Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !quote:
nu snap ik het..quote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !
Tjeez Eef, post es ffquote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Vraag maar aan eeffie , die heeft van ellende en van de jeuk van mijn afwezigheid een paar weken met haar natte doos een slakkenspoor moeten trekken op haar kokosmatje las ik vannacht !
Ja fuck it, ik ben dronken geweest van 1 fles wijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Volgend bericht dan maar he.. Marloesz wil wat weten over je slakkenspoor op je kokosmat ... niet omheen draaien nu he , gewoon DETAILS willen we , FEITEN !!! ( or it didnt happen )quote:Op zondag 5 juli 2009 04:47 schreef evaxsis het volgende:
Nou hey shit jongens ik wil wel op alle posten gaan reageren maar doe ik niet hoor.
Nieuw topic nieuwe kansen
Luciano is the bom echt waar.
Hij is net zoiets als Bommie en LS
Wat hebben wij gelachen toen FOK! dicht was op de IRC chat en op Skype.
En ja jij laat je weer een Ban aansmeren en bent dan te trots om die unban aan te vragen.
Ik vond je een kloothommel eerste klas dat je ons zolang in de steek heb gelaten.![]()
einde bericht
Ja nu moest ik het alleen met Bommie doenquote:
Hey stel me es ff voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nu moest ik het alleen met Bommie doen![]()
Eindelijk krijgt Boms het wat rustiger want Luus is Back on track
Kudwijv ......... MIJ kostte het die nascht een fortuin om je dronken te krijgen , en nog hebben we niet geneukt , maar nu kun je ineens van een fles van de Lidl dronken worden ..........quote:Op zondag 5 juli 2009 04:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja fuck it, ik ben dronken geweest van 1 fles wijn.Ik heb last van duizelingen en was na 3 slokken wijn al helemaal de weg kwiet![]()
En nee ik ga niet terug lezen beter van niet denk ik zo
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 04:50 schreef luciano het volgende:
[..]
Volgend bericht dan maar he.. Marloesz wil wat weten over je slakkenspoor op je kokosmat ... niet omheen draaien nu he , gewoon DETAILS willen we , FEITEN !!! ( or it didnt happen )
Je kan het natuurlijk ook WEL met iedereen gaan doen , dat vind Ik persoonlijk een betere oplossingquote:Op zondag 5 juli 2009 04:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
De hitte maakt me zo vreselijk gheil dat ik er frustie van word.
Aangezien ik het niet met iedereen wil doen heb ik nu een probleem en dat uit zich nu in de topics.
Wanneer de temperatuur weer wat daalt word ik weer rustig heus vertrouw mij
Je hebt toch zelf een mondquote:
Ik sta al lang op de lijst , maar ik ga er wel weer vanaf. Ik ben al 10 jaar Fokker nu , maar sta nog steeds niet op de Boebeleboebiedoe_lijst , en het lijkt erop dat er tijdens die meet alweer niks te neuken voor MIJ is , dus ......... wat heb ik daar dan te zoeken ?????quote:Op zondag 5 juli 2009 04:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jah goeie vraag
Luuuuuusssssssssssss kom je ook?
shit das een goed idee..quote:Op zondag 5 juli 2009 04:58 schreef Tessio het volgende:
Ga maar douchen en trekt alvast bikini aan en ga even in bed liggen want dit heeft geen zin meer.
BRING IT ON BABEEEEEEEEEquote:Op zondag 5 juli 2009 04:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf een mond![]()
Luus dit is Tess en zij is lekker GEIL dat vind jij denk ik wel wat
Zoiets?
Ow sorry, ik wou dit posten:quote:Op zondag 5 juli 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
Does ff GOED quoten Remmert , ik moet nu HAAR post gaan zoeken om te zien waarop je reageert.
Da's geen letterlijke quote, dat weet ik, maar ik vond je echt irritant en je weet wel waaromquote:Ik vind je een kloothommel eerste klas
Zo zeg...niemand zal meer het woord snol hier in de mond nemen.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik sta al lang op de lijst , maar ik ga er wel weer vanaf. Ik ben al 10 jaar Fokker nu , maar sta nog steeds niet op de Boebeleboebiedoe_lijst , en het lijkt erop dat er tijdens die meet alweer niks te neuken voor MIJ is , dus ......... wat heb ik daar dan te zoeken ?????
Ja het was gisteren goedkoop dronken worden en blij dat ik niet met die gasten mee ben gegaan naar een nieuwe kroeg toe want die hadden dan hun handen vol aan mij gehad.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:53 schreef luciano het volgende:
[..]
Kudwijv ......... MIJ kostte het die nascht een fortuin om je dronken te krijgen , en nog hebben we niet geneukt , maar nu kun je ineens van een fles van de Lidl dronken worden ..........
Lekker ding ben jij zeg. Ik voel me flink genaaid nu zonder genaaid te zijn ... zoiets dus
quote:Op zondag 5 juli 2009 04:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik sta al lang op de lijst , maar ik ga er wel weer vanaf. Ik ben al 10 jaar Fokker nu , maar sta nog steeds niet op de Boebeleboebiedoe_lijst , en het lijkt erop dat er tijdens die meet alweer niks te neuken voor MIJ is , dus ......... wat heb ik daar dan te zoeken ?????
geef wel ff een duwtje als ik voorbij dobber, what about that?quote:Op zondag 5 juli 2009 04:59 schreef Marloesz het volgende:
[..]
shit das een goed idee..![]()
daar had ik nog niet aan gedacht..
ga gewoon alvast op het luchtbed liggen wachten tot zonsopgang..![]()
Dat had ik nou ook, en begrijp het niet echt.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:54 schreef luciano het volgende:
Does ff GOED quoten Remmert , ik moet nu HAAR post gaan zoeken om te zien waarop je reageert.
je moet niet in de reclame wereld gaan werken..quote:Op zondag 5 juli 2009 04:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf een mond![]()
Luus dit is Tess en zij is lekker gek dat vind jij denk ik wel wat
Zoiets?
Ja, hij is goed, nou niet te hopen dat hij ook zo snel is.quote:Op zondag 5 juli 2009 05:02 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zulke smoesjes kan ik niet eens bedenken
die kroeg is wel wat gewendquote:Op zondag 5 juli 2009 05:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het was gisteren goedkoop dronken worden en blij dat ik niet met die gasten mee ben gegaan naar een nieuwe kroeg toe want die hadden dan hun handen vol aan mij gehad.
Jaja dan heb je een goeie aan mij, want ik ga nooit meer slapen.quote:Op zondag 5 juli 2009 04:55 schreef Marloesz het volgende:
[..]waarom denk je dat..
ben allang blij dat ik niet de enige ben die wakker is..
Luciano heeft het ook al eigenhandig verbeterd...* vertel es Luciano, deed je dat met je rechter of je linkerhand?quote:Op zondag 5 juli 2009 05:03 schreef Marloesz het volgende:
[..]
je moet niet in de reclame wereld gaan werken..![]()
want die slogan is echt niks
Had ik al eerder gedaan , alleen geloofde je het blijkbaar niet ........ en zoals ik al eerder zei , ik laat me wat sneller op de kast jagen ja dan Bommel die dan ook een slakkenspoor van alle slijmerijerietus kan gaan trekken , en IK laat me dan niet kennen , en ga met wat verwensingen strooien toen als ik een vork in mijn oog gewenst krijg. Aard van het beessie , trots , jeweets. Ik was allang opgehouden daarvoor met het topic " verzieken'" . ik had zelfs in feedback om interventie gevraagd , maar dat werd lachend afgewezen toen , dus moest ik het zelf opknappen .quote:Op zondag 5 juli 2009 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wou dit posten:
[..]
Da's geen letterlijke quote, dat weet ik, maar ik vond je echt irritant en je weet wel waarom
Maar zand erover, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan dat nog ff wachten tot de zon echt schijnt..quote:Op zondag 5 juli 2009 05:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
geef wel ff een duwtje als ik voorbij dobber, what about that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |