quote:
Zou wel een strakke actie zijn als de Pirate Bay database en FTP gegevens te downloaden waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaalquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
Waar kan ik meer van deze vinden:
[ afbeelding ]
Tell me whereEr moet vast een 'verzamel-site' van zijn..
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef aiemkoel het volgende:
Ik snap het niet...zal wel aan mij liggen hoor
maar leg mij eens uit wat hier grappig aan is. Misschien mis ik iets
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef aiemkoel het volgende:
Ik snap het niet...zal wel aan mij liggen hoor
maar leg mij eens uit wat hier grappig aan is. Misschien mis ik iets
Briljantquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dikke sjaak...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef Mirel het volgende:
Ga eerst maar eens een maand sites zoals b0g.org, 4chan /b/ en rotten bezoeken, dan zal je het vanzelf leuker vinden!
Het is gewoon een hele reeks grappen (er zijn er veel meer van).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:56 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ja dikke sjaak...
Ik moet lachen of ik moet niet lachen....en bij dat soort strips moet ik gewoon huilen dat er mensen zijn die zoiets 'grappig' vinden. Sorry, maar ik zie de humor niet, en als ik eerst moet gaan onderzoeken wat er nu leuk aan is, dat is het gewoon niet waard.![]()
Maar leg nou uit wat de grap is hieraan...zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In deze strip is de clou dattie zijn vrouw overhoop gaat schieten omdat de fridge leeg is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef TheUnreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je bij die grap moet onderzoeken wat er leuk aan is zegt niets over de grap hoor, zegt meer iets over jezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:56 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Ja dikke sjaak...
Ik moet lachen of ik moet niet lachen....en bij dat soort strips moet ik gewoon huilen dat er mensen zijn die zoiets 'grappig' vinden. Sorry, maar ik zie de humor niet, en als ik eerst moet gaan onderzoeken wat er nu leuk aan is, dat is het gewoon niet waard.![]()
Maar leg nou uit wat de grap is hieraan...zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat je bij die grap moet onderzoeken wat er leuk aan is zegt niets over de grap hoor, zegt meer iets over jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |