ik denk dat 't 'm wel boeit ja. Zo'n username kies je niet als je niet om aandacht verlegen zitquote:Op zondag 5 juli 2009 15:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
t zal m weinig boeien denk ik wat ik er van vind,misschien komen we mekaar wel eens tegen op een topic, dan vraag ik t wel.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
en toch.. wel een ietwat retegeile foto op de front van he hyveskomt denk ik door de ontspannen houding
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4147385#4147385]zondag 5 juli 2009 @ 15:35[/target] schreef Kaylee het volgende:
Inmiddels uit de zon en ook maar op FOK! bijgelezen. Ik kende FOK! eigenlijk niet echt, maar nu ik de afgelopen dagen daar gelezen heb, moet ik zeggen dat het mij zeker niet tegenvalt. Wel een leuke clubje mensen heb ik zo het idee en er hangt wel een goede sfeer. Rellerig en humoristisch, maar ook wel heel lief.
@ Versabommie, zou je voor mij de groetjes aan "jouw" Eva willen doen en tegen haar willen zeggen dat ze mij wel een leuke meid lijkt? We zijn toch vaak "in één adem" (soort van) genoemd de afgelopen dagen, dus wil dat wel even kwijt eigenlijk.Bij voorbaat dank!
jouw hyves mutsquote:
ja ik had hem ineens doorquote:
Wat de uber ontspannen houding verklaardquote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik had hem ineens door..das wel na een halve fles bacardi...en nog meer van dingen die niet goed zijn
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat de uber ontspannen houding verklaard
Jaaaaa daar zit ook weet wat in D.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
ik denk dat 't 'm wel boeit ja. Zo'n username kies je niet als je niet om aandacht verlegen zit
Ik wilde eerst de username cummshootingbitchslappingwomendestroyer als username, maar was te lang toendertijdquote:
be-lach-e-lijk....gemiste kans zeg ikquote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de username cummshootingbitchslappingwomendestroyer als username, maar was te lang toendertijd
Nou dan had ik je gewoon Destroyer genoemd , want dat ben je,hahahaquote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de username cummshootingbitchslappingwomendestroyer als username, maar was te lang toendertijd
En omdat het korter moest kwam je uiteindelijk op versabommie uitquote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Logisch natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
En omdat het korter moest kwam je uiteindelijk op versabommie uit
Ik vind Bommenleggert nog de mooistequote:Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
En omdat het korter moest kwam je uiteindelijk op versabommie uit
Dat dát kan op fokquote:
da's mijn originele naam idd .. de Hartelijek Bommenleggerquote:
Ja of harige en soms hatelijke ligt eraan wat je gezegd hebt,quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's mijn originele naam idd .. de Hartelijek Bommenlegger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |