haaii, ja sorry mijn exemplaar en ik komen al jaaaren niet meer snachts om de hoek omdat er een schijtsfeer hangtquote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, een stadse wereldmeid die wél opgewassen is tegen de sterke 'persoonlijkheid' van mannelijke Finnen.
Ik zou zeggen, zoek je meest wulpse pakje uit en stort je vannacht nog in het uitgaansleven van het Leidse plein. Hopelijk kom je een leuk exemplaar tegen.
Dus daarom wordt Amsterdam zo'n vervelende stad om te vertoeven; iedereen die een beetje verstand heeft is al vertrokken...quote:Op zondag 5 juli 2009 18:31 schreef Manono het volgende:
maar als je niet tegen schijtberbers en druk verkeer kan bestaan er betere woonplaatsen dan amsterdam
Mij ga je ook echt niet in een grote stad zien wonenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dus daarom wordt Amsterdam zo'n vervelende stad om te vertoeven; iedereen die een beetje verstand heeft is al vertrokken...
Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet en wordt schromelijk overdreven!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in de grote stad, in een zwarte wijk. Het enige vervelende wat er in 8 jaar tijd is gebeurd, is dat mijn linker autospiegel en de dak-antenne van mijn auto is gejat. Of ben ik nu weer aan het bagatelliseren.
Foutquote:Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet
Mogelijk goedquote:en wordt schromelijk overdreven!!!
Dus ik had eigenlijk moeten zeggen dat mijn auto in de fik is gestoken, ik 3 dagen gemarteld ben en daarnaast 3 messen heb moeten ontwijken, 2 afkomstig van berbers en 1 van een anti? Alleen om jou tevreden te stellen? Ik wist niet dat het zo erg was in Amsterdam.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zie je wel, het probleem bestaat helemaal niet en wordt schromelijk overdreven!!!
Nee hoor, dat hoeft zeker niet. Ik vind het een beetje flauwekul om aan de hand van de ervaringen van één persoon af te meten dat iets wel meevalt. Bovendien is bekend dat de relmarokkanen autochtonen lastig vallen en niet hun medemarokkanen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ik had eigenlijk moeten zeggen dat mijn auto in de fik is gestoken, ik 3 dagen gemarteld ben en daarnaast 3 messen heb moeten ontwijken, 2 afkomstig van berbers en 1 van een anti? Alleen om jou tevreden te stellen? Ik wist niet dat het zo erg was in Amsterdam.
Ik denk dat Meki het daar niet mee eens is. Maar goed, er wordt in veel gevallen schromelijk overdreven ja. Dat maakt het probleem niet minder erg, maar dat maakt het probleem een probleem.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft zeker niet. Ik vind het een beetje flauwekul om aan de hand van de ervaringen van één persoon af te meten dat iets wel meevalt. Bovendien is bekend dat de relmarokkanen autochtonen lastig vallen en niet hun medemarokkanen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dus daarom wordt Amsterdam zo'n vervelende stad om te vertoeven; iedereen die een beetje verstand heeft is al vertrokken...
Zwembaden zouden legaal groepen Marokkanen moeten kunnen weigeren. Ik vind het ook een ander verhaal, want zwemkledij is in een zwembad functioneel. Heeft niets te maken met het sexy er bij willen lopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:21 schreef Mylene het volgende:
Maakt het echt wat uit hoe een vrouw zich kleed? Zwembaden werden toen namelijk ook zo geterroriseerd door Marokkaanse jongens.
Ze moeten gewoon hun handen thuis houden.
Hou nog toch eens op met dat gebagatelliseer. Ook al wil een meisje of vrouw er sexy bij lopen, dan is dat haar goed recht en heeft ook een Marokkaan zijn handen thuis te houden als hem dat te kennen wordt gegeven. De kleding van de dame in kwestie heeft hier niets mee te maken; ze is mishandeld door een Marokkaan en daar is geen geldig excuus voor te bedenken.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zwembaden zouden legaal groepen Marokkanen moeten kunnen weigeren. Ik vind het ook een ander verhaal, want zwemkledij is in een zwembad functioneel. Heeft niets te maken met het sexy er bij willen lopen.
Wijs eens aan waar ik zeg dat die Marokkaan zijn handen niet thuis hoefde te houden. Als je iets aan kunt wijzen, krijg je van mij een fles wijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hou nog toch eens op met dat gebagatelliseer. Ook al wil een meisje of vrouw er sexy bij lopen, dan is dat haar goed recht en heeft ook een Marokkaan zijn handen thuis te houden als hem dat te kennen wordt gegeven. De kleding van de dame in kwestie heeft hier niets mee te maken; ze is mishandeld door een Marokkaan en daar is geen geldig excuus voor te bedenken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar ik zeg dat die Marokkaan zijn handen niet thuis hoefde te houden. Als je iets aan kunt wijzen, krijg je van mij een fles wijn.
Belachelijk gewoon dat jij denkt te moeten bepalen wat ik (of elk ander willekeurig meisje) wel of niet mag dragen. De arrogantie gewoonquote:Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef Halcon het volgende:
Ik zou me dan, als ik jou was, gewoon normaal kleden en gedragen. Dat wil niet zeggen een burka of een hoofddoek, maar je hoeft ook niet als een stomdronken vleesverwerkende eenmanszaak over straat te gaan.
Dat kan je toch niet menen...quote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Nee, ik draai de zaak niet om. De oorzaak is dat de jongen waarschijnlijk niet om kan gaan met een (brutale?)afwijzing, waardoor hij er op los slaat. Aanleiding van het hele gebeuren is de schaarse kleding en het beeld dat deze oproept.
Je neemt hem toch niet echt serieus?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet menen...![]()
Als alle vrouwen nu gewoon thuis blijven dan is het probleem helemaal opgelost
Ik zeg daar nergens dat er op los rammen een goede zaak is en terecht is. Dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is, is al vaker gebleken.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat je eerder postte:
[..]
Belachelijk gewoon dat jij denkt te moeten bepalen wat ik (of elk ander willekeurig meisje) wel of niet mag dragen. De arrogantie gewoon
Ik zal me never kleden naar jouw 'normen'. Enge vent.
He engerd, ik heb het ook nergens over mietjes die er dan op gaan slaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
Ik zeg daar nergens dat er op los rammen een goede zaak is en terecht is. Dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is, is al vaker gebleken.
Mijn manier van denken is niet eng, maar is realistisch. De rest is argumentum ad hominem, dat is nooit een nuttige bijdrage aan een discussie.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef vanhal het volgende:
[..]
He engerd, ik heb het ook nergens over mietjes die er dan op gaan slaan.
Ik heb het over de manier van denken wat jij laat zien. Dergelijk manier van denken is eng, niet meer van deze tijd. Mocht je ooit een vriendin krijgen: ik hoop dat ze uiteindelijk het lef bij elkaar kan krijgen en onder jouw juk weg kan komen.
Hij heeft wel gelijk. Als je met dit publiek in dergelijke kleding gaat lopen, behoor je te weten dat de kans op een reactie groot is, en dat als je daar geen prijs op stelt je er beter rekening mee kan houden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:59 schreef vanhal het volgende:
[..]
He engerd, ik heb het ook nergens over mietjes die er dan op gaan slaan.
Ik heb het over de manier van denken wat jij laat zien. Dergelijk manier van denken is eng, niet meer van deze tijd. Mocht je ooit een vriendin krijgen: ik hoop dat ze uiteindelijk het lef bij elkaar kan krijgen en onder jouw juk weg kan komen.
Dat heb je je zelf mooi wijsgemaakt, maar het is niet waar. Het is NIET realistisch dat een vrouw zich op straat niet meer kan kleden naar haar eigen goeddunken omdat een bepaalde bevolkingsgroep zijn hormonen niet onder controle heeft leren houden.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mijn manier van denken is niet eng, maar is realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |