Mijn ouders hebben zelf geen hond meer omdat ze 5 maanden per jaar weg zijn. Maar als ze thuis zijn hebben ze regelmatig 'pleeghonden' Ze wonen pal aan het park, en nemen de honden dan ook mee naar bos of strand. Zoiets is perfect inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:15 schreef Xebber het volgende:
Ik heb peetouders () voor mijn hond. Mensen die ik 100% vertrouw. Daar kan mijn hond heen als ik er zelf op uit ga. Deze mensen zijn al wat op leeftijd, en gaan zelf nooit op vakantie.
Voor mijn hond is dat ook vakantie. Deze mensen hebben een tuin die 10 keer zo groot is als de mijne, en is compleet afgesloten. Ze kan daar naar hartelust buiten rennen, rondbanjeren en spelen.
Lijkt me wel! Zeker als je er ook nog een vergoeding tegenover zou stellen (hetzelfde als dat je bv bij een pension kwijt zou zijn). Dan verdienen ze nog een stapcentje ook. Daarbij een volle koelkast en fijn onderdak in de binnenstad lijkt me dat je dat wel moet lukkenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef Ole het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook niks. Ik kan beter op tijd beginnen met rondvragen. Moet toch iemand te vinden zijn die een weekje gratis in de binnenstad wil verblijven?
Nou, zorg dan dat je iemand in huis krijgt! Kan op jouw locatie echt niet moeilijk zijn. Je hele emailbestand al eens gemaild met een leuk en wervend aanbod? Als je het goed verpakt (en het ook gewoon leuk aanpakt, dus wat Greys zei: koelkast vol, zakcentje desnoods) zijn er vast mensen die het heerlijk vinden!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
Gewone oppas is het probleem ook niet, maar wil nu liever iemand die hier ook slaapt. Hij was echt zo zielig vorige keer
Ik denk dat Ole daar wel wat mee kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia's gaan naar mijn moeder.
En voor het aquarium komt familie om de dag langs.
Nou en of!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 02:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Ole daar wel wat mee kan.
Ik las alleen de eerste zin van de OP goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Ole daar wel wat mee kan.
Klinkt goedquote:Op zondag 5 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Zeker als je er ook nog een vergoeding tegenover zou stellen (hetzelfde als dat je bv bij een pension kwijt zou zijn). Dan verdienen ze nog een stapcentje ook. Daarbij een volle koelkast en fijn onderdak in de binnenstad lijkt me dat je dat wel moet lukken
(En toch is het moeilijker dan je denkt he. Want je moet dus altijd ruim op tijd weten wanneer je weg gaat).
Ik heb zelfs een keer een website gebouwd voor de oppassers (SCH en vriend nick) en dat heette het SCHNickelparadijsquote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben hier zelfs een 'brochure' gemaakt ('Resort Parkplatz') met tips voor dagjes weg, leuke restaurantjes etc. Begon als grap, maar het is toch ook wel echt leuk om het mensen naar de zin te maken als ze hier zijn.
Leuk is dat hè?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer een website gebouwd voor de oppassers (SCH en vriend nick) en dat heette het SCHNickelparadijs![]()
Ze komen in september weer een weekje.
En voor mijn zus, afgelopen pinxteren had ik ook weer 3 kantjes op tafel liggen compleet met fietstips omdat zij van die fervente fietsers zijn
Een pension lijkt me niets voor mijn oude kater. Denk dat dat erger is voor hem dan hem in zijn eigen huis laten en dat er elke dag iemand komt kijken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:10 schreef Sometimes het volgende:
Wij hebben jarenlang gerommeld met buren of familieleden die de katten binnen/buiten lieten en eten gaven.
Dit jaar gaan ze voor het eerst naar een pension. Duur, maar geeft ook rust.
Nu nog hopen dat de katten niet met stress terugkomen...
Is ook een oplossing!quote:
Ok. ben je nr 3, 1 en 2 zijn absoluut niet zeker. Wel lekker hoor, midden in het centrum!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Ik woo/studeer in Amsterdam, en het hangt er een beetje vanaf wanneer het is maar het lijkt mij eigenlijk wel leuk om op je kat te passen.
Ja uiteraard doe ik dat.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Toen we een kat kregen was al duidelijk dat ik niet meer mee zou gaan op vakantie met mn ouders. Dus was er 1 eis: als zij op vakantie gingen, zou ik thuisblijven bij de kat, zodat er altijd oppas is.
Als je (onbekende) jongeren op je huis/kat laat passen zou ik wel afspraken maken over anderen uitnodigen/feesten houden. Van PF weet ik dat ze te vertrouwen ismaar ik ken ook jongeren die het hele huis onherkenbaar zouden maken.
Nee maar als ik er niet bij zeg dat jij wel te vertrouwen bent is het alsof ik haar waarschuw tegen jouquote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb chico niet hierheen gestuurd om een goed woordje te doen want zo lijkt het nu net
Op zich mee eens, maar die optie hebben we helaas niet (meer).quote:Op zondag 12 juli 2009 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Een pension lijkt me niets voor mijn oude kater. Denk dat dat erger is voor hem dan hem in zijn eigen huis laten en dat er elke dag iemand komt kijken.
Voordeel is wel dat je niemand belast. In mijn geval speelt dat niet omdat ik ook voor katten van anderen zorg, dus dan mogen ze ook wel een keertje voor de mijne zorgen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk is dat hè?Ik word er altijd helemaal ikhebeenidyllischebed&breakfastindeProvence-achtig van.
Ik leg dan ook fluffy wasverzachterhanddoeken klaar en ik hang lavendelgeurbuiltjes in de slaapkamers.
Maar goed, Ole, heb je al lijntjes uitstaan?
Goed idee bluezz, om de kids hier op te wijzen!
Ole kan straks gewoon kiezen voor de hoogste bieder!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig stuurt een linkje van dit topic naar haar zus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |