ja anders verdwaal je zerker...voordat de lantaarnpalen aan gaanquote:Op zondag 5 juli 2009 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
He gelukkig
Moet wel voor het donker thuis zijn nl.
Dan is het niet meer veilig op straatquote:Op zondag 5 juli 2009 14:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja anders verdwaal je zerker...voordat de lantaarnpalen aan gaan
Wanneer gaat D in je logeerbed liggen dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je mag niet dronken worden hoor...dan heb ik dadelijk een dronken d in mn logeerbed liggen
je kunt toch altijd buiten zitten?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff buiten zitten nu het nog kan ...tot straks![]()
Niet meer kennelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 14:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wanneer gaat D in je logeerbed liggen dan?
Nou is toch leuk logeren bij iemand die je graag mag?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou jij mij in het logeerbed van Laysa willen zien?
Srry was ff aan t lurken over michael J.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:18 schreef D. het volgende:
Ow, nou zit ik tegen mezelf te praten
ik ga maar ff kijken of er nog iets lekkers te eten te vinden is in huis
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou is toch leuk logeren bij iemand die je graag mag?
Michael J. Fox?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Srry was ff aan t lurken over michael J.
Ik weet dat er een dienst is die live uitgezonden wordt, maar over een begrafenis weet ik nog nietsquote:Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee Michael Jordan, nee ik wou ff weten hoe laat the king of pop begraven wordt
Ja dan bedoel ik die dienst.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat een dienst is die live uitgezonden wordt, maar over een begrafenis weet ik nog niets
Dacht dat ze eerst de uitslag van de 2e test af wilde wachten of zoeits
Serieusquote:Op zondag 5 juli 2009 13:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zei bommie...en alles wat bommie zegt moet je niet zo serieus nemen...Bommie
Ok , is t bij jou nog mooi weer trouwens,hier wel, maar als ik t geloven moet is er regen en onweer op komst.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die
Dinsdagavond bij de NOS meende ik, hoe laat weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |