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik niet.Een beetje vaart mag er wel inzitten.
Nee, de persoon in kwestie is vooral bekend van de genoemde boeken, hij heeft geen andere meer bekende boeken geschreven.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
J.D. Salinger?
Sorry voor je slaapquote:Op zondag 5 juli 2009 23:20 schreef Terpentin07 het volgende:
robert de niro en robin williams
A F5 question will do the trick.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:20 schreef Terpentin07 het volgende:
shit zo kom ik nooit op acht uur slaap.
Wekker staat bij ,mij op zes uur, dus die acht uur haal ik toch al niet meer...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:20 schreef Terpentin07 het volgende:
shit zo kom ik nooit op acht uur slaap.
Ik wens iedereen een goede remslaap.quote:
Oh ja ik had het niet gezien maar hulde !quote:
Zekerquote:Op zondag 5 juli 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Anna Enquist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |