Je moeder ook, die hitsig wordt als jij een paar tiener nerd vriendjes mee naar huis neemt..quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Je moeder ook, die hitsig wordt als jij een paar tiener nerd vriendjes mee naar huis neemt..
En nu ontopic godverdomme
Dan moet je dus eerst uitstappen, en dan achter die fiets aan gaan rennenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Had dat wijf helemaal kapot getrapt, gewoon schijt hebben, zulke mensen moeten dood, en ze moeten achteraf niet lopen te klagen als je ze helemaal verrot hebt getrapt. Gore lui.
No it doesn't!quote:
Nog 2 weken wat?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:58 schreef juliana het volgende:
Mr Cooper, nog twee weekjes, iets vrolijker mag wel
Of van die gastjes die met hun snor-vespa over de gewone wegrijdenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
No it doesn't!
Zeer terechte klacht. Ik woon in een "toeristisch gebied" (:N) en je wordt ziek van al die fietsers en alle cabrio's die met 30 over de 80 wegen rijden. Waar ze dan ook nog eens sinds kort een inhaalverbod hebben ingesteld.
En dan inderdaad altijd die fietsers die zo maar afslaan of het liefst met z'n zessen naast elkaar rijden omdat de ene fietser de andere nog even in wil halen.
Korter.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:12 schreef juliana het volgende:
Voordat je vriendin terugkomt
Ja of van die mongolen in een auto die dan ineens gaan remmen en stil gaan staan midden op de weg omdat ze iemand bekends zien.. Raampje open en dan gaan ze pratenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
No it doesn't!
Zeer terechte klacht. Ik woon in een "toeristisch gebied" (:N) en je wordt ziek van al die fietsers en alle cabrio's die met 30 over de 80 wegen rijden. Waar ze dan ook nog eens sinds kort een inhaalverbod hebben ingesteld.
En dan inderdaad altijd die fietsers die zo maar afslaan of het liefst met z'n zessen naast elkaar rijden omdat de ene fietser de andere nog even in wil halen.
Dat zeg je ook maar één keer.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een woest toeterende Marokkaan ook negeren.
Beef en ik hebben een relatie gehad inderdaadquote:
samen met Gass en Paasquote:Op zondag 5 juli 2009 17:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Beef en ik hebben een relatie gehad inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |