Maakt niets uit hoor, we lachen je toch wel uitquote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef o.us het volgende:
(Ik heb mezelf beloofd vandaag andere ziektes te gebruiken ipv kanker.)
in wat voor gat woon jij? hier is het hele centrum open...quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef o.us het volgende:
Klacht/Samenvatting: Alles dicht,
Als het nou met een J begon en eindigde met een o dan wist ik emquote:
Dit. En anders dit:quote:
Ok.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Het fietstochtje van Frankrijk is op de televisie.
blijf proberen..quote:Op zondag 5 juli 2009 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als het nou met een J begon en eindigde met een o dan wist ik em
Jojoquote:Op zondag 5 juli 2009 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als het nou met een J begon en eindigde met een o dan wist ik em
Eeeeen... JONKOquote:
OF GA VISSEN, OP JACHT NAAR DE EINDBAARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga naar buiten toe, chillen met vrienden in je tuin met bier en eten.
Dat is echt leuk hoor, misschien een tip voor sommige.
Je forceert het iets, BK, je moet het er een beetje laten insluipen dan pikken mensen het vanzelf op.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OF GA VISSEN, OP JACHT NAAR DE EINDBAARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overdaad schaadt niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je forceert het iets, BK, je moet het er een beetje laten insluipen dan pikken mensen het vanzelf op.
Haha, nee, helaas. Hoe was het?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Overdaad schaadt niet.Was je overigens laatst nog naar de JVT in Purmerend? Ik keek nog of ik een puisterige bebrilde dikke kleine autist zag maar nee.
Goede zaak.quote:
Verder mogen wij offtopic, gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:47 schreef BigKahuna het volgende:
EN NEE DAT IS NIET OFFTOPIC WANT DAT WAS GODVERDOMME OP EEN ZONDAG.
Ook dat. Laten we het over woensdagen hebben. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goede zaak.
[..]
Verder mogen wij offtopic, gewoon.
Zomerstopquote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef o.us het volgende:
Klacht/Samenvatting: Alles dicht, iedereen zit binnen, geen voetbal al dan wel Eredivisie. Ik verveel me echt de aids. (Ik heb mezelf beloofd vandaag andere ziektes te gebruiken ipv kanker.)
Wie heeft er tips om de zondag te overleven?
Voor mijn grote vriend BK:quote:Op zondag 5 juli 2009 13:47 schreef BigKahuna het volgende:
EN NEE DAT IS NIET OFFTOPIC WANT DAT WAS GODVERDOMME OP EEN ZONDAG.
Woensdag is m'n favoriete doordeweekse dag, omdat dan de week doormidden wordt gezaagd en het weekend voor de deur staat.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook dat. Laten we het over woensdagen hebben. Gewoon, omdat het kan.
Medemens / medeFOK!ker.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Woensdag is m'n favoriete doordeweekse dag, omdat dan de week doormidden wordt gezaagd en het weekend voor de deur staat.
JA MAAR IK DISTE JE KKHARD KAASKOP AAAHAHAH TFOEEE TAZZZ NOHHHHHHquote:Op zondag 5 juli 2009 13:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Medemens / medeFOK!ker.
Vond je het niet leuk dan dat ik je grote vriend noem?
Volgens mij zijn de terrasjes gewoon open nu hoor.quote:
Kijk eens goed naar buiten.quote:iedereen zit binnen
Wees blijquote:geen voetbal al dan wel Eredivisie
Gewaagd.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA MAAR IK DISTE JE KKHARD KAASKOP AAAHAHAH TFOEEE TAZZZ NOHHHHHH
jij luistert volgens mij te veel ruud de wild..quote:Op zondag 5 juli 2009 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Woensdag is m'n favoriete doordeweekse dag, omdat dan de week doormidden wordt gezaagd en het weekend voor de deur staat.
De uitdrukking is toch: "Ik verveel me de tering." ?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef o.us het volgende:
Klacht/Samenvatting: Alles dicht, iedereen zit binnen, geen voetbal al dan wel Eredivisie. Ik verveel me echt de aids. (Ik heb mezelf beloofd vandaag andere ziektes te gebruiken ipv kanker.)
Het is koopzondag?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef o.us het volgende:
Spring anders uit een vliegtuig zonder parachute op 10km hoogte. Gewoon, omdat dat ook kan.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook dat. Laten we het over woensdagen hebben. Gewoon, omdat het kan.
Nee joh. De kans dat ik daaraan overlijd is volgens mij relatief vrij hoog. En dat willen we niet hequote:Op zondag 5 juli 2009 14:22 schreef Androoit het volgende:
[..]
Spring anders uit een vliegtuig zonder parachute op 10km hoogte. Gewoon, omdat dat ook kan.
Woensdag is juist de kutste dag van de week. Op elk front zit je het verst van het weekend af.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee joh. De kans dat ik daaraan overlijd is volgens mij relatief vrij hoog. En dat willen we niet he![]()
.
Op dinsdag denk jij: "YESYESYESYES EERGISTEREN WAS HET NOG WEEKENDquote:Op zondag 5 juli 2009 14:24 schreef Androoit het volgende:
[..]
Woensdag is juist de kutste dag van de week. Op elk front zit je het verst van het weekend af.
Ben met een paar vrienden naar Metropolis in Rotterdam geweest met optredens van o.a. Winne, Dio, Jiggy Dje and stuff. Daarna een kapsalonnetje gehaald. Wat de zondag begon als een kutdag is het toch nog leuk geëindigd.quote:
Klinkt aardig idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben met een paar vrienden naar Metropolis in Rotterdam geweest met optredens van o.a. Winne, Dio, Jiggy Dje and stuff. Daarna een kapsalonnetje gehaald. Wat de zondag begon als een kutdag is het toch nog leuk geëindigd.
Correct. Wat denk jij dan? Kut, nog 4 dagen te gaanquote:Op zondag 5 juli 2009 14:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op dinsdag denk jij: "YESYESYESYES EERGISTEREN WAS HET NOG WEEKEND![]()
" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |