quote:
Zou wel een strakke actie zijn als de Pirate Bay database en FTP gegevens te downloaden waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaalquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
Waar kan ik meer van deze vinden:
[ afbeelding ]
Tell me whereEr moet vast een 'verzamel-site' van zijn..
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef aiemkoel het volgende:
Ik snap het niet...zal wel aan mij liggen hoor
maar leg mij eens uit wat hier grappig aan is. Misschien mis ik iets
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef aiemkoel het volgende:
Ik snap het niet...zal wel aan mij liggen hoor
maar leg mij eens uit wat hier grappig aan is. Misschien mis ik iets
Briljantquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dikke sjaak...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef Mirel het volgende:
Ga eerst maar eens een maand sites zoals b0g.org, 4chan /b/ en rotten bezoeken, dan zal je het vanzelf leuker vinden!
Het is gewoon een hele reeks grappen (er zijn er veel meer van).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:56 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ja dikke sjaak...
Ik moet lachen of ik moet niet lachen....en bij dat soort strips moet ik gewoon huilen dat er mensen zijn die zoiets 'grappig' vinden. Sorry, maar ik zie de humor niet, en als ik eerst moet gaan onderzoeken wat er nu leuk aan is, dat is het gewoon niet waard.![]()
Maar leg nou uit wat de grap is hieraan...zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In deze strip is de clou dattie zijn vrouw overhoop gaat schieten omdat de fridge leeg is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je bij die grap moet onderzoeken wat er leuk aan is zegt niets over de grap hoor, zegt meer iets over jezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:56 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ja dikke sjaak...
Ik moet lachen of ik moet niet lachen....en bij dat soort strips moet ik gewoon huilen dat er mensen zijn die zoiets 'grappig' vinden. Sorry, maar ik zie de humor niet, en als ik eerst moet gaan onderzoeken wat er nu leuk aan is, dat is het gewoon niet waard.![]()
Maar leg nou uit wat de grap is hieraan...zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat je bij die grap moet onderzoeken wat er leuk aan is zegt niets over de grap hoor, zegt meer iets over jezelf.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
Dan vind de eerstvolgende persoon ze vast wel grappig. Ik had er een aantal verzameld en gelijk gepost. Maakt me verder niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef aiemkoel het volgende:
Geschoren poesjeArm dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geniaal, stuk voor stukquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
Dan vind de eerstvolgende persoon ze vast wel grappig. Ik had er een aantal verzameld en gelijk gepost. Maakt me verder niet uit.
ik vind ze grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Mirel het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Flubberbal het volgende:
Ze zijn eindelijk aangekomen …
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hadden zij zonnebrillen op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
Nigga stole my bike.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:18 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Inderdaad, deze heb ik nog geen week geleden gepost!
Maar hij blijft inderdaad leuk
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwam ik zelf tegen... FAIL!
Pernisquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe heet die plaatsnaam ook alweer?![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe heet die plaatsnaam ook alweer?![]()
Prachtig.quote:
Holy mother of God... Dit is gewoon ziek!quote:
heb je die darth vader+stromtroopers dansend op thriller op het einde ook gezien?quote:
quote:_Adrian_: I haven't downloaded a movie and watched in this bad quality since Meet the Fockers... Bruno looks so sick I will download!
faler...quote:lordmark72: _adrian_ is bruno unwell???? you said he looks sick
quote:
quote:
literal videosquote:
quote:Gibraltar Airport (which is not part of Spain as a lot of readers pointed out) is a very unusual airport. To my knowledge, it is the only one where the runway actually intersects with a major highway. When a plane has to take off or land, traffic is shut down.
Que? Doe eens posten.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:57 schreef Onufriev het volgende:
Is die kapper mp3 hier al langsgekomen? Ik kan hem niet vinden in het hele vorige topic en deze, maar ik kan me niet voorstellen dat ie niet gepost is.
quote:
Waarom kunnen al die mensen dat niet? Zelfs ik heb em tot perfectie geleerd, koste me een halfuurtje totaalquote:
Doe dan gelijk dit filmpje:quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeer tof gedaan, vooral het stukje waar de bruid komt. Prachtig om te zienquote:
Die jongen die eerst niet weet of die wel moet lachen, en daarna toch maar heel hard gaat lachenquote:
WTF is dat voor raar gedoe bij die 1e johquote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Religious People Scare Me
[ afbeelding ]
Kid Tries To Eat A Habanero Pepper
[ afbeelding ]
Girl Flies Into The Bus Roof
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Help me ik wil niet douchen
Kweet ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat heb jij een geestige avatar Paul, een huppelende aardappel of zo?
Wehehe dubbelpricelessquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hier maar:
Jeweet, dat gifje waarin een meisje een glas leeggooit in het gezicht van een kerel
[ afbeelding ]
FILMPJE:
http://www.nothingtoxic.c(...)_Talking_Drunk_Bitch
Chick was dus gewoon zat
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hier maar:
Jeweet, dat gifje waarin een meisje een glas leeggooit in het gezicht van een kerel
[ afbeelding ]
FILMPJE:
Chick was dus gewoon zat
Dan hier maar:
[ afbeelding ]
FILMPJE:
Chick was dus gewoon zat
Aaaaaaaaaaah!!1 FUCK!..quote:F***ing authorities clamp down on f***ing tourists
Tuesday, July 28, 2009
Authorities in the Austrian village of F***ing have installed CCTV cameras in an attempt to stop tourists acting out the name in front of their road signs.
One of the F***ing road signs: obviously it's not pixellated in real life
The tiny rural hamlet has been plagued by visitors filming themselves in sexually explicit positions with the name 'F***ing' in the background.
'I'm sure each of them think they're the first to think of it, but believe me they're not. We've grown very tired of it and we're doing something about it,' said one fed up resident of the village near Salzburg, which has a population of just 104.
'We are a very traditional community and we find this sort of public display shocking,' the F***ing resident added.
Now CCTV cameras are going up above the town name signs to deter tourists from going all the way.
'It might make them think twice and just pose for a picture instead,' said one hopeful local.
The village's name is believed to come from a sixth century noble called Lord Focko, with 'ing' being old German for 'family of'.
In 2004, residents voted against changing the name of the village, despite the rising costs of replacing the F***ing road signs every time souvenir-hungry tourists stole them.
Woohoo.. haha.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hier maar:
[ afbeelding ]
FILMPJE:
Chick was dus gewoon zat
quote:
quote:
Prachtig.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
Is vast al eens langsgekomen, maar dit is gewoon de coolste kaketoe ooit. Daar kunnen sommige mensen met ritmische stoornissen nog wat van leren...
hij verzint gewoon nieuwe routines ter plekke
quote:
quote:Chickie kopen? 50 euro.
quote:
D'r komt zelfs een invisible cat in voor... zou dat de basis zijn geweest voor lolcats?quote:
Dan hier maar:
[ afbeelding ]
FILMPJE:
Chick was dus gewoon zat
whehequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan hier maar:
[ afbeelding ]
FILMPJE:
Chick was dus gewoon zat
Leuk om die een keertje helemaal te zien!quote:
hahha geweldigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Leuk om die een keertje helemaal te zien!
lolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Sextape
Matig, had meer van die twee verwacht![]()
Die kaketoe is geweldigquote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
Is vast al eens langsgekomen, maar dit is gewoon de coolste kaketoe ooit. Daar kunnen sommige mensen met ritmische stoornissen nog wat van leren...
hij verzint gewoon nieuwe routines ter plekke
En ach, nu we toch in het dierenrijk der coole dieren zijn beland...
Deze hond is ook ernstig cool
quote:
quote:
I lol'dquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:19 schreef Mirel het volgende:
Is niet zozeer een grap maar meer kritiek op de manier waarop mensen kijken naar homo's. Het doet er (uiteindelijk) niet toe.
[ afbeelding ]
The cartoon depicts three identical military coffins draped with American flags lying side by side. The caption under the picture read, “Which is the gay one?” I argue, first and foremost, that discrimination against homosexual troops is morally opprobrious because homosexual men and women are willing to give up their lives for our civil rights. It is patently absurd for us to send a generation of men and women to fight and die for our liberty, all the while maintaining that they are not eligible for the same freedoms as their heterosexual counterparts. Indeed ...quote:
waar the neuk is dat, het lijkt wel alsof het heeft geregend op dat laken ofzo. En het is buiten op beton?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Mirel het volgende:
Mensen die de gaystrip niet snappen..![]()
[ afbeelding ]
Google maar eens naar "Progeria"..quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waar the neuk is dat, het lijkt wel alsof het heeft geregend op dat laken ofzo. En het is buiten op beton?
vage foto.
ja ik weet wat progeria is. maar wat doet dat kind/persoon buiten.. op beton onder een laken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Google maar eens naar "Progeria"..
Misschien is het wel een hut, in home. Ergens in het oosten, waar huizen van beton gemaakt zijn (hut van kussens en lakens maakte ik vroeger ook altijd).quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik weet wat progeria is. maar wat doet dat kind/persoon buiten.. op beton onder een laken?
lol, hoe kan je zo bezopen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_nature_one.html
dronken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |