Neuh met zoveel zijn we niet meer en de vaart gaat nog net zo hardquote:Op zondag 5 juli 2009 05:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Volgens mij komen er daar al 12 personen op te liggen als ik alles eens nalees zo !
kunnen ook gewoon mensen in het water spelen enzoquote:Op zondag 5 juli 2009 05:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Volgens mij komen er daar al 12 personen op te liggen als ik alles eens nalees zo !
Maak me geeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 5 juli 2009 05:49 schreef Tessio het volgende:
[..]
Groter, waaaaaaaaaaaah! En met de mogelijkheid tot vastklinken.
Wat een mooi leven heb jijquote:Op zondag 5 juli 2009 05:46 schreef Marloesz het volgende:
[..]
nee dat is mijn back up plan als slapen niet gaat lukken..
Ja, wacht maar jij...mmmmquote:Op zondag 5 juli 2009 05:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Maak me geeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word je normaal nat van op een luchtbed springen dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 05:52 schreef Marloesz het volgende:
[..]
op het luchtbed springen zonder nat te worden..
Ik word alleen maar nat als ik op EEFFIE springquote:Op zondag 5 juli 2009 05:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Word je normaal nat van op een luchtbed springen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ga maar kijken in mijn fobo en op mijn Hyves.quote:
Nog groter ik verdwaal al in dat bed, en dan ben jij nog 10 cm kleiner dan mij.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:49 schreef Tessio het volgende:
[..]
Groter, waaaaaaaaaaaah! En met de mogelijkheid tot vastklinken.
niks bijzonders hoor..quote:
Dan heb je er nog niks aan als je het weer die wijn weer uitspuugt doe dan maar rustig aanquote:Op zondag 5 juli 2009 05:49 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ja en dan komt en er net zo snel weer uit..
want ik drink normaal al veel te snel..
en dat je toen al wist dat je een helm altijd nuttig kan zijnquote:
sorry zal me even inhouden..quote:Op zondag 5 juli 2009 05:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh met zoveel zijn we niet meer en de vaart gaat nog net zo hard
Jaaaa doooeeeeeiiiiii voor de zoveelste keerquote:Op zondag 5 juli 2009 05:51 schreef Tessio het volgende:
Hey als jullie nog een poging gaan wagen, sleep well en tot veel laters he!
Ja, maar ik hou mijn stiletto's aan in bed darling...Te(a)ss(e) on!quote:Op zondag 5 juli 2009 05:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nog groter ik verdwaal al in dat bed, en dan ben jij nog 10 cm kleiner dan mij.
truste..quote:Op zondag 5 juli 2009 05:51 schreef Tessio het volgende:
Hey als jullie nog een poging gaan wagen, sleep well en tot veel laters he!
Ohhhh dat lijkt mij leuk om te doenquote:Op zondag 5 juli 2009 05:52 schreef Marloesz het volgende:
[..]
op het luchtbed springen zonder nat te worden..
vanaf de kant op het luchtbed zonder nat te worden in een badje in de tuin..quote:Op zondag 5 juli 2009 05:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Word je normaal nat van op een luchtbed springen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |