Daar staat een pannenkoeken huisje en dan gaan ze een halfuur rustig eten, dat zie je niet in beeld, want dat mixen ze met beelden van het eerste halfuur waar er nog geen kijkers zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bestekje, wat houdt dat in? Ik snap dat het iets met eten is, maar is dat echt een stop waar ze 10 minuten ofzo uit mogen rusten, of is het meer een uitdeelpunt van lunchzakjes oid?
Heb het zelf nog niet in de etappes gezien aangezien ik meestal pas het laatste uurtje kijk
thnxquote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat de ravitaillering is. Dan krijgen ze tijdens het rijden zakjes met eten aangereikt. Ze gaan dus niet stoppen.
Mensen van de ploeg staan met een zakje eten vooruit gestoken langs de kant. De renners fietsen er (iets langzamer) langs en pakken een tasje. Soms levert dit wel es gevaarlijke situaties op, maar meestal gaat het goed.
[ afbeelding ]
Waarom flauwe antwoorden geven in een "dummy"-topic...quote:Op maandag 20 juli 2009 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar staat een pannenkoeken huisje en dan gaan ze een halfuur rustig eten, dat zie je niet in beeld, want dat mixen ze met beelden van het eerste halfuur waar er nog geen kijkers zijn.![]()
![]()
Kerkklokken werden ook veelvuldig gebeierd door de Franse regisseurquote:Op maandag 20 juli 2009 18:50 schreef raptorix het volgende:
Alle gekheid op stokje, maar de regiseur van de franse TV vind het af en toe leuk om geluidjes erin te mixen, in verleden hoorde je wel eens een beekje stromen, of vogeltjes fluiten, dit waren geluiden die er niet echt waren (of niet te horen), maar dus wel op de TV voor een betere sfeer
Was maar grapje hoor, het antwoord was ook al gegeven ;0quote:Op maandag 20 juli 2009 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom flauwe antwoorden geven in een "dummy"-topic...![]()
Domme vragen in normale threads afstraffen vind ik best, maar in dit topic bestaan domme vragen niet
ok, maar ik wil geen dummy's ontmoedigen om vragen te stellen, want dat is leuk. Toekomstige tour-fansquote:Op maandag 20 juli 2009 22:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was maar grapje hoor, het antwoord was ook al gegeven ;0
Is lastig omdat je niet weet of je het op dag 2 nu over de eerste of over de tweede etappe hebt...quote:Op maandag 27 juli 2009 09:41 schreef knnth het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan of de eerste etappe wel of geen proloog mag heten? "Oh, het parcours is 8,001 km lang nu mag het geen proloog heten"
Hij telt toch even hard, of hij nu 7,9km of 8,1km is? Voor mijn part noemen ze de eerste rit een appeltaart ... of mis ik iets? Wat maakt een proloog zo bijzonder dat er een regel voor is hoe lang hij mag zijn?
volgens mij alleen voor finish bergopquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef knnth het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?854-01
Hier staat dat de l'Escrinet 10 punten was, normaal voor c2 ... maar laatste klim is toch dubbele punten indien c2, c1 of hc? Of geldt dat alleen voor 'echte' bergetappes?
nee, in bergetappes wordt de laatste berg verdubbeld, hoeft niet bergop te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 17:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij alleen voor finish bergop
oh okee.. weer wat geleerdquote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
nee, in bergetappes wordt de laatste berg verdubbeld, hoeft niet bergop te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |