jawel......het gaat meer over hoe een ander (lees Bommie) die foto interperteerdquote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weer niet meer wat je doet als je gedronken hebt?
Ik zou er zo opduiken jaquote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel......het gaat meer over hoe een ander (lees Bommie) die foto interperteerd
Alsof jij niet weet dat die verleidelijk isquote:Op zondag 5 juli 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel......het gaat meer over hoe een ander (lees Bommie) die foto interperteerd
Hey Bommelsje, volgens mij is tt het toch het beste dat Eva naar Vol gaat, want zo te lezen heeft kaylee er ook wel oren naar om hier te vertoeven,en die 2 zijn toch wel de vrouwen waar t om draaitquote:
whahaha...hoe doortraptquote:Op zondag 5 juli 2009 15:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hey Bommelsje, volgens mij is tt het toch het beste dat Eva naar Vol gaat, want zo te lezen heeft kaylee er ook wel oren naar om hier te vertoeven,en die 2 zijn toch wel de vrouwen waar t om draaitEn dan kan ik als bijhangsel lekker hier blijven, ik val toch niet op daar, dus wat moet ik er doen??Ben ik er mooi vanaf.Hahahahaha heerlijk.
De foto blijft evengoed zichtbaar, da's bij alle gesloten Hyvesquote:Op zondag 5 juli 2009 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...maar mijn hyves is alleen open voor hyvers en jij beweerde geen hyves te hebben![]()
![]()
das niet de foto die bommie bedoeldquote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
De foto blijft evengoed zichtbaar, da's bij alle gesloten Hyves
Ja en t ergste is ze geven nix voor me , ze doen er juist geld bij , een soort oprotpremie waar ik zelf nix van zie, net een vuilniszak die je de deur uitkickt, niet te geloven om zo met een lieve vrouw akls ik om te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:01 schreef Talitha het volgende:
Zo onzinnig dat ruilgedoe. Je kunt op meer dan 1 plek spammen hè. En ik zou me zeker niet laten 'ruilen' door anderen.
ja maar dat laat je je toch ook niet gebeuren....quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en t ergste is ze geven nix voor me , ze doen er juist geld bij , een soort oprotpremie waar ik zelf nix van zie, net een vuilniszak die je de deur uitkickt, niet te geloven om zo met een lieve vrouw akls ik om te gaan.![]()
Tuurlijk niet ze lezen me niet eens ik ben gebakken lucht daar, ik pik niks, ik heb niet voor niets me zweep gepakt.met de klabats krijgen ze, die mij hier proberen weg te moffelen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat laat je je toch ook niet gebeuren....
Dat zijn die kliekjes die je op elk forum hebt. Ik krijg hier ook minder reactie dan in die andere SC. Is normaal. Mensen kennen je daar gewoon nog niet zo lang.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ze lezen me niet eens ik ben gebakken lucht daar, ik pik niks, ik heb niet voor niets me zweep gepakt.met de klabats krijgen ze, die mij hier proberen weg te moffelen.
meppenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zijn die kliekjes die je op elk forum hebt. Ik krijg hier ook minder reactie dan in die andere SC. Is normaal. Mensen kennen je daar gewoon nog niet zo lang.
Ik zou ze hun geld laten verspillen aan die oprotpremie en vervolgens lekker posten waar je wilt. Meppen met die zweep Annie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |