Moslims misschien wel, maar de islam niet en ze moeten zich nu eenmaal onderwerpen aan de islam. De islam kaapt mensen, niet andersom.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef wapwip het volgende:
Tja moslims vinden de democratie nou eenmaal niet zo lief
tja...uuhhh....wat ik wil ik bijdragen.....uuhhhh.... eigen volk eerst ?quote:
lolquote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef pisnicht het volgende:
moslims en kritiek gaan niet samen. Dat merk je alleen op fok al vrijwel dagelijks.
Dergelijke instellingen en zinvolle berichten gaan niet samen, bedoel je?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef pisnicht het volgende:
moslims en kritiek gaan niet samen. Dat merk je alleen op fok al vrijwel dagelijks.
Dus met mijn instelling zou ik geen zinvolle berichten kunnen posten? Goede instelling, pvda zeker. Dom wiefquote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Cetera het volgende:
[..]
Dergelijke instellingen en zinvolle berichten gaan niet samen, bedoel je?
Je reactie was inderdaad niet zinvol. Bovendien is het een beetje jammer om over te gaan op een persoonlijke aanval zo gauw je het met argumenten niet red.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus met mijn instelling zou ik geen zinvolle berichten kunnen posten? Goede instelling, pvda zeker. Dom wief
Mijn reactie bevalt je niet, dat is wat anders. Als je vervolgens dan zelf ook nog eens een inhoudsloze post maakt staat het mij vrij om je een dom wief te noemen want dat dekt de lading het beste. Argumenten bewaar ik wel voor discussies met mensen die iets meer inhoud hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:37 schreef Cetera het volgende:
[..]
Je reactie was inderdaad niet zinvol. Bovendien is het een beetje jammer om over te gaan op een persoonlijke aanval zo gauw je het met argumenten niet red.
En nee, geen pvda'er.
Nope. TS mag een betere OP verzinnen, dit is geen linkdump.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom blijven al die kut topics open? Zijn de mods op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |