Je was er zelf ook 1quote:Op zondag 5 juli 2009 11:47 schreef Rosbief het volgende:
Baby's zijn smerige uit de kut gerukte vleeshompen
Ga je je nu fappen op het idee dat je zo lekker anders bent?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef Aaargh! het volgende:
Jij liever dan ik. Maar goed, dat mijn kijk op de wereld haaks staat op die van de meeste 'normale' mensen was al bekend.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef Goofisch het volgende:
Schattig.??
van deze zou ik bang worden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:37 schreef Goofisch het volgende:
Schattig.??
van deze zou ik bang worden
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk. (Het was gewoon een observatie, jij 13-in-een-dozijn mens)quote:Op zondag 5 juli 2009 12:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga je je nu fappen op het idee dat je zo lekker anders bent?
Hoe kom je erbij dat ik 13-in-een-dozijn ben? Omdat ik babies niet haat?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. (Het was gewoon een observatie, jij 13-in-een-dozijn mens)
Het grappige is ook dat ongeveer 16miljoen mensen in Nederland denken dat ze niet 13-in-een-dozijn zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik 13-in-een-dozijn ben? Omdat ik babies niet haat?
Dat zul je mij niet horen beweren. Maar ik ben benieuwd waarop die Aaargh-dude baseert dat hij zo apart en bijzonder is en ik 13-in-een-dozijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat ongeveer 16miljoen mensen in Nederland denken dat ze niet 13-in-een-dozijn zijn.
Nee, iedereen is lekker gek en apart.
Je gedraagt je alsof je je persoonlijk beledigd voelt, alleen maar omdat iemand niet aan 'de norm' voldoet; je opent meteen een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik 13-in-een-dozijn ben?
Wie heeft het over haten ? Ik vind ze gewoon niet leuk, net als ik een heleboel dingen niet leuk vind maar ook niet haat. Plakband bijvoorbeeld, ik vind plakband niet leuk, echt, geen reet aan, handig als je iets moet vastplakken... maar leuk ? Toch haat ik plakband niet.quote:Omdat ik babies niet haat?
Nooit beweerd dat ik bijzonder ben, alleen dat ik een ander wereldbeeld heb dan de meeste 'normale' mensen. Puur een observatie gebaseerd op ervaringen in mijn omgang met andere mensen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zul je mij niet horen beweren. Maar ik ben benieuwd waarop die Aaargh-dude baseert dat hij zo apart en bijzonder is en ik 13-in-een-dozijn.
Absoluut niet. Ik vond het gewoon wel leuk om te zien dat je aan de vooroordelen over IT'ers voldoet.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je gedraagt je alsof je je persoonlijk beledigd voelt,
Als je ooit in de IT gewerkt had dan had je geweten dat de meeste IT'ers totaal niet voldoen aan de vooroordelen over IT'ers.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vond het gewoon wel leuk om te zien dat je aan de vooroordelen over IT'ers voldoet.
Dit lijkt me niet relevant. Ik had het immers alleen over jou en niet over de meeste IT'ers.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je ooit in de IT gewerkt had dan had je geweten dat de meeste IT'ers totaal niet voldoen aan de vooroordelen over IT'ers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |