heb jij er hoop in danquote:Op zondag 5 juli 2009 05:03 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, hij is goed, nou niet te hopen dat hij ook zo snel is.
Het zal voor mij in deze tijd ook beter uitkomen echtquote:Op zondag 5 juli 2009 04:57 schreef luciano het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook WEL met iedereen gaan doen , dat vind Ik persoonlijk een betere oplossing
Ok slaap lekker of niet meisquote:Op zondag 5 juli 2009 04:58 schreef Tessio het volgende:
Ga maar douchen en trekt alvast bikini aan en ga even in bed liggen want dit heeft geen zin meer.
Ik heb er TWEE handen tegelijk voor nodig.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Luciano heeft het ook al eigenhandig verbeterd...* vertel es Luciano, deed je dat met je rechter of je linkerhand?
Och...what do I need more?quote:Op zondag 5 juli 2009 05:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb er TWEE handen tegelijk voor nodig.
Nou ja je kan toch met ons lachen, alleen LS komt ook niet dat is wel jammers.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik sta al lang op de lijst , maar ik ga er wel weer vanaf. Ik ben al 10 jaar Fokker nu , maar sta nog steeds niet op de Boebeleboebiedoe_lijst , en het lijkt erop dat er tijdens die meet alweer niks te neuken voor MIJ is , dus ......... wat heb ik daar dan te zoeken ?????
Nix ....... aan MIJ heb je je handjes vol hoor. En ik vergeef het je dat je uit 020 komt dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Nix ....... aan MIJ heb je je handjes vol hoor. En ik vergeef het je dat je uit 020 komt dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij zal nooit tot ons groepje behoren .......... zou je wel willen.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ja je kan toch met ons lachen, alleen LS komt ook niet dat is wel jammers.
Oja en die heeft nu weer een ban voor een maand.
Lijkt wel of jullie elkaar allemaal aflossen.
De volgende in dat rijtje zou ik eigenlijk moeten zijn![]()
Want we vormen nog steeds een groepje wat voor elkaar in moet staan
Ja Marloes hij is hier goed daarin, ik krijg toch adrealine stoten van dat wil jij niet weten.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:02 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zulke smoesjes kan ik niet eens bedenken
Neuh daar was ik zelf ook al achterquote:Op zondag 5 juli 2009 05:03 schreef Marloesz het volgende:
[..]
je moet niet in de reclame wereld gaan werken..![]()
want die slogan is echt niks
Ga maar gebukt staan , dan zal ik je een paar andere stoten geven. Voor je kanusquote:Op zondag 5 juli 2009 05:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja Marloes hij is hier goed daarin, ik krijg toch adrealine stoten van dat wil jij niet weten.![]()
Ik was net moe en dat is weer helemaal weggetrokken.
JOUW SCHULD LUUS dat ik nu weer wakker ben
Dat weet ik niet hoor, ik ken die kroeg niet.quote:
Sleep well hidiho!quote:Op zondag 5 juli 2009 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
Weltrusten dames en heer, het was me weer een waar genoegen.
Later![]()
anders probeer je het volgende week weer..quote:Op zondag 5 juli 2009 05:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik ken die kroeg niet.
Was wel vers vlees geweest shit was ik nu maar wel gegaan
quote:Op zondag 5 juli 2009 05:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Had ik al eerder gedaan , alleen geloofde je het blijkbaar niet ........ en zoals ik al eerder zei , ik laat me wat sneller op de kast jagen ja dan Bommel die dan ook een slakkenspoor van alle slijmerijerietus kan gaan trekken , en IK laat me dan niet kennen , en ga met wat verwensingen strooien toen als ik een vork in mijn oog gewenst krijg. Aard van het beessie , trots , jeweets. Ik was allang opgehouden daarvoor met het topic " verzieken'" . ik had zelfs in feedback om interventie gevraagd , maar dat werd lachend afgewezen toen , dus moest ik het zelf opknappen .
Maar , nieuwe ronden , nieuwe kansen........
Biertje ?Ja is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* tweevijftig uit zak haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |