Wij willen best helpen hoor met allerlei hoogstaande post waarvoor diep nadenken een vereiste isquote:
Mag ik niet van mijn vrouw... en familie... en omgeving...quote:
He bahquote:Op zondag 5 juli 2009 13:33 schreef Laysa het volgende:
had maar ff koffie komen drinken....dan had ik nu iemand die me wakker had kunnen houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dan heb ik ook geen medelijdenquote:en redbull....ik denk dat dat een mede oorzaak was van mijn wakker liggen afgelopen nacht![]()
Jij mag dat ook niet nee....ha je bent zo al druk genoeg ..Ze hebben gelijk Bomsiequote:Op zondag 5 juli 2009 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik niet van mijn vrouw... en familie... en omgeving...Ze vinden me al allejezus druk genoeg
Hahahah weet ik toch niet /quote:Op zondag 5 juli 2009 13:33 schreef Laysa het volgende:
had maar ff koffie komen drinken....dan had ik nu iemand die me wakker had kunnen houden![]()
en redbull....ik denk dat dat een mede oorzaak was van mijn wakker liggen afgelopen nacht
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
He bahthee heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tja, dan heb ik ook geen medelijden
en die redbull was smiddags
![]()
Thee, waarom moet het warm zijn? Ben je bang dat ik het anders koud heb?quote:
Dan heb je daar 's avonds ook geen last meer vanquote:en die redbull was smiddags
jawel ik wel...en ik heb ook cola, sinas, redbull, sapjes, water...ben ik nog wat vergeten?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Thee, waarom moet het warm zijn? Ben je bang dat ik het anders koud heb?
[..]
Dan heb je daar 's avonds ook geen last meer van
bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 5 juli 2009 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Thee, waarom moet het warm zijn? Ben je bang dat ik het anders koud heb?
[..]
Dan heb je daar 's avonds ook geen last meer van
Oh, dan komt het wel goedquote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel ik wel...en ik heb ook cola, sinas, redbull, sapjes, water...
Geen idee, waarom denk je dat ik dat weet?quote:ben ik nog wat vergeten?
Ik moet nog rijden hequote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik een tease? Nee hoor, dat was jij. Dat las ik in een OPquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef Laysa het volgende:
omdat jij zo'n Tease!!! bent omdat net iets te willen wat ik niet opgenoemd heb
ja je mag niet dronken worden hoor...dan heb ik dadelijk een dronken d in mn logeerbed liggenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden he
In de auto, op de weg, autorijden dus
kan dat niet met bier?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden he
In de auto, op de weg, autorijden dus
dat zei bommie...en alles wat bommie zegt moet je niet zo serieus nemenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een tease? Nee hoor, dat was jij. Dat las ik in een OP
In je logeerbed?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je mag niet dronken worden hoor...dan heb ik dadelijk een dronken d in mn logeerbed liggen
Ow, dat hadden ze mij weleens eerder mogen vertellenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zei bommie...en alles wat bommie zegt moet je niet zo serieus nemen...Bommie
Met alcoholvrije drank toch welquote:Op zondag 5 juli 2009 13:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar anders???? met drank op mag je niet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |