Ik zie een parallel met Herman Kuiphof. Die noemde Kindvall ook Tsjintwoll (zoals je het in het Deens uit hoort te spreken schijnbaar) en kreeg ook bakken kritiek over zich heen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Het zal best zo zijn dat ze de naam van Freire nu goed uitspreken, maar van mij hoeft het niet. Komt ook een beetje als mosterd na de maaltijd vind ik. Die vent rijdt al tien jaar in het peleton rond.
Edit: Typo
Dat dacht ik dus ook. Heb net via die nos site de vraag ingestuurd wie van de twee nou ook alweer de kanoër was. Hopen dat er iemand met gevoel voor humor bij de screening zitquote:
Ik dacht al, waar stond ook weer GPS voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ingewikkelde materie dit. Gelukkig legt Herbert even uit waar de afkorting GPS voor staat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.opdekant.nl/
Je kent ze wel, de wieler-cliché's van Maarten Ducrot en de zijnen die de sport even zinloos als schitterend maken.
En het moet gezegd, om op de werkvloer (of in je tourmanager) écht goed te kunnen meepraten over de Tour de France kun je eigenlijk niet zonder.
Dus, verbaas je collega's en druk op de knop hier beneden voor jouw instant Maarten Ducrot momentje!
Er zijn nu 936 mogelijke uitspraken te genereren.
Waarom heeft hij eigenlijk besloten om dat nu in het Spaans te doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef sbientje het volgende:
ja herbert heeft echt de spaanse uitspraak van freire ontdekt deze tour
Mwoah, de laatste twee kilometer zijn wat selectiever dan normaal. Er zit een stukje à 6,6 stijgingspercentage in. Als ze daar vol gas doortrekken moet ik zien dat Cavendish kan volgen. Ook de uiteindelijke sprint is licht heuvelop. Geen treintjes derhalve.quote:
lollerdelol!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.opdekant.nl/
Je kent ze wel, de wieler-cliché's van Maarten Ducrot en de zijnen die de sport even zinloos als schitterend maken.
En het moet gezegd, om op de werkvloer (of in je tourmanager) écht goed te kunnen meepraten over de Tour de France kun je eigenlijk niet zonder.
Dus, verbaas je collega's en druk op de knop hier beneden voor jouw instant Maarten Ducrot momentje!
Er zijn nu 936 mogelijke uitspraken te genereren.
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère.
Idd, elke keer koude rillingen over de rug, wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Piratino het volgende:
[..]
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..
En allebei missen ze volledig dat Hushovd de laatste kilometer strak in het wiel van Freire zat en dus in een nog veel betere positie om te winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Rudieh het volgende:
Dijkstra sprak niet alleen de naam van Freire steeds anders uit...in de laatste 10 kilometer had ie alleen maar oog voor Flecha en Freire...wat er verder gebeurde kon 'm geen hol schelen
'kijk 's hoe goed Freire daar in 3e positie zit!'
'jaaaa Freire zit daar mooi hoor!'
etc etc
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Drasss het volgende:
Dan mag ik hopen dat er 2 stikken en dan niet Boogerd...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Grimm het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
quote:Dijkstra: "Kun je daar kanoën, Maarten?"
Ducrot: "Ja, dat kan, maar is wel heel moeilijk."
Dijkstra: "Heb jij dat al eens gedaan?"
Ducrot: "Laat ik daar maar niets over zeggen, want ze kijken thuis mee."
Boeiende conversatie tussen Ducrot en Dijkstra.
als ik me ergens aan erger of als iets me irriteert is het dit welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Piratino het volgende:
[..]
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |