Je weet zeker dat hij altijd man is geweest enzo?quote:
Heeft ie pleuris aan zijn pootjes ofzo, dattie niks in het huishouden doet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef Gia.1984 het volgende:
Ik vind dat het een 'echte' man is. En dan heb ik het niet over de BBQ-bierdrinker/papzak.
Hij zit veel achter de PS3, gaat graag vissen, kan nooit iets vinden en doet niets in het huishouden.
Misschien stereo type gedachte maar volgens mij zijn homo´s netter.
Ik heb met hem gepraat en hij zegt dat hij gewoon niet zo vaak wil als mij.
Hij wil dat het ´ontstaat´. Hij doet het liever met gevoel terwijl het voor mij soms lichamelijker
Waar ik me trouwens over verbaas is hoeveel ouders hun kleuters achter de pc laten aan die reactie´s te zien. Beetje jammer.
Ja, want zodra ze bevrucht is moet ze minimaal 9 maanden wachten voordat 't weer wil lukken om bevrucht te raken hè.quote:
Het is ook heel volwassen om op internet in de lucht te gooien dat je vriend je geeneens anaal wil nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef Gia.1984 het volgende:
Ik vind dat het een 'echte' man is. En dan heb ik het niet over de BBQ-bierdrinker/papzak.
Hij zit veel achter de PS3, gaat graag vissen, kan nooit iets vinden en doet niets in het huishouden.
Misschien stereo type gedachte maar volgens mij zijn homo´s netter.
Ik heb met hem gepraat en hij zegt dat hij gewoon niet zo vaak wil als mij.
Hij wil dat het ´ontstaat´. Hij doet het liever met gevoel terwijl het voor mij soms lichamelijker
Waar ik me trouwens over verbaas is hoeveel ouders hun kleuters achter de pc laten aan die reactie´s te zien. Beetje jammer.
Iets in mij zegt dat dat niet de oplossing isquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef magge het volgende:
Je kan dreigen met dat je elders wellicht WEL aan je trekken komt, en dat ie minder aanzichzelf moet denken, en meer aan jouw.
Dat is waar je altijd op kunt wachten op FOK.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef Gia.1984 het volgende:
Dit kan ook echt helpen ja, ga gewoon sexy naast hem liggen en dan jezelf met die dildo bewerken, als ie daar niet opgewonden van wordt, dan is er iets mis. Andere realtie, of homoseksueel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:44 schreef nuldertien.net het volgende:
Hmm... dit zou een mooi begin zijn voor een filmpje van Bangbros
Maar in ieder geval: koop een Dildo!
Close
ik zou denken die red zich wel en gaan computerenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:44 schreef magge het volgende:
[..]
Dit kan ook echt helpen ja, ga gewoon sexy naast hem liggen en dan jezelf met die dildo bewerken, als ie daar niet opgewonden van wordt, dan is er iets mis. Andere realtie, of homoseksueel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |