ik ging om 3 uur naar bed...en toen heb ik tot ergens kwart over 5 wakker gelegen...herrie hierzo....en toen werd ik alweer voor half 9 wakkerquote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
En wat heb je de rest van de nacht gedaan dan?
Kennelijk was je druk met andere zakenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Of je zag me niet omdat ik toch nog een paar kilometer ver weg was
Nope! IK ben gewoon een tease he.. beetje etteren maar gewoon netjes bij vrouwlief er tegenaan kruipenquote:
Of je keek net de andere kant opquote:Op zondag 5 juli 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag je niet..een paar kilometer ver zie ik niet hoor
Ik doelde eigenlijk op je twitterkruisquote:Op zondag 5 juli 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope! IK ben gewoon een tease he.. beetje etteren maar gewoon netjes bij vrouwlief er tegenaan kruipen
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Of je keek net de andere kant op
Ik had afslag Wijchen (A73) richting Den Bosch
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niet overal mee trouwens
*zich indekt voor men verkeerde conclusies gaat trekken
Al doe je maar ff je twitter koppelen, je hebt er verder geen last van.. maar dan groeit mijn spyring waardoor ik krachtiger ben en nog meer amerikaanse volgevreten kutpubers kan afknalen... Yippiekajaa motherfuckersquote:Op zondag 5 juli 2009 12:58 schreef Nizno het volgende:
he bom... kap eens met spemmen... ik ga niet spymasteren!!
Ik ook en door een prikmugquote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
zakt denk ik zo weg...heb maar 3 uurtjes geslapen door die kolere warmte
ik denk dat ik zo in slaap ga vallen op de bank...om vervolgens dan weer een hele nacht wakker te liggenquote:
Nou, tot straks dan maar weerquote:Op zondag 5 juli 2009 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo in slaap ga vallen op de bank...om vervolgens dan weer een hele nacht wakker te liggen![]()
gewoon even wekkertje zetten scheelt een hoop..quote:Op zondag 5 juli 2009 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo in slaap ga vallen op de bank...om vervolgens dan weer een hele nacht wakker te liggen![]()
neuj... ik houd niet van spemquote:Op zondag 5 juli 2009 13:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al doe je maar ff je twitter koppelen, je hebt er verder geen last van.. maar dan groeit mijn spyring waardoor ik krachtiger ben en nog meer amerikaanse volgevreten kutpubers kan afknalen... Yippiekajaa motherfuckers
zet de radio op 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |