abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 23:18:47 #126
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_70951137
TS, als ik je een advies mag geven: Post je vraag nog eens, maar dan op een ander forum dan FOK! ...
of niet
pi_70956027
Ik zou zeggen pm me je mobiele nr. en dan spreken we een x af Ik kan heel goed praten, etc.

haha nee maar srsly: hoe knap ben je? en, wat voor type gast is hij? ;p nerd, atletisch, etc. bedoel ik
pi_70966625
Ik vind dat het een 'echte' man is. En dan heb ik het niet over de BBQ-bierdrinker/papzak.
Hij zit veel achter de PS3, gaat graag vissen, kan nooit iets vinden en doet niets in het huishouden.
Misschien stereo type gedachte maar volgens mij zijn homo´s netter.

Ik heb met hem gepraat en hij zegt dat hij gewoon niet zo vaak wil als mij.
Hij wil dat het ´ontstaat´. Hij doet het liever met gevoel terwijl het voor mij soms lichamelijker

Waar ik me trouwens over verbaas is hoeveel ouders hun kleuters achter de pc laten aan die reactie´s te zien. Beetje jammer.
pi_70967023
Kijk voor de gein eens in z'n browser geschiedenis, niet schrikken he
pi_70967062
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef Gia.1984 het volgende:
Hij doet het liever met gevoel
Je weet zeker dat hij altijd man is geweest enzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70967668
quote:
Ik vind dat het een 'echte' man is. En dan heb ik het niet over de BBQ-bierdrinker/papzak.
Hij zit veel achter de PS3, gaat graag vissen, kan nooit iets vinden en doet niets in het huishouden.

Hij wil dat het ´ontstaat´. Hij doet het liever met gevoel terwijl het voor mij soms lichamelijker

Waar ik me trouwens over verbaas is hoeveel ouders hun kleuters achter de pc laten aan die reactie´s te zien. Beetje jammer.
Heeft ie pleuris aan zijn pootjes ofzo, dattie niks in het huishouden doet.
Ik vind niet dat het een echte man is.
Een echte man zorgt dat zijn vriendin gelukkig is. Hij is soms attent, maar ruimt iig zijn eigen troep op.
Een echte man is helpt wel in het huishouden.

Wat jij aan de haak hebt geslagen is een lamstraal die lekker zijn eigen dingetjes doet en in zijn eigen wereldje leeft. Als er geen passie tussen jullie is ben je op dit moment niet meer dan een onderbetaalde dienstmeid.

BTW mannen veranderen bijna niet, of je gaat accepteren dat het gevoel eventueel ooit ontstaat en blij zijn als het gebeurd. Of je zoekt een man die wel de moeite wil doen om jou te bevredigen..

Disclaimer: Dit is mijn mening en hoeft niet jou waarheid te zijn.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_70967750
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Een keer per jaar?
Ja, want zodra ze bevrucht is moet ze minimaal 9 maanden wachten voordat 't weer wil lukken om bevrucht te raken hè.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:58:45 #133
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70967807
zzz
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:00:39 #134
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70967874
of hij is homo of hij neukt buiten de deur of beide... en anders is hij wellicht aseksueel
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:59:46 #135
262650 kitao
prikplaatje
pi_70970289
quote:

Het is ook heel volwassen om op internet in de lucht te gooien dat je vriend je geeneens anaal wil nemen.
Succes, zoek een ander.
megalomaniac
pi_70970817
Er moet toch iets zijn dat die koele kikker in een hete hengst kan doen veranderen ... alleen "wat ?" is de vraag.

Het moet toch van 2 kanten komen en als het niet zo is : besluiten trekken !!

Als je er nu al zo van 'baalt' , wat zal dat dan zijn binnen een jaar.

In een relatie komt er aallen NIETS vanzelf, het is een werkwoord, voor beiden.

Als je hem wil houden, hoe krijg je hem dan in je broek ??

Gesprekken met een mens die er iets van kent, een seksuloog bvb.

't is een hele uitdaging en geloof me, het kan helemaal anders ...
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:29:55 #137
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71023889
Hij heeft er niet zn zin in? What the fuck man! Ik heb wel eens gehoord dat deze mannen ook bestaan, maar ik geloofde het nooit. Maar helaas, they are so very real.

Je kan dreigen met dat je elders wellicht WEL aan je trekken komt, en dat ie minder aanzichzelf moet denken, en meer aan jouw.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:38:35 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71023999
Wel geestig dat wanneer een vrouw structureel geen zin heeft ze vast ergens mee zit, zelfde verhaal met flink aankomen trouwens en wanneer een man zoiets heeft er niet verder gekeken wordt.
Al kan ik me ook moeilijk voorstellen, geweldige meid thuis, alles op rolletjes en dan liever een potje voetbal spelen dan de kamer ernaast eens goed gebruiken.
pi_71025935
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef magge het volgende:

Je kan dreigen met dat je elders wellicht WEL aan je trekken komt, en dat ie minder aanzichzelf moet denken, en meer aan jouw.
Iets in mij zegt dat dat niet de oplossing is
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:03:03 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_71041039
Erectieprobs?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:20:02 #141
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_71042956
is het een omgekeerde gelovige die vindt dat je geen sex NA het huwelijk mag?
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_71043880
quote:

Dat is waar je altijd op kunt wachten op FOK.
Gem. IQ: ergens tussen de 12 en 31.
Het forum is overigens nog een heel stuk minder erg dan de frontpage. Moet je daar eens een kijkje nemen. Niet om vrolijk van te worden.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71051258
ik zeg neer slaan en platneuken zal hem leren

serieus ik snap dit niet hoor moet dan toch iets zijn iets dat hij een afkeer tegen heeft ofzo (niet doelend op je uiterlijk ofzo) maar b.v. druk dat jij teveel wil en hij daar niet aan kan of durft te voldoen

damn jammer dat je wat jong bent (en bezet)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_71053043
Hmm... dit zou een mooi begin zijn voor een filmpje van Bangbros

Maar in ieder geval: koop een Dildo!

Close
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:55:23 #145
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_71053200
Misschien is hij necrofiel, en neukt hij liever dode menschen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:56:27 #146
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71053222
Misschien heeft ie beseft dat ie aan een sprookjeshuwelijk is begonnen en hij elke avond eindigt met een heks in zijn bed.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 03:22:22 #147
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71054237
Effe serieus:

TS, als je vriend de hele dag werkt, dan is het soms vaak moeilijk om 's avonds de energie op te brengen om jouw te beminnen.

Mijn vrouw is ook zo iemand 's avonds allerlei leuke dingetjes uit de kast trekt en vervolgens er verleidelijk bij gaat liggen.

Nu vind ik dat helemaal niet erg...ben blij dat ik een vrouw heb die zich sexy voelt

Maarja ik heb twee banen en wil meestal op dat moment dan gewoon slapen. Voor mij is het namelijk gewoon elke dag 6 uur op staan.

Wat je moet doen is niet 's avonds, maar een uurtje of meer na de lunch je man gaan behagen.

Nu zal dat door de week niet altijd lukken maar mischien in het weekend wel...

In iedergeval voor mij geld: Liefde gaat door de maag....het sext gewoon beter als je van te voren goed gegeten hebt.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71058475
In topics over vrouwen die geen zin hebben in sex lees je vaak als reactie: zin moet je maken! Voor veel mensen geldt dan ook dat als je toch zin maakt, de behoefte aan sex ook toeneemt.

Er zijn een aantal vragen die gelijk bij me opkomen:
Masturbeert hij zelf wel? Hoe gaat het verder met hem? Zit hij lekker in zijn vel? Heeft hij misschien veel stress door werk of familiezaken? Doen jullie nog wel ontspannende en 'romantische' dingen samen?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:44:50 #149
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71058897
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:44 schreef nuldertien.net het volgende:
Hmm... dit zou een mooi begin zijn voor een filmpje van Bangbros

Maar in ieder geval: koop een Dildo!

Close
Dit kan ook echt helpen ja, ga gewoon sexy naast hem liggen en dan jezelf met die dildo bewerken, als ie daar niet opgewonden van wordt, dan is er iets mis. Andere realtie, of homoseksueel.

A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_71059014
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:44 schreef magge het volgende:

[..]

Dit kan ook echt helpen ja, ga gewoon sexy naast hem liggen en dan jezelf met die dildo bewerken, als ie daar niet opgewonden van wordt, dan is er iets mis. Andere realtie, of homoseksueel.

ik zou denken die red zich wel en gaan computeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')