Als je maar wel verteltquote:Op zondag 5 juli 2009 05:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja goeie vraag met wat en wie dan eigenlijk? Lolz!
Ach Eef, dat kan ik je pas na afloop vertellen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik word alleen maar nat als ik op EEFFIE springover welke slak heb je het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is het er steeds maar 1..[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
Ok , thats it ......... vanavond om 21.00 uur bij de ingang van Fun4Two... ik weet niet hoe je eruit ziet , maar ik ga gewoon me de enige single vrouw van meer dan 2m14 op stilettos mee naar binnen !quote:Op zondag 5 juli 2009 06:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou mijn stiletto's aan in bed darling...Te(a)ss(e) on!![]()
Hey, ik kom niet weg zo he!
kssst met al die geile praatjes, gatverdamme daar hou ik toch totaal niet van...
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik word alleen maar nat als ik op EEFFIE springMet dit weer ja Luus het is een ramp voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij dan heb jij nergens last van soms?![]()
je hebt wel lef..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:03 schreef luciano het volgende:
[..]
Ok , thats it ......... vanavond om 21.00 uur bij de ingang van Fun4Two... ik weet niet hoe je eruit ziet , maar ik ga gewoon me de enige single vrouw van meer dan 2m14 op stilettos mee naar binnen !
Nou ik denk dat ik het niet kwijt kan op mijn balkons, dus ik vind het bijzonder genoegquote:Op zondag 5 juli 2009 05:57 schreef Marloesz het volgende:
[..]
niks bijzonders hoor..![]()
gewoon het grootste bad wat ze in de winkel hadden vorig jaar..
maar onze super lelijke tuin, ziet er weer uit als een subtropisch zwemparadijs..![]()
en tis echt wel lekker om na je werk meteen in een bad je duiken..
Die slak van eeffie is ZO nat en glad ....... daar kan een heel ijshockeyteam een hele wedstrijd op ijshockeyen , en dan nog zonder schaatsen aan , maar met SPIKES aan glijden ze NOG !!!quote:Op zondag 5 juli 2009 06:03 schreef Marloesz het volgende:
[..]
over welke slak heb je het nu?
of is het er steeds maar 1..
dat geloof ik ook niet..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oooiiiii je weet je eigen maten nietgeloof ik niks van jij geilert
Ik ben met dit weer net als eeffie ......... als er maar een slurfie aan zit , als er maar een gat in zit !quote:Op zondag 5 juli 2009 06:05 schreef Marloesz het volgende:
[..]
je hebt wel lef..
maar je valt dus ook op travo's
En de volgende keer kan je het lazerus krijgen als je nog een keertje zegt dat je weggaat.quote:Op zondag 5 juli 2009 06:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou mijn stiletto's aan in bed darling...Te(a)ss(e) on!![]()
Hey, ik kom niet weg zo he!
kssst met al die geile praatjes, gatverdamme daar hou ik toch totaal niet van...
Als IK " het " maar weetquote:Op zondag 5 juli 2009 06:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oooiiiii je weet je eigen maten nietgeloof ik niks van jij geilert
en dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 06:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee niet stoppen we maken dit topic gewoon even vol
Soms is een geodriehoek niet groot genoeg hè ...........quote:Op zondag 5 juli 2009 06:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat geloof ik ook niet..
Ik weet zeker dat iedere jongen en later als man..
allemaal ooit een geo driehoek erlangs hebben gelegd..![]()
je wilt toch weten of je onder of boven gemiddeld zit
Maar er kan wel een luchtbed in dus is tie toch groot zatquote:Op zondag 5 juli 2009 06:02 schreef Marloesz het volgende:
[..]
vanaf de kant op het luchtbed zonder nat te worden in een badje in de tuin..
doe ik je niet na..![]()
luchtbed ramt de ene na de andere rand..![]()
tis maar een zwembadje
weet ik dat ook weer..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben met dit weer net als eeffie ......... als er maar een slurfie aan zit , als er maar een gat in zit !
Hij heeft het over mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 06:03 schreef Marloesz het volgende:
[..]
over welke slak heb je het nu?
of is het er steeds maar 1..
nee 15cm is toch onder het gemiddelde..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Soms is een geodriehoek niet groot genoeg hè ...........![]()
Ze is niet zo groot Luus dus je moet zoeken naar een klein geil vrouwtje en dat is zijquote:Op zondag 5 juli 2009 06:03 schreef luciano het volgende:
[..]
Ok , thats it ......... vanavond om 21.00 uur bij de ingang van Fun4Two... ik weet niet hoe je eruit ziet , maar ik ga gewoon me de enige single vrouw van meer dan 2m14 op stilettos mee naar binnen !
13/14/15 schijnt iets van het gemiddelde te zijn geloof ik , en godzijdank zit ik daar ruim boven hoor ik altijd !quote:Op zondag 5 juli 2009 06:12 schreef Marloesz het volgende:
[..]
nee 15cm is toch onder het gemiddelde..
Ja hou het niet echt bij..
dus als hij roept dan reageer jij..quote:Op zondag 5 juli 2009 06:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij.
Ik ben Eva en hij noemt mij Eef is ook goed luister eigenlijk wel naar alles
quote:Op zondag 5 juli 2009 06:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Die slak van eeffie is ZO nat en glad ....... daar kan een heel ijshockeyteam een hele wedstrijd op ijshockeyen , en dan nog zonder schaatsen aan , maar met SPIKES aan glijden ze NOG !!!
Ik heb gehoord dat ze dat op jonge leeftijd in groepsverband doen met een meetlintjequote:Op zondag 5 juli 2009 06:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat geloof ik ook niet..
Ik weet zeker dat iedere jongen en later als man..
allemaal ooit een geo driehoek erlangs hebben gelegd..![]()
je wilt toch weten of je onder of boven gemiddeld zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |