Ja dat mag maar ik vind dat we Jan Marijnissen een beetje moeten sparen. Ik zou het dus niet doen.quote:
Ok. Laten we hem sparen. Zijn er andere politici die in aanmerking komen?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja dat mag maar ik vind dat we Jan Marijnissen een beetje moeten sparen. Ik zou het dus niet doen.
Vertel er anders ook even bij wie je bedoelt. Ik vermoed dat het onze Woutertje is. Maar vind je "The Hurricane" niet beter? De poolers hebben ook allemaal engelstalige bijnamen.quote:
Hirsch Ballin.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ok. Laten we hem sparen. Zijn er andere politici die in aanmerking komen?
Misschien de mensen van de partij van de dieren? Dat zijn toch van die activisten die geweld niet schuwen?quote:Op zondag 5 juli 2009 11:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ok. Laten we hem sparen. Zijn er andere politici die in aanmerking komen?
Jan-Potter Balkenendequote:Op zondag 5 juli 2009 11:33 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Je bedoelt: Jan "Harry Potter" Balkenende? jaa een beetje voorspelbaar maar wel goed.
Je begrijpt het idee van bijnamen niet. Een bijnaam moet iets zeggen over de persoon. Barry Madlener heeft bijvoorbeeld de grootste winst behaald bij de europese verkiezingen. Een bijnaam als Barry "Command an Conquer" Madlener bijvoorbeeld zou beter passen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Meh7 het volgende:
Zijn deze goed?
Barry "Schoothond" Madlener
Dion "Wifebeater" Grauss
Schoothond:quote:Op zondag 5 juli 2009 12:00 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Je begrijpt het idee van bijnamen niet. Een bijnaam moet iets zeggen over de persoon. Barry Madlener heeft bijvoorbeeld de grootste winst behaald bij de europese verkiezingen. Een bijnaam als Barry "Command an Conquer" Madlener bijvoorbeeld zou beter passen.
En Dion is geen wifebeater want dat is verboden en als als hij het wel was geweest zou hij daarvoor veroordeeld worden en dat is niet gebeurd. Nee hij laat dit soort activiteiten over aan onze marokkaanse prachtjongeren.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Meh7 het volgende:
Zijn deze goed?
Barry "Schoothond" Madlener
Dion "Wifebeater" Grauss
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Schoothond:
Dion Grauss:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_toch_schuldig.html
Wat maakt 't uit joh? Het zijn gewoon bijnamen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:10 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Omdat de interviewer eerst 1 minuut 43 seconden praat met Geert, is Barry een schoothondje? Oke dan, als jij er maar blij van wordt.
En wat snap je hier niet aan:
Oké, dat het Openbaar Ministerie zegt dat ze deze Tita Tovenaar van Geert niet gaan vervolgen.
Juridisch gezien is Graus wel onschuldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |