abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70674796
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ah, een stadse wereldmeid die wél opgewassen is tegen de sterke 'persoonlijkheid' van mannelijke Finnen.

Ik zou zeggen, zoek je meest wulpse pakje uit en stort je vannacht nog in het uitgaansleven van het Leidse plein. Hopelijk kom je een leuk exemplaar tegen.
haaii, ja sorry mijn exemplaar en ik komen al jaaaren niet meer snachts om de hoek omdat er een schijtsfeer hangt

maar als je niet tegen schijtberbers en druk verkeer kan bestaan er betere woonplaatsen dan amsterdam

blijft er meer ruimte over voor stadse mensen en vinden er minder opstootjes plaats met gefrustreerde gasten, waar andere mensen dan weer overspannen van worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 05-07-2009 18:41:08 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70675195
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:31 schreef Manono het volgende:

maar als je niet tegen schijtberbers en druk verkeer kan bestaan er betere woonplaatsen dan amsterdam

Dus daarom wordt Amsterdam zo'n vervelende stad om te vertoeven; iedereen die een beetje verstand heeft is al vertrokken...
pi_70675357
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dus daarom wordt Amsterdam zo'n vervelende stad om te vertoeven; iedereen die een beetje verstand heeft is al vertrokken...
Mij ga je ook echt niet in een grote stad zien wonen
pi_70675514
Ik woon in een grote stad, in een zwarte wijk. Het enige vervelende wat er in 8 jaar tijd is gebeurd, is dat mijn linker autospiegel en de dak-antenne van mijn auto is gejat. Of ben ik nu weer aan het bagatelliseren.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 18:57:03 #255
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70675548
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in de grote stad, in een zwarte wijk. Het enige vervelende wat er in 8 jaar tijd is gebeurd, is dat mijn linker autospiegel en de dak-antenne van mijn auto is gejat. Of ben ik nu weer aan het bagatelliseren.
Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet en wordt schromelijk overdreven!!!
  zondag 5 juli 2009 @ 18:59:24 #256
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70675626
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet
Fout
quote:
en wordt schromelijk overdreven!!!
Mogelijk goed
Ik heb ook wel eens een paar zinloze klappen ontvangen toen ik een jaar of 14 was, dat kwam toen niet in de krant hoor.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70675674
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet en wordt schromelijk overdreven!!!
Dus ik had eigenlijk moeten zeggen dat mijn auto in de fik is gestoken, ik 3 dagen gemarteld ben en daarnaast 3 messen heb moeten ontwijken, 2 afkomstig van berbers en 1 van een anti? Alleen om jou tevreden te stellen? Ik wist niet dat het zo erg was in Amsterdam.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 19:03:06 #258
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70675787
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus ik had eigenlijk moeten zeggen dat mijn auto in de fik is gestoken, ik 3 dagen gemarteld ben en daarnaast 3 messen heb moeten ontwijken, 2 afkomstig van berbers en 1 van een anti? Alleen om jou tevreden te stellen? Ik wist niet dat het zo erg was in Amsterdam.
Nee hoor, dat hoeft zeker niet. Ik vind het een beetje flauwekul om aan de hand van de ervaringen van één persoon af te meten dat iets wel meevalt. Bovendien is bekend dat de relmarokkanen autochtonen lastig vallen en niet hun medemarokkanen.
pi_70675834
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nee hoor, dat hoeft zeker niet. Ik vind het een beetje flauwekul om aan de hand van de ervaringen van één persoon af te meten dat iets wel meevalt. Bovendien is bekend dat de relmarokkanen autochtonen lastig vallen en niet hun medemarokkanen.
Ik denk dat Meki het daar niet mee eens is. Maar goed, er wordt in veel gevallen schromelijk overdreven ja. Dat maakt het probleem niet minder erg, maar dat maakt het probleem een probleem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70675883
quote:
Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Jalu het volgende:

[..]

ja je zou kunnen zeggen dat dat klopt! meestal zijn het de provincialen die last hebben van de schijtberbers in de grote stad

blijkbaar raken die arme lui op afstand zelfs nog over-beprikkeld

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 05-07-2009 21:15:13 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70678103
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.

Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Zwembaden zouden legaal groepen Marokkanen moeten kunnen weigeren. Ik vind het ook een ander verhaal, want zwemkledij is in een zwembad functioneel. Heeft niets te maken met het sexy er bij willen lopen.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:03:08 #262
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_70678261
-urrrch-

[ Bericht 56% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 20:08:15 ]
Drink ik.
pi_70678390
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zwembaden zouden legaal groepen Marokkanen moeten kunnen weigeren. Ik vind het ook een ander verhaal, want zwemkledij is in een zwembad functioneel. Heeft niets te maken met het sexy er bij willen lopen.
Hou nog toch eens op met dat gebagatelliseer. Ook al wil een meisje of vrouw er sexy bij lopen, dan is dat haar goed recht en heeft ook een Marokkaan zijn handen thuis te houden als hem dat te kennen wordt gegeven. De kleding van de dame in kwestie heeft hier niets mee te maken; ze is mishandeld door een Marokkaan en daar is geen geldig excuus voor te bedenken.
pi_70678444
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:06 schreef Jalu het volgende:

[..]

Hou nog toch eens op met dat gebagatelliseer. Ook al wil een meisje of vrouw er sexy bij lopen, dan is dat haar goed recht en heeft ook een Marokkaan zijn handen thuis te houden als hem dat te kennen wordt gegeven. De kleding van de dame in kwestie heeft hier niets mee te maken; ze is mishandeld door een Marokkaan en daar is geen geldig excuus voor te bedenken.
Wijs eens aan waar ik zeg dat die Marokkaan zijn handen niet thuis hoefde te houden. Als je iets aan kunt wijzen, krijg je van mij een fles wijn.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:12:36 #265
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_70678544
- Urrrrrrch-

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 20:14:04 ]
Drink ik.
pi_70678789
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wijs eens aan waar ik zeg dat die Marokkaan zijn handen niet thuis hoefde te houden. Als je iets aan kunt wijzen, krijg je van mij een fles wijn.

Wat je eerder postte:
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:

Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.
Belachelijk gewoon dat jij denkt te moeten bepalen wat ik (of elk ander willekeurig meisje) wel of niet mag dragen. De arrogantie gewoon
Ik zal me never kleden naar jouw 'normen'. Enge vent.
pi_70679482
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Nee, ik draai de zaak niet om. De oorzaak is dat de jongen waarschijnlijk niet om kan gaan met een (brutale?)afwijzing, waardoor hij er op los slaat. Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
Dat kan je toch niet menen...
Als alle vrouwen nu gewoon thuis blijven dan is het probleem helemaal opgelost
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70679600
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat kan je toch niet menen...
Als alle vrouwen nu gewoon thuis blijven dan is het probleem helemaal opgelost
Je neemt hem toch niet echt serieus?
pi_70679630
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef plank_ het volgende:

[..]

Je neemt hem toch niet echt serieus?
Ja dat doe ik wel.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70679692
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ja dat doe ik wel.
Is misschien niet eens zo onverstandig.
pi_70679878
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:20 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat je eerder postte:
[..]

Belachelijk gewoon dat jij denkt te moeten bepalen wat ik (of elk ander willekeurig meisje) wel of niet mag dragen. De arrogantie gewoon
Ik zal me never kleden naar jouw 'normen'. Enge vent.
Ik zeg daar nergens dat er op los rammen een goede zaak is en terecht is. Dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is, is al vaker gebleken.
pi_70679998
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:

Ik zeg daar nergens dat er op los rammen een goede zaak is en terecht is. Dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is, is al vaker gebleken.
He engerd, ik heb het ook nergens over mietjes die er dan op gaan slaan.
Ik heb het over de manier van denken wat jij laat zien. Dergelijk manier van denken is eng, niet meer van deze tijd. Mocht je ooit een vriendin krijgen: ik hoop dat ze uiteindelijk het lef bij elkaar kan krijgen en onder jouw juk weg kan komen.
pi_70680123
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik heb het over de manier van denken wat jij laat zien. Dergelijk manier van denken is eng, niet meer van deze tijd. Mocht je ooit een vriendin krijgen: ik hoop dat ze uiteindelijk het lef bij elkaar kan krijgen en onder jouw juk weg kan komen.
Mijn manier van denken is niet eng, maar is realistisch. De rest is argumentum ad hominem, dat is nooit een nuttige bijdrage aan een discussie.

Het valt me op dat je inhoudelijk niets te melden hebt, maar aan het janken bent alsof je achter de viskraam op de markt staat.
pi_70680186
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef vanhal het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Als je met dit publiek in dergelijke kleding gaat lopen, behoor je te weten dat de kans op een reactie groot is, en dat als je daar geen prijs op stelt je er beter rekening mee kan houden.

Beste oplossing is natuurlijk als dit tuig nu eens te maken krijgt met wetshandhaving, maar met Job - theeleut - Cohen zal dat wel niet gebeuren.
pi_70680236
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mijn manier van denken is niet eng, maar is realistisch.
Dat heb je je zelf mooi wijsgemaakt, maar het is niet waar. Het is NIET realistisch dat een vrouw zich op straat niet meer kan kleden naar haar eigen goeddunken omdat een bepaalde bevolkingsgroep zijn hormonen niet onder controle heeft leren houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')