Ik lag net ook al in mijn bijna-nixie voor de airco, het is vandaag walgelijk vies plakweer. Heel begrijpelijk dus!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes, beterschap
*klaagmodus aan* ik vind het voor het eerst in 29 weken echt niet meer leuk. Ik ben moe, heb het heet, last van m'n maag bleghhh*klaagmodus uit*
ik ga zo maar even met ventilator aan op bedje liggen, hopelijk werkt het, morgen weer werken!
Ja, er is geen ontkomen meer aan voor Miss en mij, maar 'helaas' voor jou kom je dus vanzelf op de eerste plaats terecht. Dan maar niet te langquote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Urla het volgende:
McLaura en Missly gaan gewoon bevallen deze maand.![]()
Maarre ik wil niet bovenaan in de lijst eindigen hoor.
Das eng.
Nee das niet eerlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, er is geen ontkomen meer aan voor Miss en mij, maar 'helaas' voor jou kom je dus vanzelf op de eerste plaats terecht. Dan maar niet te lang
Nou, dan wordt het een lancering met zijn 3-en tegelijk. Wanneer kun je?quote:
Volgend weekend? In ieder geval als het iets koeler is.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het een lancering met zijn 3-en tegelijk. Wanneer kun je?
In het weekend wordt voor mij lastig, krijg een ks. Maandag zou wel kunnen, de 14de al?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef Urla het volgende:
[..]
Volgend weekend? In ieder geval als het iets koeler is.
Of volgende week maandag. Komt beter uit met de gratis vrije dagen voor hubbie.
Sure. Als Missly ook kan dan.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
In het weekend wordt voor mij lastig, krijg een ks. Maandag zou wel kunnen, de 14de al?
Zwangerschap en geboorte deel 516!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben niet bijgelezen en weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar Kersjes belde me vanmiddag op dat ze weer opgenomen is ivm de blaasontsteking...
ze is het nu wel flink zat, en hoopt dat bij de groeiecho blijkt dat het een groot kind is, zodat ze haar niet tot 42 weken laten doorgaan...
hoooi hallo en welkomquote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Aoraki het volgende:
* komt eindelijk uit lurk-modes
Ik ben al maanden dit topic en daarvoor 'wachten op het tweede streepje' aan het volgen en vind het nu toch ook wel tijd worden dat ik eens mee ga posten.
Mijn uitgerekende datum is 3 december en mag in het lijstje. (Het is al erg druk aan het begin van december)
Ben dus nu ruim 18 weken zwanger en alles gaat tot nu toe prima.
Jullie gaan trouwens wel enorm snel door dit topic heen, zeg! 1-2 dagen niet lezen betekent al een compleet topic gemist!
ha! boven water!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Urla het volgende:
Ik ben d'r nog![]()
Alles goed hier. Hubbie is vrij en veel bezoek gehad.
Lekker aan het lanterfanten nu en straks naar de ijssalon![]()
Woot en gewoon 1 topic gemist.
Ik zal me strakjes wel netjes aan m'n meldplicht houden heur. He He
Die is donderdag al(Nog beetje in ontkenningfase is)
Had ik ergens gelezen. Echt rot voor haar.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben niet bijgelezen en weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar Kersjes belde me vanmiddag op dat ze weer opgenomen is ivm de blaasontsteking...
ze is het nu wel flink zat, en hoopt dat bij de groeiecho blijkt dat het een groot kind is, zodat ze haar niet tot 42 weken laten doorgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |