Over 5 jaar lach jij ze uit met je goede baan, terwijl zij keer-op-keer worden afgewezen omdat ze laf overkomen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Marurk het volgende:
OMFG wat een kanslozen
Niemand in mijn groepje durft te presenteren. We zijn met 5en in een groepje, en 2 daarvan moeten 10 minuten presenteren.
Ik heb me al opgeofferd omdat niemand uit zichzelf zei van "ik doe het wel". Probleem is dus dat er nog iemand bij moet. Maar niemand wil en sommigen weigeren zelfs.
Ik zie het al gebeuren dat ik zometeen helemaal in mijn uppie kom te presenteren, 10 minuten lang. En daar heb ik dus ook geen zin in
Reden van één iemand uit mijn groepje: "Ik krijg er echt kramp van in mijn buik. Ik word daar zo misselijk van. Ik ga dus niet presenteren, want dan wordt het toch niks."
kutzooi
stelletje lapswanzen die niks durven
Zit wat inquote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef Perkins het volgende:
Presenteer het gewoon in je eentje. Heb je ook geen last van zo'n stotterende stakker naast je die je cijfer verpest.
Op zich wel, maar ik ben altijd degene die alles moet doen. Ook met verslagen enzo die je gezamenlijk moet maken. En nu kan ik weer alles doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
10 minuten presenteren
Dat kun je toch makkelijk alleen?
Hoe groot is de groep waarvoor je moet presenteren en waar gaat de presentatie over?
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenterenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over 5 jaar lach jij ze uit met je goede baan, terwijl zij keer-op-keer worden afgewezen omdat ze laf overkomen.
School is maar een voortraject...
voor een fatsoenlijke baan zul je in ieder geval jezelf goed moeten presenteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenteren.
Ja, maar dat is toch een heel ander soort van "presenteren".quote:Op zondag 5 juli 2009 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
voor een fatsoenlijke baan zul je in ieder geval jezelf goed moeten presenteren.
het enige verschil is dat je niet voor een grote groep staat, voor de rest weinig verschil.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:14 schreef Adidah het volgende:
Ja, maar dat is toch een heel ander soort van "presenteren".
Het gaat meer om de instelling, inzet en lef van een persoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je voor ieder beroep perse goed moet kunnen presenteren.
Maar laat dat nou net het verschil wezen waar sommige mensen over struikelen. En dat terwijl ze doorgaans prima kunnen communiceren- en zichzelf presenteren.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het enige verschil is dat je niet voor een grote groep staat, voor de rest weinig verschil.
Inderdaad. "doodgaan" staat op 2quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef Ad_rem het volgende:
Ook nog WO he. Maargoed presenteren voor een groep is de nummer 1 angst van mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |