quote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Moet ik hierbij jouw nick letterlijk nemen?
Dat zou vreemd zijn, want als het zo'n alfamannetje was, zou hij het in de eerste plaats al niet zo ver laten komen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik denk dat je gewoon teveel aandringt waardoor hij zich niet bepaald mannelijk meer voelt.
Ook alfamannetjes worden het binnen een paar maanden beu als hun vriendin elke avond ligt te rijden enzo. Voor haar vriend is het waarschijnlijk een verplichting geworden en TS voelt zich niet bemind als er geen seks is.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, want als het zo'n alfamannetje was, zou hij het in de eerste plaats al niet zo ver laten komen.
Lol!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:20 schreef speknek het volgende:
Theoretisch kan dat, maar voor de meeste mannen is beminnen en seks redelijk synoniem. Om maar eens de knuppel in het hoenderhok te gooien, op regelmatige basis seks hebben is voor mannen sowieso de hoofdreden voor een relatie, niet per se 'bemind' gevoeld worden.
Sinds wanneer heb je een relatie nodig om op regelmatige basis (waarmee je waarschijnlijk bedoelt "vaak" ipv 1x per jaar, want dat is ook regelmatig) van bil te gaan?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:20 schreef speknek het volgende:
op regelmatige basis seks hebben is voor mannen sowieso de hoofdreden voor een relatie
Hij gaat vreemd.quote:
Daar ben ik inmiddels ook achter.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:20 schreef speknek het volgende:
op regelmatige basis seks hebben is voor mannen sowieso de hoofdreden voor een relatie,
Het is wel een stuk gemakkelijker en goedkoper dan iedere keer op jacht gaan of naar de hoeren gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een relatie nodig om op regelmatige basis
Wat een gelulquote:Op maandag 13 juli 2009 14:20 schreef speknek het volgende:
Theoretisch kan dat, maar voor de meeste mannen is beminnen en seks redelijk synoniem. Om maar eens de knuppel in het hoenderhok te gooien, op regelmatige basis seks hebben is voor mannen sowieso de hoofdreden voor een relatie, niet per se 'bemind' gevoeld worden.
Ik chargeer, uiteraard. Maar biologisch gezien hebben we een drive om voort te planten en de man doet dat door heel veel zaadjes af te schieten en de vrouw door haar enkele eitje te laten bevruchten. Daarom wil een man zoveel mogelijk neuken, en werpt de vrouw daar allemaal barrieres voor op, bijvoorbeeld door een relatie te eisen en bemind te worden, aangezien ze maar een keer per jaar bevrucht kan raken. Het hormoon dat de zin in seks reguleert, testosteron, wordt niet voor niets 40 tot 60 keer zoveel aangemaakt in de man als in de vrouw. En daarom word je als man standaard wakker met een odol, en als vrouw met hoofdpijn.quote:
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen: De enige reden waarom vrouwen een relatie willen hebben is omdat ze dan het gevoel krijgen geliefd te zijnquote:
Een keer per jaar?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik chargeer, uiteraard. Maar biologisch gezien hebben we een drive om voort te planten en de man doet dat door heel veel zaadjes af te schieten en de vrouw door haar enkele eitje te laten bevruchten. Daarom wil een man zoveel mogelijk neuken, en werpt de vrouw daar allemaal barrieres voor op, bijvoorbeeld door een relatie te eisen en bemind te worden, aangezien ze maar een keer per jaar bevrucht kan raken. Het hormoon dat de zin in seks reguleert, testosteron, wordt niet voor niets 40 tot 60 keer zoveel aangemaakt in de man als in de vrouw. En daarom word je als man standaard wakker met een odol, en als vrouw met hoofdpijn.
Hehehehe, weet je zeker dat je gaat trouwen?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef _Led_ het volgende:
Ik wou net zeggen, als je op regelmatige basis sex wilt is het slechtste wat je kunt doen je in een langdurige relatie storten
Klopt als een bus.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen: De enige reden waarom vrouwen een relatie willen hebben is omdat ze dan het gevoel krijgen geliefd te zijn.
En dat klopt ook. Alleen zeggen we daar niet ":')" van, omdat het biologisch bepaald is dat de vrouwtjes de eindbeslissing hebben in de paarkeuze, en dus liegen mannen er op los dat liefde het belangrijkste in de relatie is voor hun.
Ja hoor, we zijn al zo lang bij elkaar dat dat niks meer uit maaktquote:Op maandag 13 juli 2009 15:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehehe, weet je zeker dat je gaat trouwen?
Op jacht heeft wel wat en de afwisseling is ook best geinig. Wat daarvan ook moge zijn, ik ben nooit een relatie ingestapt vanwege "geregeld sex hebben".quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef teknomist het volgende:
Het is wel een stuk gemakkelijker en goedkoper dan iedere keer op jacht gaan of naar de hoeren gaan.
Een trio lijkt mij op dit punt in de relatie bepaald niet de oplossing.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Valyx het volgende:
En anders, regel een trio voor hemthat should work!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |